Ik zit over mijn maandelijkse limiet van 10GB, en zit dus op smallband, dit is al enkele dagen zo. Maar heb ondertussen toch blijven door downloaden.
Maar ben smallband beu, en wil dus een volumepack bijkopen. Telt die 5GB vanaf nu, of telt hij hetgeen dat je over je limiet zit er eerst af? Iemand ervaringen mee?
Volumepack
vanaf je het zal aangekocht hebben, zal hij beginnen aftellen van die 5GB tot hij opgeraakt
Als je hem tot eind deze maand niet op hebt geraakt met de 5GB zal de rest van de 5GB nog steeds blijven tot je ooit weer eens over je limiet bent. En zal hij de rest zo opgebruiken.
correctie : via VISA of Domiciliering
Als je hem tot eind deze maand niet op hebt geraakt met de 5GB zal de rest van de 5GB nog steeds blijven tot je ooit weer eens over je limiet bent. En zal hij de rest zo opgebruiken.
correctie : via VISA of Domiciliering
Laatst gewijzigd door Stylent 10 okt 2006, 20:12, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Elite Poster
Tinner schreef:Normaalgezien kan dit voor particuliere klanten altijd via de maandelijkse/twee-maandelijkse BGC-factuur verrekend worden.
klopt inderdaad wat mijn collega zegt.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- brooklyn
- Elite Poster
Het jammere is nu wel dat je de 5GB via VISA of overschrijving direct moet aankopen. Hij wordt niet meer automatisch op de maandelijkse factuur toegevoegd
?? sedert wanneer is dat??
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user