Bij het rondsurfen op Userbase merk ik geregeld dat mijn browser (Opera) geen verbinding kan krijgen met extreme-dm.com. Snel opzoekwerk leert dat dit een tracker of iets dergelijks is. Meestal krijg ik geen connectie met t0.extreme-dm.com.
Is dit een dienst die Userbase gebruikt of moet ik het ergens anders gaan zoeken?
Extreme-dm.com
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Klopt, we hebben er hier ooit een teller van gehad (en gehouden omdat die al van ongeveer in het begin meetelt). Onlangs is die dienst wel stopgezet, dus eigenlijk kan die link weg zodat dit probleem vermeden wordt.
Thx voor de opheldering!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Euhm. Die teller werkt nog steeds hoor.NuKeM schreef: Onlangs is die dienst wel stopgezet, dus eigenlijk kan die link weg zodat dit probleem vermeden wordt.
Maar ook hun server hebben wel eens onderhoud nodig ...7 October 2006 Server Maintenance
Access to your reports temporarily off. Your visitors are being
tracked without any interruptions during this maintenance!
Access will be restored on 10:00 PM GMT
Sorry for the inconvenience!
If you see this message after 10:00 PM GMT please reload this page.
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
Nu krijg je dat ja, maar als die server maintenance gedaan is moet je nog maar eens gaan kijken ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ze hebben onze account gelockt (terecht, waarschijnlijk omdat we hun logo niet zichtbaar op onze site zetten, stout als we zijn
).
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ze hebben onze account gelockt (terecht, waarschijnlijk omdat we hun logo niet zichtbaar op onze site zetten, stout als we zijn
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- meon
- Administrator
- Contacteer:
En die conclusies baseert ge op?NuKeM schreef:Nu krijg je dat ja, maar als die server maintenance gedaan is moet je nog maar eens gaan kijken
Ze hebben onze account gelockt (terecht, waarschijnlijk omdat we hun logo niet zichtbaar op onze site zetten, stout als we zijn).
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Wat dat die vertraging eer dat Firefox m'n login toonde?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
Omdat er een melding onder kwam dat we de overeenkomst niet naleefden en het enige waarop ik kon komen was dus die afbeelding die niet op onze site staat.meon schreef:En die conclusies baseert ge op?NuKeM schreef:Nu krijg je dat ja, maar als die server maintenance gedaan is moet je nog maar eens gaan kijken
Ze hebben onze account gelockt (terecht, waarschijnlijk omdat we hun logo niet zichtbaar op onze site zetten, stout als we zijn).
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Gij zijt er ook zo ene die maar de helft leest eh. De melding was dat ze een nieuwe versie van de tracker hebben en dat wij nog steeds de oude gebruikten.NuKeM schreef:Omdat er een melding onder kwam dat we de overeenkomst niet naleefden en het enige waarop ik kon komen was dus die afbeelding die niet op onze site staat.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
En hoe komt het dat die vertraging er is en soms niet?meon schreef:Nee, dat was de vertraging omdat ge Firefox gebruikteKen schreef:Wat dat die vertraging eer dat Firefox m'n login toonde?
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Wispelturige browser!Ken schreef:En hoe komt het dat die vertraging er is en soms niet?meon schreef:Nee, dat was de vertraging omdat ge Firefox gebruikteKen schreef:Wat dat die vertraging eer dat Firefox m'n login toonde?
-
- Premium Member
heb ik ook met IE op de laptop hier naast gehad en niet met firefox op dezeDebruineo schreef:Wispelturige browser!Ken schreef:En hoe komt het dat die vertraging er is en soms niet?meon schreef:Nee, dat was de vertraging omdat ge Firefox gebruikteKen schreef:Wat dat die vertraging eer dat Firefox m'n login toonde?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
nu: waarom wordt dat (nog) gebruikt?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Meon, voor ge iemand veroordeelt, gelieve u deftig te informeren.Gij zijt er ook zo ene die maar de helft leest eh. De melding was dat ze een nieuwe versie van de tracker hebben en dat wij nog steeds de oude gebruikten.
You are violating our Terms and Conditions you agreed with when signing up.
Hiding the button, sizing down the button or removing the link is NOT allowed.
greetz,
Nob
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Die melding stond er vorige maal _niet_ . Als ik deze melding had gezien had ik het wel geweten ja ...Nob schreef:Meon, voor ge iemand veroordeelt, gelieve u deftig te informeren.Gij zijt er ook zo ene die maar de helft leest eh. De melding was dat ze een nieuwe versie van de tracker hebben en dat wij nog steeds de oude gebruikten.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)