Ondersteund dommel telefonie ook de comfortdiensten zoals we die bij Belgacom kennen.
-Phonemail, weergave oproep, laatst gemiste oproep.
Ik kan niet zo direct informatie vinden op hun website.
Telefoondiensten dommel
Wilde net hetzelfde vragen eigenlijk, vind hier niks van terug in de FAQ. Dan maar een mailtje of telefoon naar de helpdesk, tenzij andere klanten op dit forum er meer van weten.
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Heb dat destijds gevraagd : voor weergave oproep moet je een beroep doen (en betalen) bij Belgacom daar de binnenkomende gesprekken via hen gaan. Alleen de buitengaande gesprekken gaan via Dommel.
Laatst gemist nummer (1515) gaat niet meer. Dat komt omdat je automatisch via Dommel belt en 1515 geen nummer is dat ze herkennen.
Er werd mij echter gezegd dat dit in de toekomst zou veranderen. Je zou zelfs een 2e (Dommel) nummer krijgen.
Laatst gemist nummer (1515) gaat niet meer. Dat komt omdat je automatisch via Dommel belt en 1515 geen nummer is dat ze herkennen.
Er werd mij echter gezegd dat dit in de toekomst zou veranderen. Je zou zelfs een 2e (Dommel) nummer krijgen.
- Kokki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
De 1919 bedoel je. Het laatst gemiste nummer? Dat gaat wel als je eerst een aanvraag doet aan de technische dienst van Dommel. Zij stellen dan iets in, en dan werkt het wel. Voor de comfortdiensten is het idd zoals dietervanb zegt: "betalen aan Belgacom".
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Je hebt gelijk : het is 1919.
was effe verkeerd.
Bedankt voor de tip. Ga aan helpdesk Dommel vragen of ze dit voor mij ook kunnen instellen.
1515 is als je via Belgacom wil bellen als je een andere pre-select hebt.
Is zoals 1602 voor T2.
Uiteraard gaat dit niet op voor Dommel daar dit VOIP is.
EDIT : heb een mailtje naar Dommel gestuurd en kreeg bijna direct het antwoord : de dienst 1919 wordt binnen het uur geactiveerd.
was effe verkeerd.
Bedankt voor de tip. Ga aan helpdesk Dommel vragen of ze dit voor mij ook kunnen instellen.
1515 is als je via Belgacom wil bellen als je een andere pre-select hebt.
Is zoals 1602 voor T2.
Uiteraard gaat dit niet op voor Dommel daar dit VOIP is.
EDIT : heb een mailtje naar Dommel gestuurd en kreeg bijna direct het antwoord : de dienst 1919 wordt binnen het uur geactiveerd.