Ik ben dus op mediumband terechtgekomen, maar heb geen email gekregen met de drie keuzes. Ik zit dus verplicht op mediumband (is natuurlijk m'n eigen schuld maar daar gaat het niet over).
Blijkbaar is er geen mogelijkheid om dit even online te kiezen.
Nog mensen met deze ervaring ?
Op Mediumband-Geen email gekregen
- dietervanb
- Elite Poster
- Berichten: 794
- Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
- Locatie: Hageland
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik krijg altijd na 45 gig een mailtje met de keuzes.
Tot nu toe geen enkel probleem gehad.
Tot nu toe geen enkel probleem gehad.
Nope !ketter schreef:wingman schreef:En dan blijf je dus op mediumband zitten voor de rest van de periode, je straf uitzitten dus zonder keus ...
Is dat mailtje niet bij spam binnen gekomen ???
Zal het in de gaten houden bij de volgende overgang. Als ik zie dat ik aan 49 gig zit, zet ik de boel stil en wacht op het mailtje.......
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Als je echt terug op broadband wil kan dit geloof ik door ze mss ff te mailen…
Antwoord van de helpdesk:
Quote:
Mediumbandtraffic heeft absoluut de laagste prioriteit in ons netwerk. Dit wil zeggen dat alle broadbandklanten altijd voorrang hebben op mediumband klanten.
U hebt steeds de mogelijkheid om uw profiel om te zetten in broadband (tegen betaling) wanneer u dat wil. Wij kunnen echter geen ondersteuning geven op snelheidsproblemen met klanten in het mediumband-profiel.
Antwoord van de helpdesk:
Quote:
Mediumbandtraffic heeft absoluut de laagste prioriteit in ons netwerk. Dit wil zeggen dat alle broadbandklanten altijd voorrang hebben op mediumband klanten.
U hebt steeds de mogelijkheid om uw profiel om te zetten in broadband (tegen betaling) wanneer u dat wil. Wij kunnen echter geen ondersteuning geven op snelheidsproblemen met klanten in het mediumband-profiel.
Klinkt volkomen logischkaise1 schreef:Antwoord van de helpdesk:
Quote:
Mediumbandtraffic heeft absoluut de laagste prioriteit in ons netwerk. Dit wil zeggen dat alle broadbandklanten altijd voorrang hebben op mediumband klanten.
U hebt steeds de mogelijkheid om uw profiel om te zetten in broadband (tegen betaling) wanneer u dat wil. Wij kunnen echter geen ondersteuning geven op snelheidsproblemen met klanten in het mediumband-profiel.