Voorstel sticky ledenteller dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Dat dommel en edpnet hard aan het groeien zijn vanwege hun goede voorwaarden en service is voor iedereen duidelijk. Ik hoop echt dat ze beide zwaargewichten worden en zodoende veel verweer kunnen bieden aan Telenet en Belgacom. En wie weet hebben we na een tijdje hier dezelfde goede voorwaarden als in Nederland. Uit pure nieuwsgierigheid zou ik willen weten hoe hard ze groeien de komende jaren. Zes maanden geleden is mijn broer naar dommel gegaan, en uit zijn abonneenummer weet ik dat ze toen iets meer dan 4000 leden hadden. Sinds vandaag heb ik dommel, en aan de hand van het abonneenummer zitten ze momenteel boven de 6000 leden. Nu is mijn voorstel om hier een sticky te zetten om de groei van dommel ( indien mogelijk ook voor edpnet) weer te geven. Stel dat een nieuwe klant van dommel ziet dat hij een abonneenummer heeft boven de 7000, dan zet hij gewoon een korte reply in die sticky dat ze boven de 7000 zitten. Daarna is het aan de beurt voor iemand die een abonneenummer heeft boven de 8000, enz.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Het idee is goed. Maar ik vrees dat hier veel mensen een bezwaar tegen gaan hebben wegens privacy. Op die manier is het bijna mogelijk om gerichte spam te sturen. Van mij zelf mag je weten dat ik dommel ben. Maar ik denk niet dat de mods of de admins dit gaan goedkeuren.

//Edit: Het is je trouwens ook niet verboden om zelf een mailtje te doen naar dommel of edpnet om te vragen hoeveel klanten ze op dit moment hebben, en dan ineens te vragen hoeveel ze er op dit moment aankunnen. Post zeker je antwoord hier, want ik denk dat er veel mensen interessen zouden hebben.

Greetz Wouter
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik ben sinds een 3-tal maanden al Dommel-klant (eind juni) en heb een abo-nr dat net boven de 20000 zit.

Maar of dit effectief overeenkomt met >20k klanten?
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

wat ook kan gemaakt worden is een kleine mod voor het forum waarbij je in je persoonlijke instellingen aanduidt welke provider je hebt.

dan kan hiervan gemakkelijk een statistiekje gemaakt worden. geld dan wel enkel voor de verdeling op userbase maar het is beter dan niks :)
Please help, looking for a way to get rich and fast
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

BungaMan schreef:wat ook kan gemaakt worden is een kleine mod voor het forum waarbij je in je persoonlijke instellingen aanduidt welke provider je hebt.

dan kan hiervan gemakkelijk een statistiekje gemaakt worden. geld dan wel enkel voor de verdeling op userbase maar het is beter dan niks :)

Klinkt goed :p
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Dit zou voorzien worden in de nieuwe site. Tests zijn aan de gang, aanpassingen worden gedaan. Alles is in voorbereiding. Daarom dat er nu nog weinig aan de huidige site gebeurt. Dingen zoals de providerherkenning van de speedtest blijven daardoor ter plaatse trappelen. Tijd is zowaar de enigste remming :)

PS: weinig bedrijven staan te springen om hun (exact) klantenaantal bekend te maken ;)
Afbeelding
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

ik ben dommel en ik zit boven de 20600 ....ik weet niet of dat zo representatief is. Hierbij worden ook de niet-adsl klanten gerekend (hosting ed.)
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Heb het effe aan dommel gevraagd, ze hebben momenteel 7000 leden (alleen adsl).
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Dat valt best mee dan ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Indien Dommel ook zo'n agressieve campagne zou voeren zoals T2, zou zeker hun klantenbestand minstens verdubbelen.
Maar ik vind het beter wat ze nu doen : niet te veel hooi op hun vork nemen zodat alle klanten tevreden blijven.
Ben er nu al een 5-tal maanden bij en nog altijd tevereden.
En ik ken mezelf : ben een kritische consument.
m.a.w. in het Vlaams : als ze zo ne moeilijke als ik content kunnen houden, da wilt wa zeggen. :thumbs:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Just ter info promo gratis setupkosten netconnect verdwenen zie ik…
Maffen
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 nov 2005, 20:17

Wow, wat heb ik geluk dan :P
Ik had maandag Dommel aangevraagt, normaal maandag komend kan ik al op m'n dommel lijn surfen, wel snel vindt ik :)

On-topic: Mijn klantennummer is beginnend 22000 :)
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Zijn dat dingen als "clientXXXX" ? Want in dat geval zitten de gewone hosting-klanten daar ook bij en kan dat een vertekend beeld geven.
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Die client id telt alles, ook hosting, telefonie e.a. Geeft bijgevolg een vertekend beeld.

Wat mij betreft hoeft het klantenaantal niet te stijgen, des te meer service hebben de bestaande klanten. :wink:
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

d-fens schreef:
Wat mij betreft hoeft het klantenaantal niet te stijgen, des te meer service hebben de bestaande klanten. :wink:


Idd, zal al genoeg stijgen als ze ADSL2+ gaan, wat zal dat teweeg brengen…en voor ons afgelegen lijntjes brrr…
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Als iemand de komende dagen nog eens naar dommel moet bellen voor één of andere vraag. Kan hij dan ook eens vragen hoeveel leden ze momenteel hebben? Bij mij antwoorden ze daar direct op, ben echt nieuwsgierig hoeveel er al bijgekomen zijn. Op 27 september hadden ze 7000 leden. ( abonneenummer geeft niet het aantal adsl leden aan, je moet het echt vragen ! )
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Waarom wil je dat zonodig weten?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik ben klant nummer 17610.
Inderdaad, het is me nu ook opgevallen dat je 20€ setupkost moet betalen.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Svekke schreef:Inderdaad, het is me nu ook opgevallen dat je 20€ setupkost moet betalen.


Maar die 20 Euro heb je na 2 maanden al wel terugverdiend :-D
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Eerst moest je idd die 20 €niet betalen maar toen was er ook een actie van Dommel.

Acties zijn maar van korte duur en daarom nu weer terug 20 €betalen 8)
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

Volgens een klantnummer dat ik hier heb zit EDPNET ergens rond 29100 klanten. Niet slecht in ieder geval. De ex EDPNET klanten zullen natuurlijk wel van dit cijfer moet afgetrokken worden.
stevenp008
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 nov 2006, 16:48
Locatie: Landen
Contacteer:

ik ben ook dommel en zit aan 23347
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

hehe, goed idee :-)
Maar ge hebt daar gene teller voor van doen ze, gewoon ne poll : welke isp heb je.
Me ne keuzelijst van de voornaamste zoals bvb skynet, Telenet, EDPnet, Dommel, Scarlet, Tele2, ...

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Robbe schreef:hehe, goed idee :-)
Maar ge hebt daar gene teller voor van doen ze, gewoon ne poll : welke isp heb je.
Me ne keuzelijst van de voornaamste zoals bvb skynet, Telenet, EDPnet, Dommel, Scarlet, Tele2, ...


Het probleem is dat er op Userbase slechts 5000 leden zijn en deze over verschillende providers verdeeld zijn, terwijl Dommel waarschijnlijk wel meer dan 5000 klanten heeft.
De nummers zullen waarschijnlijk ook niet werken, omdat dommel waarschijnlijk ook niet bij 000001 begonnen is.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Ah, ik dacht enkel die vanop ub :?
Zou Dommel zo geen data willen geven, of een meterke opzetten, als ge daar met een paar naar zou vragen ?

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Gewoon naar dommel bellen :) die doen daar niet moelijk over. Ik heb ze een van deze dagen toch nodig ;) als ik eraan denk zal ik het vragen :)

Greetz Wouter
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Effe allemaal "Halfjaarlijkse ISP poll opmeeting" invullen, krijgen we al een goed beeld van de userbase gebruikers :)


http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=12820
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”