belgacom/skynet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
blieck1
Starter
Starter

de adsl lijn altijd maar uitvallen ( regio 050 ) belgacom weet geen raad meer hoe doen de andere providers het dan ze moeten door de kabels van belgacom .het word tijd dat er een oplossing komt.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

graag nummer per pm.
ik kijk het na en laat je iets weten
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

hollebollegijs schreef:graag nummer per pm.

Waar zat jij een paar maand geleden toen ik met dezelfde problemen (een steeds wegvallende sync) te kampen had, en van de first line niets meer als het antwoord "het zal aan de lucht tussen de lijn en je router liggen" kreeg.

PS. ondertussen heb ik weer mooie 36u connecties, zonder mijn router te vervangen of iets aan de binnenbekabeling te doen... het zal dus toch aan de lucht gelegen hebben :?
If you can't beat them, confuse them.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

CueBoy schreef:
hollebollegijs schreef:graag nummer per pm.

Waar zat jij een paar maand geleden toen ik met dezelfde problemen (een steeds wegvallende sync) te kampen had, en van de first line niets meer als het antwoord "het zal aan de lucht tussen de lijn en je router liggen" kreeg.

PS. ondertussen heb ik weer mooie 36u connecties, zonder mijn router te vervangen of iets aan de binnenbekabeling te doen... het zal dus toch aan de lucht gelegen hebben :?

ik zal vermoedelijk in vakantie geweest zijn en ik heb alle berichten die tijdens mijn vakantie zijn binnengekomen gewoon gewist zonder te lezen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

hollebollegijs schreef:ik zal vermoedelijk in vakantie geweest zijn en ik heb alle berichten die tijdens mijn vakantie zijn binnengekomen gewoon gewist zonder te lezen.

Ik heb je niks gestuurd, don't worry... het was eerder een sarcastische opmerking om mijn wedervaren te plaatsen tegen de support die jij hier (blijkbaar) geeft :-)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

CueBoy schreef:
hollebollegijs schreef:ik zal vermoedelijk in vakantie geweest zijn en ik heb alle berichten die tijdens mijn vakantie zijn binnengekomen gewoon gewist zonder te lezen.

Ik heb je niks gestuurd, don't worry... het was eerder een sarcastische opmerking om mijn wedervaren te plaatsen tegen de support die jij hier (blijkbaar) geeft :-)

maar ja, als het u niet aanstaat, stop ik ermee hoor.
blidi
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 29 keer

Forumganger,

Bedenk dat jullie in een bevoorrechte positie zitten op dit forum.
Bij problemen met skynet biedt hollebollegijs altijd zijn hulp aan.
Ik zie het medewerkers van ander bedrijven nog niet direct doen.
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

CueBoy schreef:

je moet het CueBoy vergeven, het moet een geweldige last zijn voor hem om perfect en foutloos door het leven te gaan.

Triest, zeer triest dat iemand die al zolang op dit forum is een medewerker die van goede wil is zo wat tegen de schenen wil gaan trappen, sarcastisch bedoeld of niet.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

jan28 schreef:Triest, zeer triest dat iemand die al zolang op dit forum is een medewerker die van goede wil is zo wat tegen de schenen wil gaan trappen, sarcastisch bedoeld of niet.
Ik lees CueBoy's opmerking blijkbaar anders dan jullie. Ik lees: "waar was jij toen ik in de problemen zat, met jou op het forum raakt het tenminste opgelost!"
Maw zijn ervaring van normaal traject bgc-support tov dit 'vrijwilligerswerk' wat béter gaat!
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 47 keer
Contacteer:

meon schreef:
jan28 schreef:Triest, zeer triest dat iemand die al zolang op dit forum is een medewerker die van goede wil is zo wat tegen de schenen wil gaan trappen, sarcastisch bedoeld of niet.
Ik lees CueBoy's opmerking blijkbaar anders dan jullie. Ik lees: "waar was jij toen ik in de problemen zat, met jou op het forum raakt het tenminste opgelost!"
Maw zijn ervaring van normaal traject bgc-support tov dit 'vrijwilligerswerk' wat béter gaat!

als uw versie klopt, en wat ik hoop, dan had hij maar niet sarcastisch moeten zijn, dat zijn dan de gevaren dat er anders kan geïnterpreteerd worden. Met sarcasme geraken problemen zeker niet opgelost.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik denk wel dat CueBoy dat bedoelt. Hij is altijd de vriendelijkheid zelve hier :angel:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Oh boy, wat een commotie...

hollebollegijs schreef:maar ja, als het u niet aanstaat, stop ik ermee hoor.

Doe vooral voort.

blidi schreef:Forumganger,

Bedenk dat jullie in een bevoorrechte positie zitten op dit forum.
Bij problemen met skynet biedt hollebollegijs altijd zijn hulp aan.
Ik zie het medewerkers van ander bedrijven nog niet direct doen.

En de mensen die dit forum niet kennen, moeten niet op de best mogelijke manier geholpen worden of zo ?
Het is niet omdat er hier één Bgc-medewerker zijn best doet om problemen op te lossen, dat de andere 99% mensen het bos moeten insturen met antwoorden die kant nog wal raken (cfr. "het zal aan de lucht liggen".

meon schreef:Ik lees: "waar was jij toen ik in de problemen zat, met jou op het forum raakt het tenminste opgelost!"

meon schreef:Ik denk wel dat CueBoy dat bedoelt. Hij is altijd de vriendelijkheid zelve hier :angel:

Voila.
Dank u meon. Meer moet ik daar niet op zeggen.

Enneh Jan28, als er hier op dit forum een perfect persoon rondloopt, dan ben jij het wel - je hebt de laatste weken op alles en iedereen commentaar. Eens een beetje aan introspectie doen, zou in jouw geval geen kwaad kunnen.

PS. als jij Jan28 niemand meer schoffeert, dan zal ik proberen minder sarcasme te tonen en/of iemand tegen de schenen te trappen.
Wat denk je ? Gaan we dat afspreken ?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”