gezocht: adsl-splitter

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
jojo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 jul 2003, 12:29
Locatie: leuven

ik heb vorige week een wireless modem gekocht en adsl go aangevraagd.
Vanaf vrijdag zou alles moeten werken,
maar gisteren zag ik dat ik geen adsl-splitter heb gekregen.
Dus ging ik gisteren naar de belgacom shop in leuven, maar daar hadden ze die niet meer. Ze stuurden mij vervolgens naar de Fnac, waar ze het ook niet hadden.
weet er iemand waar ik zo'n (vijfpolige) adsl-splitter voor op de telefoonaansluiting kan vinden in de buurt van leuven?

alvast bedankt voor de informatie.

jonathan
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Dat is nu elke keer. In een Belgacomwinkel hebben ze nooit stock. je moet maar eens een GSM proberen kopen en eerst vragen welke ze binnen hebben. Als ze er 5 hebben, dan heb je geluk. Dit even terzijde.

Je kan deze toch het beste in een BGC-winkel kopen hoor. Deze zijn dan zeker goed. Normaal moet een splitter in een andere winkel ook werken, maar je weet nooit... Als ze niet binnen zijn, dan bestel je ze best. Het kan wel effe duren. Ik woon op 120km van Leuven, dus ik kan je echt geen adres geven. Sorry.

Cheers
Afbeelding
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

de enige die ik ken in de buurt van leuven zijn die in aarschot en in mechelen, die kan je mss eens proberen, het pobleem is dat je die telefoon numeers nergens vindt :'( het zijn allemaal prive nummers.

dus zal je er toch naarte moeten rijden want je kan dan niet bellen om te vragen of ze binnen zijn
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gast

privé nummers :?

leve de gouden gids :wink:


belgacom aarschot: 016 56 60 65 of (0800 22 800) --> grote markt 23

belgacom mechelen: 015 45 08 20 --> stationsstraat 58

greetz 8)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Geen splitterke in voorraad ? Allez, waar gaan we naartoe ? Het is nu toch niet dat zo'n splitterke stukken van mensen kost, zodanig dat het duur wordt om dat in stock te hebben hé...

Nie goe bezig Belgacom, nie goe bezig :-(
If you can't beat them, confuse them.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Mja, niet altijd stock?

Ik heb daar nog geen last van gehad, iedere keer ik er nodig had, hadden ze er.

Het kan nu zijn dat je op een slecht moment gegaan bent, dat er idd tijdelijke stockproblemen waren vanbij de leverancier, dat lijkt me het meest waarschijnlijk doordat je zegt dat Fnac ook zonder zit.

Of het zou een regio moeten zijn waar adls het niet zo goed doet ofzo.. maar dat lijkt me weinig waarschijnlijk.

Anyway, stock wordt tegenwoordig niet meer bijgehouden.. alles moet besteld worden.. das een nieuwe trend en dat zal voor alles zo worden.
I love it when a plan comes together!
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Anonymous schreef:privé nummers :?
leve de gouden gids :wink:

belgacom aarschot: 016 56 60 65 of (0800 22 800) --> grote markt 23

belgacom mechelen: 015 45 08 20 --> stationsstraat 58


hmm, de laatste keer dat ik die nummer heb nodig gehad (ca 1.5 jaar geleden) waren die nummers prive en niet in de goudengids te vinden, als je ernaar zocht kwam je bij de algemene bgc lijn uit, maar ja, deze nummers zijn voor zekerheid genoteerd :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Is dat zo een probleem om aan splitters te raken? Niet gedacht ... Hier in Bree zijn er minstens 2 adressen waar ik weet dat ik splitters zou kunnen kopen: de éne verdeelt belgacom-spul, de andere tiscali. (het zijn telecomwinkels). Natuurlijk geen echte teleboetiek, maar ze hebben die dingetjes wel... Dus misschien eens langs gaan bij een verkoper van adsl-modems, die hebben vaak ook van die dingetjes ...
jojo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 09 jul 2003, 12:29
Locatie: leuven

is intussen opgelost,

ik ben dan maar naar sint-joris-weert gereden en daar aan het gouden kruispunt ene gaan kopen.

bedankt voor jullie hulp!
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

jojo schreef:... het gouden kruispunt ene gaan kopen...


Voor diegenen die niet uit Leuven of die omstreken komen een beetje backgroundinfo: Het Gouden Kruispunt kan je vergelijken met
- in Antwerpen : de Meir of Wijnegem Shoppingcenter
- in Gent : de Veldstraat
- in Dendermonde : het Vestje :-)
- in BXL : de Rue Neuve

Alleen is het geen straat, maar een kruispont waarrond allerlei winkels liggen. Dus een plaats waar je alles vindt... ook splitters :-D

Het moet niet altijd computerinfo zijn, nietwaar :lol:


en nu maar hopen da'k geen foutieve informatie geef (want zelf ben ik natuurlijk ook niet van die streek)
If you can't beat them, confuse them.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”