raar maar waar , sinds 1september'06 zit ik zonder internet/telefonie , kan niet begrijpen dat het zolang kan duren ... heb al zoveel malen gebeld dat ik het stilaan begin op te geven ... nu heb ik wel een gratis nummer gevonden dankzij dit forum , had ik maar vroeger komen zien dan had ik al wat euro's kunne uitsparen.
greetz Ron
geen internet/adsl
-
- Premium Member
pssst: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=9557320i schreef:ik kan mij maar 1 gratis nummer indenken (buiten dat van de orderline) en dan kom je bij de corporate afdeling uit en daar kunnen ze particulieren dus niet helpen
verder naar beneden...
maar goed we gaan hier wel erg offtopic nu
FST schreef:Mischien wat laat om nog te zeggen maar het zou ook handig zijn als de "openingsuren" van de helpdesk-telefoonnummers er bij staan!
"Bel 0800 / 16 026
(ma.- za. 8u-22u)"
Ik denk dat dit voor al hun telnum's geldt...
(en mischien ook wanneer er het minste gebeld wordt, als daar genoeg info van is tenminste, bv smorgens van 11 tot 14u hebben ze tegen mij al eens gezegd)
grtz
maar goed we gaan hier wel erg offtopic nu

-
- Premium Member
en dees:
Telefonisch (gratis nummer voor leden van testaankoop)
Je kan dit nummer ook gebruiken als je geen lid bent van testaankoop. Aan mij hebben ze toch niets gevraagd en als ze iets vragen, dan zeg je gewoon dat je wel lid bent van testaankoop, dan gaan ze je sneller en vriendelijker helpen, aangezien ze bang zijn dat je klacht indient bij testaankoop.
Helpdesk & klantendienst: (0800) 321 30
nu ja inderdaad erg off topic. En wordt je trouwens als je verkeerd zit dan niet gewoon doorverbonden waardoor je toch op het 0800 nummer blijft inbellen?
Telefonisch (gratis nummer voor leden van testaankoop)
Je kan dit nummer ook gebruiken als je geen lid bent van testaankoop. Aan mij hebben ze toch niets gevraagd en als ze iets vragen, dan zeg je gewoon dat je wel lid bent van testaankoop, dan gaan ze je sneller en vriendelijker helpen, aangezien ze bang zijn dat je klacht indient bij testaankoop.
Helpdesk & klantendienst: (0800) 321 30
nu ja inderdaad erg off topic. En wordt je trouwens als je verkeerd zit dan niet gewoon doorverbonden waardoor je toch op het 0800 nummer blijft inbellen?
hangt er beetje vanaf. wij hebben klanten die continue bellen op de verkeerde nummers, en het werkt redelijk frustrerend als je elke keer tegen dezelfde klant moet zeggen: meneer, u zit op de verkeerde afdeling. U hebt een technische vraag en u belt naar de administratieve dienst
is puur een fictief voorbeeld eh
is puur een fictief voorbeeld eh