Belgacom adviseert klant om digitale tv op te zeggen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Belgische provider adviseert klant om digitale tv op te zeggen.
http://www.webwereld.nl/articles/43123/ ... eggen.html
Grappig is dat de reacties van lezers in meerderheid positief zijn voor Belgacom.
Maar of de klant ook z'n reeds betaalde geld terugkreeg van Belgacom vermeldt het verhaal niet.
http://www.webwereld.nl/articles/43123/ ... eggen.html
Grappig is dat de reacties van lezers in meerderheid positief zijn voor Belgacom.
Maar of de klant ook z'n reeds betaalde geld terugkreeg van Belgacom vermeldt het verhaal niet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
dit is een zeer uitzonderlijk geval.
technische moeilijkheden kunnen zich altijd voortdoen.
Belgacom heeft diverse keren de moeite ondernomen om het te installeren maar het lukt dus niet.
En vanzelfsprekend krijgt de klant zijn geld terug vermits hij nooit heeft gebruik kunnen maken van de dienst.
technische moeilijkheden kunnen zich altijd voortdoen.
Belgacom heeft diverse keren de moeite ondernomen om het te installeren maar het lukt dus niet.
En vanzelfsprekend krijgt de klant zijn geld terug vermits hij nooit heeft gebruik kunnen maken van de dienst.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
adsl 2+ wordt volop ontwikkeld en tegen het einde jaar staat 80% van belgie op ads2+, maar enkel als ondersteuning voor belgacom tv.Zambo schreef:Mooi van Belgacom. Het toont des te meer aan dat het bedrijf ver achter staat met zijn technologie.
Waar blijft de inplanting van ADSL2+ voor internet?
Adsl2+ abonnementen voor internet moet je nog niet verwachten.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
Er komt te weinig megabyte door de adsl-lijn van meneer.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
![Afbeelding](http://folding.extremeoverclocking.com/sigs/sigimage.php?un=styno&t=34517)
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
als dommel over het netwerk van Belgacom gaat, zal Dommel het pas kunnen lanceren als Belgacom dit ook doet. Eerder niet.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Belgacom heeft diverse keren de moeite ondernomen om het te installeren maar het lukt dus niet.hollebollegijs schreef:dit is een zeer uitzonderlijk geval.
technische moeilijkheden kunnen zich altijd voortdoen.
Belgacom heeft diverse keren de moeite ondernomen om het te installeren maar het lukt dus niet.
En vanzelfsprekend krijgt de klant zijn geld terug vermits hij nooit heeft gebruik kunnen maken van de dienst.
En vanzelfsprekend krijgt de klant zijn geld terug vermits hij nooit heeft gebruik kunnen maken van de dienst.
Dan moet die klant waar dit schijnbaar om technische reden niet lukt ook niet klagen.
(wat men vermoedelijk in kleine lettertjes zal kunnen lezen)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
de negatieve gevallen (een minderheid) van belgacom staan altijd in de pers, positieve gevallen daar spreekt men nooit van.
het is altijd gemakkelijk om over iemand slecht te spreken, maar als het goed mag het toch ookg gezegd worden
het is altijd gemakkelijk om over iemand slecht te spreken, maar als het goed mag het toch ookg gezegd worden
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Juist, waar ik bevoorbeeld aan denk, de klant woont juist iets te ver van de centrale om van Belgacom TV gebruik te kunnen maken.hollebollegijs schreef:het is altijd gemakkelijk om over iemand slecht te spreken, maar als het goed mag het toch ookg gezegd worden
En de klant hoeft niet te betalen, dus geen reden tot klagen
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Tussen recht hebben op en krijgen zit vaak een probleem.Blue-Sky schreef:Belgacom heeft diverse keren de moeite ondernomen om het te installeren maar het lukt dus niet.hollebollegijs schreef:dit is een zeer uitzonderlijk geval.
technische moeilijkheden kunnen zich altijd voortdoen.
Belgacom heeft diverse keren de moeite ondernomen om het te installeren maar het lukt dus niet.
En vanzelfsprekend krijgt de klant zijn geld terug vermits hij nooit heeft gebruik kunnen maken van de dienst.
En vanzelfsprekend krijgt de klant zijn geld terug vermits hij nooit heeft gebruik kunnen maken van de dienst.
Dan moet die klant waar dit schijnbaar om technische reden niet lukt ook niet klagen.
We weten dus niet of de klant zijn geld heeft teruggekregen.
Misschien was dat wel de reden om het in de pers te brengen
kristallen bol?Blue-Sky schreef:Juist, waar ik bevoorbeeld aan denk, de klant woont juist iets te ver van de centrale om van Belgacom TV gebruik te kunnen maken.
Laatst gewijzigd door Limburg 02 okt 2006, 16:23, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
men heeft de klant aangeraden om het op te zeggen. heeft hij dit al gedaan of niet. En zeker krijgt hij zijn geld terug. Je moet nu belgacom niet in een slecht daglicht plaatsen.Limburg schreef:Tussen recht hebben op en krijgen zit vaak een probleem.Blue-Sky schreef:Belgacom heeft diverse keren de moeite ondernomen om het te installeren maar het lukt dus niet.hollebollegijs schreef:dit is een zeer uitzonderlijk geval.
technische moeilijkheden kunnen zich altijd voortdoen.
Belgacom heeft diverse keren de moeite ondernomen om het te installeren maar het lukt dus niet.
En vanzelfsprekend krijgt de klant zijn geld terug vermits hij nooit heeft gebruik kunnen maken van de dienst.
En vanzelfsprekend krijgt de klant zijn geld terug vermits hij nooit heeft gebruik kunnen maken van de dienst.
Dan moet die klant waar dit schijnbaar om technische reden niet lukt ook niet klagen.
We weten dus niet of de klant zijn geld heeft teruggekregen.
Misschien was dat wel de reden om het in de pers te brengen
kristallen bol?Blue-Sky schreef:Juist, waar ik bevoorbeeld aan denk, de klant woont juist iets te ver van de centrale om van Belgacom TV gebruik te kunnen maken.
en wat bluesky zegt, klopt. Dat het een grensgeval is. Net zoals voor sommige klanten het wel of juist niet verkrijgen van adsl betreft.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Dat doe ik niet.hollebollegijs schreef: Je moet nu belgacom niet in een slecht daglicht plaatsen.
en wat bluesky zegt, klopt. Dat het een grensgeval is. Net zoals voor sommige klanten het wel of juist niet verkrijgen van adsl betreft.
Ik probeer alleen te zeggen dat we niet weten of de klant z'n geld terugkrijgt.
We niet weten waarom Belgacom daar toch BelgacomTV heeft geleverd en het niet waar kon maken.
Er zal best een gegronde technische reden voor zijn.
Wanneer een kabel door vochtinwerking wat minder is kan men voor 1 klant niet verwachten dat deze direct vervangen wordt.
Dat zal dan ongetwijfeld in de toekomst wel gebeuren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Ga je gang.Blue-Sky schreef:'k Snap ook niet waarom deze thread niet verplaatst word naar Belgacom/Skynet.
Of misschien nog beter naar Belgacom TV.
Heeft niets met Duiventil te doen. (dacht ik) ?
Heb het in duiventil gezet omdat ik het wel grappig vond dat zo'n bericht via De Morgen, vervolgens door de Telegraaf (nl) en daarna weer in Webwereld (NL) geciteerd werd.
En dat allemaal voor eeen klant.
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo'n serieuze discussie zou worden.
Ik heb het gevoel dat Hollebollegijs en BlueSky vinden dat Belgacom hier aangevallen wordt.
Ten onrechte lijkt mij.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Tuurlijk.hollebollegijs schreef:het is altijd gemakkelijk om over iemand slecht te spreken, maar als het goed mag het toch ookg gezegd worden
Over het algemeen levert Belgacom prima diensten.
Soms wat duurder dan anderen, maar dat zie je vaker bij (oud)monopolisten.
In het verleden liep Belgacom in Europa voorop bij het uitrollen van ADSL.
Op het moment heb ik de indruk dat ze wat achter lopen wat betreft snelheden, dit in vergelijking met een verglijkbaar land, Nederland.
Maar dat zal best wel weer een keertje ingehaald worden.
Hollebollegijs, wanneer verschijnen de ROP's in onze straten?
- Block
- Erelid
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Liever een éérlijke reactie dan nog wat aan het lijntje te worden gehouden... vervang de binnenkebaling eens, breng de decoder nog eens binnen...
Eerlijk is eerlijk dat verdient een pluim voor Belgacom!
Eerlijk is eerlijk dat verdient een pluim voor Belgacom!
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
- brooklyn
- Elite Poster
- Berichten: 1252
- Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
- Locatie: West-Vlaanderen aan de kust
We verwachten eigenlijk niks meer van BelgacowAdsl2+ abonnementen voor internet moet je nog niet verwachten.
![Afbeelding](http://img185.imageshack.us/img185/1986/5713up1.png)
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Er zijn members welke op alles en nogwat negatieve commentaar hebben.
Terwijl anderen het in de juiste plooi proberen te leggen.
Hoogtijd dat men van die dwaze bemerkingen , zoals "Belgacow en telenet" achterwege laat.
Daar dit niet in overeenstemming is met één bepaalde Regel.
Terwijl anderen het in de juiste plooi proberen te leggen.
Hoogtijd dat men van die dwaze bemerkingen , zoals "Belgacow en telenet" achterwege laat.
Daar dit niet in overeenstemming is met één bepaalde Regel.
Dat wou ik toch even kwijt.Respecteer de andere gebruikers, Provider medewerkers, Belgacom medewerkers, moderators, administrators.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
lijkt me eerder tegenhouden van de evolutie, voor BTV wel adsl2+ en de gewone internetters nietAdsl2+ abonnementen voor internet moet je nog niet verwachten.
zou wss erg in trek zijn die abonnementen met adsl2+ ... majaaa
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
da vind ik ook, zou ook wel adsl2+ abo willen maar voorlopig is het noppes. Is nu eenmaal een beslissing van Belgacom, begrijpen doe ik het niet hoor.patje schreef:lijkt me eerder tegenhouden van de evolutie, voor BTV wel adsl2+ en de gewone internetters nietAdsl2+ abonnementen voor internet moet je nog niet verwachten.
zou wss erg in trek zijn die abonnementen met adsl2+ ... majaaa![]()
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dan moet dat wel beschikbaar zijn eh! En moet VDSL nog steeds meerwaarde bieden tov ADSL2+. VDSL in België is nog altijd lager ingesteld dan ADSL2+ in het buitenland, terwijl het net veel meer aan kan ...Deej_1977 schreef:Ja maar dan hypothekeer je meteen VDSL hépatje schreef:zou wss erg in trek zijn die abonnementen met adsl2+ ... majaaa![]()
.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
zeker het kost meer dan het opbrengt dat is inderdaad uitzonderlijk voor belgacomhollebollegijs schreef:dit is een zeer uitzonderlijk geval.
technische moeilijkheden kunnen zich altijd voortdoen.
Belgacom heeft diverse keren de moeite ondernomen om het te installeren maar het lukt dus niet.
En vanzelfsprekend krijgt de klant zijn geld terug vermits hij nooit heeft gebruik kunnen maken van de dienst.
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
'k Begrijp u punt wel, maar ergens wordt het als vanzelfsprekend gevonden dat mensen verder geholpen worden aangezien m'n hier voor betaald, of is alles bij belgacom gratis.. !? Soms staat de hulp niet evenredig tov de winst.. of het abonnements geld, maar m'n zal toch niet die dezelfde mens dagelijks zo intensief helpen,.. en toch betaald die der een heel jaar voor ..hollebollegijs schreef:de negatieve gevallen (een minderheid) van belgacom staan altijd in de pers, positieve gevallen daar spreekt men nooit van.
het is altijd gemakkelijk om over iemand slecht te spreken, maar als het goed mag het toch ookg gezegd worden
Straks ga je me nog vertellen dat belgacom een vzw is..
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
'k Veronderstel van wel ze, 'k heb ooit eens 3 weken zonder internet gezeten omdat mijn modem niet deftig werkte .. en ik heb die 3 weken niet hoeven te betalen, zeg wat je wil ik vind het één van de eerlijkste providers die er is als het aankomt op gebied van rekeningen en in rekening brengen, .. tot hiertoe althans..Limburg schreef:Dat doe ik niet.hollebollegijs schreef: Je moet nu belgacom niet in een slecht daglicht plaatsen.
en wat bluesky zegt, klopt. Dat het een grensgeval is. Net zoals voor sommige klanten het wel of juist niet verkrijgen van adsl betreft.
Ik probeer alleen te zeggen dat we niet weten of de klant z'n geld terugkrijgt.
We niet weten waarom Belgacom daar toch BelgacomTV heeft geleverd en het niet waar kon maken.
Er zal best een gegronde technische reden voor zijn.
Wanneer een kabel door vochtinwerking wat minder is kan men voor 1 klant niet verwachten dat deze direct vervangen wordt.
Dat zal dan ongetwijfeld in de toekomst wel gebeuren.
Om wat meer uitleg te geven:
de persoon in kwestie nam deed de BelgacomTV-check via de website, en daar kreeg hij groen licht. De website heeft echter een minieme foutenmarge en deze persoon had de pech dat hij dus een groene zone kreeg op de website, maar effectief in de rode zone zat. De medewerkers van Belgacom hebben hem daarvoor gewaarschuwd, maar op uitdrukkelijke vraag van de klant heeft men toch geprobeerd hem aan te sluiten.
Dat is dus niet gelukt, aangezien de afstand tot de centrale te ver was. Daarom werd geadviseerd om geen aansluiting te nemen, aangezien het technisch toch onmogelijk was. Waarom er hier plots zoveel oproer is, begrijp ik eerlijk gezegd niet, want er zijn ongetwijfeld al wel meer mensen in deze situatie geweest. : )
de persoon in kwestie nam deed de BelgacomTV-check via de website, en daar kreeg hij groen licht. De website heeft echter een minieme foutenmarge en deze persoon had de pech dat hij dus een groene zone kreeg op de website, maar effectief in de rode zone zat. De medewerkers van Belgacom hebben hem daarvoor gewaarschuwd, maar op uitdrukkelijke vraag van de klant heeft men toch geprobeerd hem aan te sluiten.
Dat is dus niet gelukt, aangezien de afstand tot de centrale te ver was. Daarom werd geadviseerd om geen aansluiting te nemen, aangezien het technisch toch onmogelijk was. Waarom er hier plots zoveel oproer is, begrijp ik eerlijk gezegd niet, want er zijn ongetwijfeld al wel meer mensen in deze situatie geweest. : )
'k Was er niet ver naast dus. !Blue-Sky schreef:Juist, waar ik bevoorbeeld aan denk, de klant woont juist iets te ver van de centrale om van Belgacom TV gebruik te kunnen maken.
Dat is waar, bijna identiek als iemand die te ver van de centrale woont om 4,6 te kunnen synchroniseren.Athony schreef:Waarom er hier plots zoveel oproer is, begrijp ik eerlijk gezegd niet, want er zijn ongetwijfeld al wel meer mensen in deze situatie geweest. : )
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Jaja maar Belgacom gaat VDSL niet commercialiseren hé, ze gaan meteen naar VDSL2 gaan eens ze voldoende dekking hebben.meon schreef:Dan moet dat wel beschikbaar zijn eh! En moet VDSL nog steeds meerwaarde bieden tov ADSL2+. VDSL in België is nog altijd lager ingesteld dan ADSL2+ in het buitenland, terwijl het net veel meer aan kan ...
En het zou hier inderdaad rapper gaan moest de markt zoals in het buitenland echt vrijgemaakt zijn.
er zijn toch al VDSL abbonementen ?Deej_1977 schreef:Jaja maar Belgacom gaat VDSL niet commercialiseren hé, ze gaan meteen naar VDSL2 gaan eens ze voldoende dekking hebben.meon schreef:Dan moet dat wel beschikbaar zijn eh! En moet VDSL nog steeds meerwaarde bieden tov ADSL2+. VDSL in België is nog altijd lager ingesteld dan ADSL2+ in het buitenland, terwijl het net veel meer aan kan ...
En het zou hier inderdaad rapper gaan moest de markt zoals in het buitenland echt vrijgemaakt zijn.
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Ja dat klopt maar ik bedoelde commercialeseren op grote schaal. Je ziet toch nergens reclame voor VDSL tegen de kabel van Telenet bijvoorbeeld.killer schreef:er zijn toch al VDSL abbonementen ?
Niks schandalig aan, Dommel is reseller en kan maar aanbieden wat de wholesaler aanbiedt._rEuTeL_ schreef:dit is dus ronduit schandalig, punthollebollegijs schreef:als dommel over het netwerk van Belgacom gaat, zal Dommel het pas kunnen lanceren als Belgacom dit ook doet. Eerder niet.
Please help, looking for a way to get rich and fast
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
- Locatie: Lokeren
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Ja voor de paar mensen waar het leverbaar is... Belgacom liep voorop in Europa met zijn VDSL plannen maar ze zijn immdels totaal ingehaald.killer schreef:er zijn toch al VDSL abbonementen ?Deej_1977 schreef:Jaja maar Belgacom gaat VDSL niet commercialiseren hé, ze gaan meteen naar VDSL2 gaan eens ze voldoende dekking hebben.meon schreef:Dan moet dat wel beschikbaar zijn eh! En moet VDSL nog steeds meerwaarde bieden tov ADSL2+. VDSL in België is nog altijd lager ingesteld dan ADSL2+ in het buitenland, terwijl het net veel meer aan kan ...
En het zou hier inderdaad rapper gaan moest de markt zoals in het buitenland echt vrijgemaakt zijn.
KPN gaat bijvoorbeeld alle telefooncentrales in Nederland vervangen door 4 supercentrales en 28000 ROP's.....zodat iedereen op VDSL2 over kan.
Ik vind het toch weer schandalig te moeten lezen dat we geen ADSL2+ mogen verwachten voor internet. Leve de vooruitgang zou ik zeggen.Blue-Sky schreef:Er zijn members welke op alles en nogwat negatieve commentaar hebben.
Terwijl anderen het in de juiste plooi proberen te leggen.
Hoogtijd dat men van die dwaze bemerkingen , zoals "Belgacow en telenet" achterwege laat.
Daar dit niet in overeenstemming is met één bepaalde Regel.Dat wou ik toch even kwijt.Respecteer de andere gebruikers, Provider medewerkers, Belgacom medewerkers, moderators, administrators.
Ah misselijk wordt ik er van. In elke normale telecommarkt waar er een beetje concurrentie zou zijn zou geen enkel bedrijf die attitude kunnen hebben.
Nu die brave man kan er ook niets aan doen maar ik begrijp de misnoegde reactie. Het lijkt weer - allez hebben we ooit geweten van belgacom - dat de consument weer uitgemolken wordt (no pun ) tot het uiterste. Voor is het de hoogste tijd dat de europese commisie doet wat Belgie klaarblijkelijk zo laakt, is telecomreuzen als Belgacom opsplitsen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Ik begin echt nen degou te krijgen van de verwende kinnekes mentaliteit van velen hier.Ja voor de paar mensen waar het leverbaar is... Belgacom liep voorop in Europa met zijn VDSL plannen maar ze zijn immdels totaal ingehaald.
KPN gaat bijvoorbeeld alle telefooncentrales in Nederland vervangen door 4 supercentrales en 28000 ROP's.....zodat iedereen op VDSL2 over kan.
Wat dacht je dat Belgacom doet? Hoeveel ROP's dacht je dat er al zijn? KPN begint zeg je? Belgacom heeft er al 10.000!
Is er dan een ADSL2+ recht of zo? Kiesrecht ja.... Mensenrecht ja... ADSL recht nee?Ik vind het toch weer schandalig te moeten lezen dat we geen ADSL2+ mogen verwachten voor internet. Leve de vooruitgang zou ik zeggen.
Ah misselijk wordt ik er van. In elke normale telecommarkt waar er een beetje concurrentie zou zijn zou geen enkel bedrijf die attitude kunnen hebben.
In elke normale markt is een bedrijf/aanbieder afhankelijk van zijn leverancier. Dat is OOK een economische wet.
Ge mist zijn punt toch volledig he? Zijn beklag was dat er geen echte concurrentie speelt zoals in Nederland. De gevolgen van die concurrentie is dat er sneller innovatief wordt opgetreden. Maw, Belgacom kan op zijn gemakske ADSL2+ of VDSL installeren zonder dat er iemand hen op de hielen zit. Is het vandaag niet dan morgen. En dat is een economische wet waar normaal tegen opgetreden wordt.Goendi schreef:Is er dan een ADSL2+ recht of zo? Kiesrecht ja.... Mensenrecht ja... ADSL recht nee?Ik vind het toch weer schandalig te moeten lezen dat we geen ADSL2+ mogen verwachten voor internet. Leve de vooruitgang zou ik zeggen.
Ah misselijk wordt ik er van. In elke normale telecommarkt waar er een beetje concurrentie zou zijn zou geen enkel bedrijf die attitude kunnen hebben.
In elke normale markt is een bedrijf/aanbieder afhankelijk van zijn leverancier. Dat is OOK een economische wet.
Hebben we het echt nodig? Tja, hangt er van af wat je er allemaal mee wilt doen. Wat dacht je van een concert live meevolgen, thuis op je grote scherm (ik heb een projector)? Ik heb zelf een kind, dan ga je al minder snel de deur uit. Iedereen kan wel iets verzinnen waarvoor veel bandbreedte nodig is. Je wilt natuurlijk goeie kwaliteit en dan is het frustrerend om te zien dat het eigenlijk een stuk sneller zou kunnen maar dat het nu niet het geval is.
Please help, looking for a way to get rich and fast
-
- Elite Poster
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
- Twitter: goendi
- Locatie: Antwerpen
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Kan allemaal goed zijn.... Heel begrijpelijk dat je dat wilt. En zoals ik reeds zei: kinnekes die iets willen lopen ook te zagen tot ze het krijgen. Volwassenen leren hen dan dat ze niet alles kunnen krijgen wat ze willen, en dat ze geduld moeten hebben. Mooi toch?
Waar ik een degou van krijg zijn die mensen die altijd vanuit hun ivoren toren anderen beschimpen omdat ze persee hun "beter dan de rest" gevoel willen bevredigen. Als jij mij kunt aantonen waar ik als een kindje zaag, " be my guest".Is er dan een ADSL2+ recht of zo? Kiesrecht ja.... Mensenrecht ja... ADSL recht nee?
Mijn stelling - niet de mijne alleen trouwens ook die van de europese commisie - dat in markten zoals de situatie zicht stelt in Belgie er heel lage innovatiteitsgraad is. Ik heb geen nood aan ADSL2+ maar dat neemt verdorie niet weg dat ik er geen mening zou over mogen vormen of dit een ongezonde situatie mag vinden.
En altijd die belachelijke vergelijkingen die zo aan het haar zijn getrokken en dan de reacties daarop, mensenlief toch. Ik vraag mij echt af wie hier het "kinneke" in wezen is.