Klantentevredenheidsonderzoek

Plaats reactie
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Vandaag kreeg ik een mailtje van Tele2 over een klantentevredenheidsonderzoek. Ze informeren naar je tevredenheid over de producten, prijzen, snelheid, beschikbaarheid, communicatie en klantendienst.

Zeker invullen als je zo'n mail krijgt! Het duurt slechts 10 minuutjes.

Ik hoop dat ze dan ook wat zullen doen met de resultaten, bijvoorbeeld werken aan hun helpdesk.
Aaivieke
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2006, 13:29
Locatie: Affligem

Dat is uiteindelijk de bedoeling van die tevredenheidsenquête neem ik aan. Kwestie van dat ze kunnen zien wat de punten zijn waarin ze kunnen verbeteren :-D
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

uiteraard... als ze de negatieve dingen zouden negeren, dan kon er niets veranderen eh ;)
Aaivieke
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2006, 13:29
Locatie: Affligem

Het zou anders maar heel stupide zijn om zo een dingen rond te sturen :-D
Aaivieke
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2006, 13:29
Locatie: Affligem

oeps verkeerde knop :oops:
Wimmm
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2006, 17:06

Ik krijg die mailtjes niet en zit al 2 maand zonder telefoon en internet, ik wil overstappen naar een andere provider en kan niet want men telefoonnummer is in handen van tele2, dus nu mag ik nog eens wachten op een actieve telefoonlijn van belgacom om dan een andere internetprovider te nemen.
Goede raad, geef nooit telefonie en internet in handen van zulks een provider. `t Is gewoon schandalig.
Ik heb gewacht tot vandaag `bijna 2 maand`. Nu ga ik naar de post voor een aangetekende brief te versturen.
Bedankt tele2!!!
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

sorry dat ik het moet zeggen, maar dat wachten op actieve telefoonlijn enzo klopt niet helemaal... Wat belgacom moet doen (is nu eenmaal zo als je weg wil van tele2) is een porting back doen op jou telefoon nummer (op voorwaarde dat dit geen door tele2 gegeven nieuw nummer is). Je moet eerst terug je telefonie bij belgacom hebben alvorens een andere DSL provider te kunnen aanspreken. Lijkt mij persoonlijk vrij logisch. Waarom? Belgacom is enige die moet toestaan dat andere leveranciers van internetservices op hun telefoonlijnen werken en niet tele2.
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Lijkt mij persoonlijk vrij logisch.


Mij, en waarschijnlijk de meeste gebruikers, lijkt dat helemaal niet logisch.
Kompleet idioot dat je eerst weer naar Belagcom moet om te kunnen veranderen.
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Hello,

Zeg dat laatste maar eens met z'n allen tegen het BIPT, die nog altijd van oordeel is dat BGC de koperlijnen nog altijd mag verhuren, zolang dit geldt kan geen enkele operator in België een koperlijn hebben zonder tussenkomst van BGC.

Mvg,
Afbeelding
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Zeg dat laatste maar eens met z'n allen tegen het BIPT,


Uiteraard is dit niet het probleem van Tele2, maar het monopolie van Belgacom over de local loop. Wanneer wordt die eindelijk echt vrij???
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

stuur hen aangetekend een ingebrekestelling met duidelijke omschrijving van de problemen met datums vervolgens je eisen en 7 dagen te tijd om schriftelijk te reageren.

stap naar de belgacom telefoonwinkel voor een telefoon- en adsl-aansluitingen laat je telefoonnummer overzetten.

Meer is dat niet.
michvanov
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 okt 2006, 19:11
Locatie: Antwerpen

Sjit dat ik zoiets nooit gekregen heb, maarja ze zenden dat waarschijnlijk enkel naar klanten die nooit een probleem gemeld hebben. A propos is er zo geen site waar je je tevredenheid over een provider kunt vermelden. Mocht zulk een site bestaan, kan ik wel raden welke provider onderaan zou staan.
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

waarschijnlijk enkel naar klanten die nooit een probleem gemeld hebben


Dan hadden ze mij nooit die enquete mogen sturen. Ik kan de keren niet meer tellen dat ik aan de telefoon naar de helpdesk gehangen heb, klachtenbrieven geschreven heb en zelfs de ombudsdienst heb ingeschakeld... :wink:
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

enquête heb ik ook niet gekregen, maar je kan wel je hart luchten op :

http://www.tele2.be/flashsept/index.html
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”