VOIP telefoon

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

er zijn al verschillende topics geweest over bepaalde models etc. maar er komen constant nieuwe modellen uit, mensen proberen andere modellen enz, dus wou ik ff topic maken waar men alle modellen bespreekt//aanraadt//.. over telefoons die compatibel zijn met MEESTE services zoals skype//voipbuster//inet calls//... Telefoon moet dus onafhankelijk van PC kunnen functioneren.
1. uit jullie ervaring waar moet consument vooral opletten bij het kiezen?
2. zijn er providers die voip blokken? (ik vermoed van niet maar ja)
3. welke zijn meest gebruiks vriendelijke?
4. makkelijk beschikbaar in Belgie?
5. extra info
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Belangrijk advies: boycot skype tot ze de standaarden gaan respecteren. We hebben geen baat bij proprietary pseudo-voip.
Grandstream en Sipura/Linksys maken de betere en betaalbare product ranges voor eindgebruikers, maar ook Siemens was bezig met voip toestellen. En ook een pda met een hoge kwaliteit wireless kaartje kan dienst doen als sip phone.
Gebruikersavatar
wietje
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 sep 2006, 14:19

SMC Networks is gestart met de verkoop van een nieuwe WiFi VoiP telefoon. Erg leuk apparaatje en ook erg handig. Het maakt direct verbinding via je draadloos accespoint waarmee tussenkomst van de pc niet nodig is. zie: www.wifiphone24.com
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Ik zou zeker eens kijken op deze webshop:

http://www.voipsolutions.be
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”