Info snelheid

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
rainbowmario
Starter
Starter

Hallo ik gebruik een netopia router in mijn conection info zie ik dat ik een verbinding heb van speed 6016/512 (kbps)Line Attenuation 35/16 dB
Bij de speedtest haal ik een snelhied van 3410 kbps is er een mogenlijk om mijn win xp pro in te stellen om een hogere snelheid te halen , Ik had al gehoord van allerlei tweak pro. Is er iemand die me daarbij enig raad kan geven of enige ervaring hebben met deze tweak pro's.Heb gelezen dat ze niet echt veel veranderen aan je snelheid ?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

rainbowmario schreef:Hallo ik gebruik een netopia router in mijn conection info zie ik dat ik een verbinding heb van speed 6016/512 (kbps)Line Attenuation 35/16 dB
Bij de speedtest haal ik een snelhied van 3410 kbps is er een mogenlijk om mijn win xp pro in te stellen om een hogere snelheid te halen , Ik had al gehoord van allerlei tweak pro. Is er iemand die me daarbij enig raad kan geven of enige ervaring hebben met deze tweak pro's.Heb gelezen dat ze niet echt veel veranderen aan je snelheid ?
als je een constane snelhied hebt van +-3-4mbps is het goed mogelijk dat je centrale moet geupgrade worden. in ieder geval neem je beter contact met provider zelf
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

die tweaks zullen echt het verschil niet maken hoor, denk dat je best uw provider op de hoogte brengt van de snelheid die je maar haalt
ik heb een 4M profiel en haal ook al die snelheid

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3410 kbit/s or 426 kbyte/s
- Upload speed : 373 kbit/s or 47 kbyte/s
Sun Oct 1 2006 at 11:45:55 UTC+0200
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

die tweaks hebben vooral te maken met aantal "streams" die je I-net browaer kan maken (of zijn het andere tweaks dat je bedoelt?)
maar max down/up snelheid kan je niet softwarematig verhogen (wel verlagen :)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”