opzeggen

Plaats reactie
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

hoe opzeggen??
hoeveel tijd gaat erover om op te zeggen
mijn dommel is la actief dus :lol:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dan kom je daar pas laat achter ... Versatel/TELE2 is jaarlijks hernieuwbaar voor een jaar en heeft een opzeg van 2 maand. Om te berekenen hoeveel boete je moet betalen voor eerdere opzegging log je in op http://www.tele2.be/mytele2 en ... hm... vroeger kon je dat daar berekenen. Da's nu weg precies?

In elk geval: http://www.versateladsl.be/help/questio ... tyle=tele2
uf
Member
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 25 nov 2005, 15:55

meon schreef:Versatel/TELE2 is jaarlijks hernieuwbaar voor een jaar

Voor zover ik weet heeft Verstael/Tele2 intussen de algemene voorwaarden aangepast.
MadMax
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 sep 2006, 17:11
Locatie: Kempen

Inderdaad, voorwaarden zijn ondertussen gewijzigd. Uit de algemen voorwaarden van hun website (voor Tele2 All In) :
http://www.tele2.be/assets/files/algeme ... den-nl.pdf

2.2. Het contract wordt afgesloten voor de duur van minimum één jaar. Tenzij de klant tenminste 2 maanden voor het verstrijken van deze periode opzegt, zal het contract stilzwijgend worden verlengd voor onbepaalde duur
2.3. De klant kan het contract beëindigen voor het verstrijken van de aanvankelijke duur van het contract mits betaling van een verbrekingsvergoeding gelijk aan het maandelijkse abonnementsgeld tot aan de normale
vervaldatum van het contract. Na het verstrijken van de aanvankelijke vervaldatum van het contract kan de klant opzeggen mits een opzegtermijn van minimaal 2 maanden.

De opzegging dient per brief te worden
gestuurd aan TELE2, Koningin Astridlaan 166, 1780 Wemmel.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dus zoals ik het begrijp kan je na 1 jaar op elk moment opzeggen, mits 2 maanden opzegtermijn? -- is nog altijd serieus verschil met de 1 week opzegtermijn bij Belgacom ADSL (en denk ook Telenet).
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Dus zoals ik het begrijp kan je na 1 jaar op elk moment opzeggen, mits 2 maanden opzegtermijn


Ik dacht ook dat het zo was: na 1 jaar gelijk wanneer opzeggen mits 2 mnd opzegtermijn.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Het is inderdaad na 1 jaar kan je opzeggen, mits 2 maand opzegvergoeding.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

meon schreef:Dus zoals ik het begrijp kan je na 1 jaar op elk moment opzeggen, mits 2 maanden opzegtermijn? -- is nog altijd serieus verschil met de 1 week opzegtermijn bij Belgacom ADSL (en denk ook Telenet).


Telenet is 1 maand opzeg.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
MadMax
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 sep 2006, 17:11
Locatie: Kempen

meon schreef:Dus zoals ik het begrijp kan je na 1 jaar op elk moment opzeggen, mits 2 maanden opzegtermijn? -- is nog altijd serieus verschil met de 1 week opzegtermijn bij Belgacom ADSL (en denk ook Telenet).


Vandaar dat mensen de voorwaarden beter zouden lezen voordat ze zich inschrijven. Ik persoonlijk ben al lang blij dat de stilzwijgende verlenging met telkens 1 jaar weg is.
Tussen haakjes, -- ook de prijs van Tele2 is nog altijd een serieus verschil met de tarieven bij Belgacom ADSL (en denk ook Telenet). :lol:
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Het is inderdaad na 1 jaar kan je opzeggen, mits 2 maand opzegvergoeding.


Ons Freya (minister van Comsumentenzaken) was daar onlangs ook mee bezig: het snel kunnen opzeggen van contracten die stilzwijgend verlengd worden. Maar hoe het daar nu mee zit? Geen idee.
Aaivieke
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2006, 13:29
Locatie: Affligem

Freya is met veel dingen tegelijk bezig he :lol:
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”