Ik ben sinds augustus klant en ben daar nu niet echt blij mee...
Begin augustus wordt er via domiciliering 2 betalingen (aansluitingskosten + eerste abonnement) afgehouden. Tot daar geen probleem. Begin deze maand wordt er ineens hetzelfde bedrag terug afgehaald! Ik ben niet iemand die z'n rekening constant in de gaten houdt, maar dit viel me wel meteen op, aangezien ik zeker wist dat die facturen al betaald waren! Dus ik stuur meteen een mail (12/09) met de vraag om dit recht te zetten... Geen reactie... 14/09 stuur ik nog een mail met de vraag van aub te reageren via mail of telefoon... Geen reactie. Na ettelijke malen proberen de facturatie dienst te pakken te krijgen en telkens weer in te spreken op het antwoordapparaat bel ik naar de helpdesk en die vragen een mail te sturen naar [email protected] (zaakvoerder ?)... Ik dreig met de domiciliering stop te zetten en manueel verder te betalen, wordt er vandaag weer een factuur van m'n rekening gehaald!!! Nu ben ik dus op 3 weken tijd al € 164 kwijt aan RealDSL, zonder dat iemand me verteld wat er aan de hand is... Ik ben naar schoten gereden (en heb gezien hoe kleinschalig RealRoot wel is...) en daar m'n eisen op tafel gelegd. Natuurlijk was er niemand aanwezig die me kon garanderen dat m'n klacht behandeld werd. Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik vandaag antwoord wil hebben of dat ik anders gerechtelijke stappen onderneem.
Vandaag wordt de domiciliering geblokkeerd door de bank, en als er mij niemand terugbelt voor vanavond, ga ik morgen PV laten opmaken bij de politie...
Mensen, kijk uit als je een domiciliering goedkeurt, want dan heeft de andere partij onvoorwaardelijke toegang om geld van je rekening te halen!!!
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)