Datalimiet!

jimplug
Starter
Starter

Limburg schreef:Wanneer het je lukt om meer dan 100Gb te downloaden, dan heb je toch geen slechte verbinding?

Maandenlang heb ik een slechte verbinding gehad met veel packetloss (geen dsl probleem) en daardoor snelheden van soms onder 20kB/s, maar de laatste maand draait het als een zonnetje.
Kennelijk hebben de maatregelen van RDSL een goed effect op het netwerk (tenminste bij mij).

De packetloss is weg en de snelheid is (bijna) altijd maximaal.
Ik gebruik geen 100GB maar slechts 5 tot 10 GB/m maar ik ben zeer gelukkig met m'n vaste IP en alle open poorten voor die prijs.

Ga zo door RDSL!

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3512 kbit/s or 439 kbyte/s
- Upload speed : 429 kbit/s or 54 kbyte/s
Wed Sep 20 2006 at 15:47:39 UTC+0200

Die 100 gb downloaden gaat snel hoor.
op ongeveer 3 weken al.
En inderdaad als het werkt, werkt het goed.
Van mijn snelheid klaag ik niet ALS HET WERKT.
Stel je maar ff in mijn plaats, 1dag werkt het prima en download ik een gig of 10 a 15, de dag erna werkt er niks meer... dan moet ik naar de helpdesk liggen bellen en s anderdaags alles terug ok, is dat leuk denk je?
isp's in Belgie lopen achter!
jimplug
Starter
Starter

Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Die hun prijzenzien er anders ook nog vrij interessant uit, en nog steeds ongelimiteerd. Blijkbaar is da in Wallonië geen probleem :?

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
flakey
Plus Member
Plus Member

Ach, elke isp kan afkomen met onwaarschijnlijke voorwaarden om wat aandacht te trekken en klanten (lees: downloadjunks) te lokken.

De ervaring leert ons dat deze voorwaarden na enkele maanden al aangepast of anders geïnterpreteerd worden zodat je met een abo zit dat er op geen enkel vlak bovenuit steekt :roll:

De situatie in België (of Vlaanderen) is zoals ze is, als je echt die honderden gigs per maand nodig hebt verhuis dan
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

flakey schreef:Ach, elke isp kan afkomen met onwaarschijnlijke voorwaarden om wat aandacht te trekken en klanten (lees: downloadjunks) te lokken.

De ervaring leert ons dat deze voorwaarden na enkele maanden al aangepast of anders geïnterpreteerd worden zodat je met een abo zit dat er op geen enkel vlak bovenuit steekt :roll:

De situatie in België (of Vlaanderen) is zoals ze is, als je echt die honderden gigs per maand nodig hebt verhuis dan

Chello Extreme komt deze beloften anders aardig na ;)
flakey
Plus Member
Plus Member

Chello Extreme komt deze beloften anders aardig na

yep, maar ik heb het over de situatie in Vlaanderen. Leuven en Brussel kun je moeilijk gans Vlaanderen noemen hè. Dus nog steeds zal je moeten verhuizen.

Tuurlijk is dit haalbaar en indien de capaciteit toch in het gedrang zou komen kunnen ze altijd nog terugvallen op hun FUP en we weten allemaal welke garanties dat biedt. Juist: geen enkele.

PS: de nederlandse tegenhanger van chello extreme is limietloos, zonder kleine lettertjes.
BBB
Premium Member
Premium Member

flakey schreef:PS: de nederlandse tegenhanger van chello extreme is limietloos, zonder kleine lettertjes.

Nochthans heb ik van een paar nederlanders die ik ken gehoord dat als je elke week boven de 300 of 400 GB zit (bij chello) dat ze je dan afsluiten

(niet dat 100 of 200 GB / week niet voldoende is, maar het is toch niet limietloos)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

jimplug schreef:Terwijl ik dit typ krijg ik net telefoon van e-leven.
Deze formule van starter 6M (6m/640Kbps) kost 39.9€/mnd en werkt ook volgens fair policy, alleen ligt hier de lat iets hoger.
max. 100 a 120 gb. Ga je hier 1x over op 3 maanden word er nog niks gezegd, is dat elke maand meer dan kunnen ze het contract beeindigen :-o
Vertel mij mensen aub welke provider geen datalimiet heeft zonder gezeik aub... :?

Niet geinformeerd naar hun pro abbo's @ 89,9€ ?, normaal zou je met dit abbo meer mogen lurken dan de 120 gig toch ?...
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

ik heb zowa 't zelfde probleem als jimplug: het werkt gaat 't echt vlot maar soms zit ik dagen met 0,1kb/s dus is het al hopeloos om zelfs al maar te surfen. als ik dan naar de helpdesk bel zeggen ze dat m'n lijn in orde is maar dat de node overbelast is. allemaal heel fijn om te weten enzo MAAR DOE ER DAN IETS AAN!!! :evil:
jimplug
Starter
Starter

darkzero schreef:ik heb zowa 't zelfde probleem als jimplug: het werkt gaat 't echt vlot maar soms zit ik dagen met 0,1kb/s dus is het al hopeloos om zelfs al maar te surfen. als ik dan naar de helpdesk bel zeggen ze dat m'n lijn in orde is maar dat de node overbelast is. allemaal heel fijn om te weten enzo MAAR DOE ER DAN IETS AAN!!! :evil:

Ah awel ik ben al blij dat ik niet de enige ben, en ik durf ervoor te wedden dat je al een tijdje aangesloten bent bij Realdsl?
jimplug
Starter
Starter

kaise1 schreef:
jimplug schreef:Terwijl ik dit typ krijg ik net telefoon van e-leven.
Deze formule van starter 6M (6m/640Kbps) kost 39.9€/mnd en werkt ook volgens fair policy, alleen ligt hier de lat iets hoger.
max. 100 a 120 gb. Ga je hier 1x over op 3 maanden word er nog niks gezegd, is dat elke maand meer dan kunnen ze het contract beeindigen :-o
Vertel mij mensen aub welke provider geen datalimiet heeft zonder gezeik aub... :?

Niet geinformeerd naar hun pro abbo's @ 89,9€ ?, normaal zou je met dit abbo meer mogen lurken dan de 120 gig toch ?...

Nee is allemaal volgens fair policy, klik maar op download onze bestelbon dan zie je de prijzen.
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

jimplug schreef:Ah awel ik ben al blij dat ik niet de enige ben, en ik durf ervoor te wedden dat je al een tijdje aangesloten bent bij Realdsl?

begin dit jaar ergens dacht ik. ben in ieder geval 1 van de laatsten die FUP gekregen heeft.
JonathanOppeel
Member
Member
Contacteer:

darkzero schreef:
jimplug schreef:Ah awel ik ben al blij dat ik niet de enige ben, en ik durf ervoor te wedden dat je al een tijdje aangesloten bent bij Realdsl?

begin dit jaar ergens dacht ik. ben in ieder geval 1 van de laatsten die FUP gekregen heeft.

ik ook 1 van de laatste
Trek het je niet aan, de wereld gaat eraan.
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Wel wel ik ben nog niet zolang bij realdsl en ik kan al zeggen dat zie licentie's moeten intrekken en ze de boeken toe doen . Want ze doen aan louche praktijken . Gasten van de helpdesk kunnen enkel de foon op pakken als ze zin hebben . En als ze dan op pakken dan weten ze nie wa zeggen op de vragen van de klant ! Heb deze week weer niet kunnen surfen ( vrijdag tot vrijdag )helpdesk heeft me dik in de steek gelaten . Zelfs op mails reageren ze niet of antwoorden ze niet op de gestelde vragen omdat ze toch weten dat je minstens voor 12 maand vast zit !
Maar ik verlaat ze nadien zeker ze verdienen het gewoon niet omdat ze niks bekwaamheid hebben . Snelheden zijn ook nie optimaal dus bye bye realdsl , ik maak zeker geen goede reclame eerder breek ik ze af !
Zelfs de ombudsman is van alles op de hoogte en beveeld me gewoon om tijdig op te zeggen .
jimplug
Starter
Starter

Sniffie schreef:Wel wel ik ben nog niet zolang bij realdsl en ik kan al zeggen dat zie licentie's moeten intrekken en ze de boeken toe doen . Want ze doen aan louche praktijken . Gasten van de helpdesk kunnen enkel de foon op pakken als ze zin hebben . En als ze dan op pakken dan weten ze nie wa zeggen op de vragen van de klant ! Heb deze week weer niet kunnen surfen ( vrijdag tot vrijdag )helpdesk heeft me dik in de steek gelaten . Zelfs op mails reageren ze niet of antwoorden ze niet op de gestelde vragen omdat ze toch weten dat je minstens voor 12 maand vast zit !
Maar ik verlaat ze nadien zeker ze verdienen het gewoon niet omdat ze niks bekwaamheid hebben . Snelheden zijn ook nie optimaal dus bye bye realdsl , ik maak zeker geen goede reclame eerder breek ik ze af !
Zelfs de ombudsman is van alles op de hoogte en beveeld me gewoon om tijdig op te zeggen .

Ik ben het volledig met je eens.
Maar t zou beter geweest zijn moesten die mensen van realdsl dit allemaal eens lezen misschien dat ze dan meer moeite zouden doen...
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster

@jimplug

die mensen trekken da hun niet aan ! Tis zoals ze zeggen bij de ombudsdienst de eerste 12 maand zitten de klanten toch vast !
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Sniffie schreef:@jimplug

die mensen trekken da hun niet aan ! Tis zoals ze zeggen bij de ombudsdienst de eerste 12 maand zitten de klanten toch vast !

Jammer dat je die mening formuleerd hoor !
Ze trekken het zich wel degelijk aan. Maar ik versta ook wel dat jij je mening staaft op je gebruikservaring en contact met de helpdesk, echter achter deze helpdesk zit een team van bijna 20 man die dagelijks in de weer zijn voor hun klanten.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

dat gezeur over die limieten ben ik persoonlijk beu.
ik wil persoonlijk ook meer maar ze zijn er nu eenmaal en al dat geklaag zal niets helpen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

hollebollegijs schreef:dat gezeur over die limieten ben ik persoonlijk beu.
ik wil persoonlijk ook meer maar ze zijn er nu eenmaal en al dat geklaag zal niets helpen.
Daar volg ik je in, met de optie ADSL Multi heb ik 15 GM/Maand.
(waarvan ik er nooit meer als 3 GB/maand verbruik)
Voor al die groot verbruikers, bestel er optijd voor 5 € 'n extra Volume Pack aan toe.
Indien je 100 GB wil downloaden, dat is niet het probleem van andere gebruikers maar uw probleem, als grootverbruiker.

Ofwel kan je dat niet bijbestellen bij Realdsl?
BBB
Premium Member
Premium Member

hollebollegijs schreef:dat gezeur over die limieten ben ik persoonlijk beu.

Dat is bijna het zelfde als zeggen tegen Martin Luther King: "ik ben dat gezaag over racisme beu, er is nu eenmaal racisme en al dat geklaag zal niets helpen"

m.a.w. ik ben het niet eens met u
biebel
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 4 keer

20 man en niemand die opneemt en bijna een maand om te reageren op een troubleticket ("is het probleem al opgelost?"). Knap staaltje helldesking. De realiteit is het niet met je eens prodata. Nuja iedereen verdient wel eens een snippermaandje i guess.

Chello extreme begin volgende maand.. YAY!
jimplug
Starter
Starter

prodata schreef:

Ze trekken het zich wel degelijk aan. Maar ik versta ook wel dat jij je mening staaft op je gebruikservaring en contact met de helpdesk, echter achter deze helpdesk zit een team van bijna 20 man die dagelijks in de weer zijn voor hun klanten.

Indien ik ze al KAN bereiken stond ik al verder dan nu, indien ze dan eens de WAARHEID spraken als ik ze aan de telefoon krijg stond ik al verder. Maar de ene keer krijg ik ene aan de telefoon die zegt dat ze mij niet op smallband gezet hebben omdat ze dat niet mogen bij mij, en de andere keer zegt er ene tegen mij dat mijn internet niet werkt omdat er een zware gebruiker bezig is en dat ze die dan ff op smallband gaan zetten...
Volgens mij kennen die jongens aan de telefoon gene zak van dat alles, anders zouden ze mij eens een eerlijke verklaring geven waarom ik elke week 3 tot 5 x moet bellen omdat het niet werkt, of nog trager dan smallband want msn werkt zelfs nog niet dan... laat staat surfen
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

jimplug schreef:
prodata schreef:

Indien ik ze al KAN bereiken stond ik al verder dan nu, indien ze dan eens de WAARHEID spraken als ik ze aan de telefoon krijg stond ik al verder. Maar de ene keer krijg ik ene aan de telefoon die zegt dat ze mij niet op smallband gezet hebben omdat ze dat niet mogen bij mij, en de andere keer zegt er ene tegen mij dat mijn internet niet werkt omdat er een zware gebruiker bezig is en dat ze die dan ff op smallband gaan zetten...
Volgens mij kennen die jongens aan de telefoon gene zak van dat alles, anders zouden ze mij eens een eerlijke verklaring geven waarom ik elke week 3 tot 5 x moet bellen omdat het niet werkt, of nog trager dan smallband want msn werkt zelfs nog niet dan... laat staat surfen

PM me even je rdsl account
Waarschijnlijk is het een zwaare gebruiker die mee op jou dslam hangt die problemen veroorzaakt...
antik
Starter
Starter
Contacteer:

ditCh schreef:Chello Extreme komt deze beloften anders aardig na ;)

*purrrrrrrr* ola bitChola ;)

Ik kom dus ook van RealDSL. Heb veel problemen gehad met snelheid en gewoon dagen en zelfs weken zonder verbinding gezeten. Had het moeten weten, heb ook 2 keer opnieuw m'n aanvraag moeten insturen omdat ze'm kwijt waren. Stel u voor: ik fax mijn aanvraag. Ik bel een uurtje later met de vraag of ze alles ontvangen hebben en of ze nog iets nodig hebben. Zonder dat ik mijn gegevens moet geven vertellen ze mij dat alles in orde is. Totdat ik een paar dagen later bel om te vragen wanneer ik mijn aansluiting kan verwachten en ze mij doodleuk vertellen dat ze geen fax hebben ontvangen.

Ook de snelheden waren ondermaats en elke keer opnieuw werd er mij beloofd dat eraan gewerkt werd. Eens we op dat nieuwe netwerk in Leuven zouden zitten zou het allemaal goed moeten gaan. Nou, niet dus. De eerste 2 weken ofzo ging het goed en haalde ik snelheden van +400kb/sec - maar ik zag het steeds dalen totdat ik uiteindelijk tegen de duizelingwekkende snelheid van 4kb/sec bezig was en zelfs geen pagina meer kon openen. Toen ik vroeg met hoeveel mensen we op dat moment op het nieuwe netwerk zaten kreeg ik "4" als antwoord... vier!

Enfin, de snelheid maakt me al bij al weinig uit, 3.3 of 4mbit was voldoende. Maar dit was echt belachelijk.

Tegen de tijd dat ik op het nieuwe netwerk zat was ik al bijna een jaar klant en zei ik dat ik na dit jaar mijn opzeg wou doen: eerst kreeg ik te horen dat ik een nieuw contract was aangegaan toen ik op het nieuwe netwerk was aangesloten. :S
Nu, hier hebben ze toch een "speciale vergadering" over gedaan en mij laten gaan.

Zo kan ik wel een heel tijdje doorgaan, maar uit respect voor de arme mensen bij realdsl die mij te woord hebben moeten staan (winkwink) hou'k het hierbij. Vond het zelf lastig genoeg toen omdat ik wist dat ze er niks aan kunnen doen maar dat er acties van hogerop dienden te gebeuren.

Maar hier geen klagen meer sinds ik Chello Extreme in huis heb gehaald. Alle poorten open, 20mbit down & 512kbits up.
Heb vorige maand ongeveer 150 gig verzet en de meter geeft 41gig aan (vermoedelijk door het nachttarief, maar kan ook hun metertje zijn:P).

En dit tegen een gemiddelde snelheid van 2megabyte/sec - mmhh!! Lekker cammen met ditCh in een hoge resolutie (K).
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

antik schreef:En dit tegen een gemiddelde snelheid van 2megabyte/sec - mmhh!! Lekker cammen met ditCh in een hoge resolutie (K).

uNf!~
BBB
Premium Member
Premium Member

antik schreef:sinds ik Chello Extreme in huis heb gehaald. Alle poorten open, 20mbit down & 512kbits up.
Heb vorige maand ongeveer 150 gig verzet en de meter geeft 41gig aan (vermoedelijk door het nachttarief, maar kan ook hun metertje zijn:P).

En dit tegen een gemiddelde snelheid van 2megabyte/sec

Dat chello maar vlug buiten leuven en brussel komt, naar antwerpen
waarom blijven ze eigenlijk alleen ginder?
znoppels
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

omdat de kabel nog steeds concurrentievrij is... :roll:

pas vanaf 2007 zou daar verandering in komen
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

BBB schreef:Dat chello maar vlug buiten leuven en brussel komt, naar antwerpen

Bekijk de aandeelhoudersstructuur van Telenet en van UPC een keer, d'er zit een grote maar vooral gemene deler in.

En als u zich afvraagt waarom Telenet soms de bal misslaat qua limieten en service, dan ligt dat mede aan het "lean en mean" principe van de eigenaar van Liberty Global, John Malone.

Voor de geïnteresseerden, hier is een interessant artikel uit Trends ten tijde van de Telenet beursgang. Vooral het stuk over zijn opvattingen is - als consument gesproken dan - redelijk controversieel.
Praetorian
Premium Member
Premium Member

Deej_1977 schreef:
BBB schreef:Dat chello maar vlug buiten leuven en brussel komt, naar antwerpen

Bekijk de aandeelhoudersstructuur van Telenet en van UPC een keer, d'er zit een grote maar vooral gemene deler in.

En als u zich afvraagt waarom Telenet soms de bal misslaat qua limieten en service, dan ligt dat mede aan het "lean en mean" principe van de eigenaar van Liberty Global, John Malone.

Voor de geïnteresseerden, hier is een interessant artikel uit Trends ten tijde van de Telenet beursgang. Vooral het stuk over zijn opvattingen is - als consument gesproken dan - redelijk controversieel.

ik heb het net helemaal gelezen... Amai mijn botten. Zo'n Amerikaanse toestanden moet ik niet van weten. Op die manier zal het nog lang duren eer de limieten gaan verdwijnen of snelheden echt hoog worden door een gebrek aan concurrentie.
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus

Plaats jezelf eens in de plaats van die helpdeskers,iedereen die maar blijft terugbellen of mailen om te vragen wat de status is,iedereen die even gaat vertellen wanneer een ticket gesloten mag worden,als die manne elke keer naar hun techniekers moete belle om te vrage hoe het met meneer dit zen internetlijn zit terwijl een heel segment hetzelfde wilt weten is dat nogal onbegonne werk.
Trouwens,op een gegeven moment geraken die ook geirriteerd en closen ze idd u ticket,kzou het ook doen.

Grtz Valleyman AkA Tha Viper Praetorian
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster

Valleyman schreef:Trouwens,op een gegeven moment geraken die ook geirriteerd en closen ze idd u ticket,kzou het ook doen.

Grtz Valleyman AkA Tha Viper Praetorian

Dan hebben ze de verkeerde job gekozen of hadden ze beter wa verder gestudeerd in de plaats van op te geven en dan de klote job te moeten nemen op een of andere helpdesk ! Kerels doen gewoon hun job niet , simpel weg door te lax of te weinig kennis van zaken .
Valleyman
Starter Plus
Starter Plus

Ik betwijfel dat u alles wat ik erboven had getypt gelezen hebt,zoniet vind ik het wel zwak dat u enkel reageert op mijn laatste bewering.
Niettemin zal ik even een reactie formuleren.

Indien u redenering klopt en ze inderdaad te weinig gestudeerd hebben en opgegeven en nu een klotejob bij een of andere helpdesk doen vind ik het opeens nog begrijpelijker hoe er op klanten gereageerd wordt.
Als u daar dan toch van overtuigd bent,waarom belt u dan meerdere malen?
Ik persoonlijk heb 1 telefoontje van 3 minuten nodig om te weten wat voor vlees ik in de kuip heb bij een helpdesk.
U geeft toe dat u met domme vragen van "wat is de status van mijn probleem? " hebt blijven bellen,dit is niet de gang van zaken bij een helpdesk.
U geeft het probleem door en zij lossen dit op of geven dit door.
Honderden telefoontjes zullen u probleem echt niet oplossen,onthoud daarbij ook dat de helpdesk meestal niet instaat voor het oplossen van problemen die hier weergegeven worden.
Dit zijn serieuze technische fouten die deskundig onderzocht moeten worden,ik heb al dingen gelezen van packetloss en dergelijke,van mensen die gewoonweg geen verbinding hebben,dit is niet op 1 2 3 opgelost en ik betwijfel zelfs dat ook maar 5 % van alle helpdesks verder gaat dan first line support zoals dat heet.
Dus volgens u werkwijze,u belt om de haverklap,de support belt om de haverklap naar de verantwoordelijken die er wel voldoende over ingelicht zijn en deze kunnen geen van hun taken meer verrichten omdat ze constant ontevreden klanten moeten tewoordstaan die perse willen weten wat er scheelt maar wel geen jota van networking en computers afweten,u werkwijze lijkt mij wel het domste wat ik al heb gehoord.
Proficiat,u spant de kroon :-)
ro0tz
Member
Member

Valleyman, het is klaarblijkelijk te merken dat jij nog in het middelbaar onderwijs zit, dus hou je er a.u.b. buiten.
RealDSL verdedigen is echt waanzin, dat bedrijf is niet verdedigbaar.
Het zijn prutsers, op grote schaal, en ze profiteren van de mensen, punt uit.
En dan nog probeert ProDATA, de expert, te beweren dat als ik tussen 2 hops (die zich allebei op realroot interne netwerk bevinden, volgens de domein namen) een gigantische packetloss krijg, de schuld op anderen af te geven.
Hilarisch.
Praetorian
Premium Member
Premium Member

ro0tz schreef:Valleyman, het is klaarblijkelijk te merken dat jij nog in het middelbaar onderwijs zit, dus hou je er a.u.b. buiten.
En dan nog probeert ProDATA, de expert, te beweren dat als ik tussen 2 hops (die zich allebei op realroot interne netwerk bevinden, volgens de domein namen) een gigantische packetloss krijg, de schuld op anderen af te geven.
Hilarisch.

in een andere topic over de geplande downtime zie je nochthans dat het tussen 6 en 7 was. Copy paste hier anders eens een tracert of maak er een screenshot van... Dan gefe je tegelijk valleyman geen wind meer in de zeilen. Noch prodata overigens.
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ro0tz schreef:Valleyman, het is klaarblijkelijk te merken dat jij nog in het middelbaar onderwijs zit, dus hou je er a.u.b. buiten.
Hilarisch.

Ik verdig Realroot niet realds, in de tijd dat ik zelf realdsl had was ik overtuigt en nu nog steeds, er zijn vele probs indien je ergens een post van me kan vinden dat het niet waar is mag je hem me tonen.

Maar bepaalde dingen neem ik gewoon niet aan. zeggen dat je packetloss hebt na 6 hops... kan waar zijn, correctie ik NEEM aan dat het zo is, maar ga me niet vertellen dat dit aan realroot ligt.

btw fulladsl is wel een product van realroot, tel een kleine 15000 man die ieder jaar aangroeit, hoor je daar zoveel problemen over?

de 'domeinnamen' noemen trouwens PTR records of reverse lookups
flakey
Plus Member
Plus Member

Valleyman, het is klaarblijkelijk te merken dat jij nog in het middelbaar onderwijs zit, dus hou je er a.u.b. buiten.

Dus iedereen die geen universitair diploma heeft, heeft geen recht tot spreken, is een idioot enz...

Een graduaatstudent gebruik jij gewoon als scheldwoord, iemand die in het middelbaar zit moet zwijgen??

Jongen toch, jij hebt last van een opgeblazen ego. Je bent niet meer dan 1 van de zovele kutstudentjes die nog niets anders hebben bewezen dan dat ze kunnen teren op de kosten van pappie.

Je hebt nog niet deelgenomen aan het echte leven, alleen nog maar geparasiteerd op de werkende mens en toch denk je het recht verworven te hebben zo neer te kijken op mensen die misschien niet het privilege gehad hebben van rijke ouders te hebben... schaam je diep jongen.

Je bent werkelijk een zielige persoonlijkheid en dat gaan nog 500 universitaire diploma's goedmaken.
ro0tz
Member
Member

Oei, nog een helpdesk medewerker die in zijn gat gebeten is :-D
flakey
Plus Member
Plus Member

Oei, nog een helpdesk medewerker die in zijn gat gebeten is

Jep en alle opgedane frustraties kan ik nu eens lekker kwijt tegen fils-à-papa sissy boys zoals jij.

Merci daarvoor :wink:
ro0tz
Member
Member

Dus enkel zonen of dochters van rijke ouders kunnen studeren?
Da's raar.
Van zoiets als studiebeurs nog nooit gehoord zeker?
Of konden je ouders de overige 80 euro inschrijvingsgeld niet ophoesten ook niet? :cry:
Redelijk simplistisch om je eigen beperkingen toe te schrijven aan de bankrekening van je ouders.
Alsof mijn vader zijn eurocenten mijn examens komen invullen :-D
flakey
Plus Member
Plus Member

Dus enkel zonen of dochters van rijke ouders kunnen studeren?

Er zijn zeker mensen die die kansen niet krijgen en dat hangt vaak samen met financiële toestanden. En die mensen ga jij zonder boe af ba bashen... Daar kan ik met mijn niet-universitair verstand niet bij

Van zoiets als studiebeurs nog nooit gehoord zeker?
Of konden je ouders de overige 80 euro inschrijvingsgeld niet ophoesten ook niet?
Redelijk simplistisch om je eigen beperkingen toe te schrijven aan de bankrekening van je ouders.

Enkel vanuit jou superieuriteitsgevoel zie je beperkingen in mensen die een andere weg in hun leven gekozen hebben.

En vooral... ik bash graag arrogante nulletjes :wink:
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”