Digitale TV + VCR + DVD-recorder

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik ben de ruis in het beeld stilletjes aan beu aan het worden (zal wel elders aan liggen, maar geen zin om alle mogelijke factoren uit te gaan zoeken) en aangezien iN-Di geen echte meerkost is naast de eenmalige aanschaf misschien eens die richting uit gaan denken.

Voor de bijkomende tv's zou ik gewoon het analoge signaal blijven gebruiken, maar voor de 'hoofd-tv' zou ik dan digitaal gaan. Alleen is daar ook een HDD/DVD-recorder en een VCR op aangesloten. Hoe gaat dat dan gaan met nóg een extra box? Voor de DVD-recorder zou ik nl. ook digitaal willen gaan. Zowel dvd DVD-recorder als VCR hebben Scart-IN en een Scart-OUT, de tv heeft 2x Scart-IN. De antennekabel gaat van muur > dvd-recorder > vcr > tv.

Wat zijn dan de mogelijkheden? Als ik die Samsung-decoder op de DVD-recorder aansluit zal ik altijd moeten kijken via die recorder, of analoog op een andere zender, of ...

Pfft, digitaal is toch niet alles zenne. Beter beeld en geluid en meer kanalen, maar voor de rest niks dan last precies.
hoy69
Pro Member
Pro Member

ik zou denken dat je recording device (uw harddiskrecorder bijvoorbeeld) op je settopbox moet gaan aansluiten vermits de tuner in de settopbox zit en niet in uw TV.
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

en dan kan je alleen opnemen waar je naar kijkt, wat opnemen dan weer in +/- de helft van de gevallen overbodig maakt, want je hebt het al gezien...

zolang er geen DVD recorder met digitale tuner op de markt komt moet ik er geen hebben.

J.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

meon schreef:Ik ben de ruis in het beeld stilletjes aan beu aan het worden (zal wel elders aan liggen, maar geen zin om alle mogelijke factoren uit te gaan zoeken) en aangezien iN-Di geen echte meerkost is naast de eenmalige aanschaf misschien eens die richting uit gaan denken.
Blue-Sky schreef:Zie hier de Arion AF9300 CD PVR + 80 GB HDD
hoy69
Pro Member
Pro Member

uw link werkt nie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Joe de Mannen schreef:zolang er geen DVD recorder met digitale tuner op de markt komt moet ik er geen hebben.
Zie mijn vorige reply.

@hoy69,
'k Had inmiddels de directe link geplaatst bij middel van quote, ipv de hele thread te linken, en dit komt soms wel storend over. (qua crossposting)
Sorry :wink:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Blue-Sky schreef:Zie hier de Arion AF9300 CD PVR + 80 GB HDD

... alleen is iN.Di geen sattelliet, maar geëncrypteerde DVB-C ...
En dan kom je in alle situaties nog met problemen met smartcards, beschikbare bandbreedte , ...
Blue-Sky
Erelid
Erelid

meon schreef:alleen is iN.Di geen sattelliet, maar geëncrypteerde DVB-C ...
En dan kom je in alle situaties nog met problemen met smartcards, beschikbare bandbreedte , ...
OK meon, 'k had wel gelezen dat je opteerde voor IN-DI, maar ik zie wel de betere kwaliteit in Satelliet TV.
Weet echter niet of deze Arion AF9300 CD PVR + 80 GB HDD wel aangenomen is door TV Vlaanderen?
Bestaat ook met 160 GB HD (+99 € incl.)

Met beschikbare bandbreedte heb je via Sat geen probleem.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”