Ook Sony Ericsson start muziekdownloads

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

Gsm-fabrikanten integreren mp3-spelers in hun telefoons.Het lijkt wel of elk multimediabedrijf tegenwoordig muziekdownloads wil aanbieden. Ook mobiele telefoonmaker Sony Ericsson volgt de trend met een eigen downloaddienst voor de gsm. M-BUZZ richt zich op nieuwe en opkomende artiesten.

Fabrikanten van mobiele telefoons integreren al langere tijd muziekspelers in hun apparaten. Met M-BUZZ maakt Sony Ericsson gebruik van een uitgebreide versie van zijn PlayNow dienst en het internet. De huidige PlayNow dienst stelt gebruikers in staat een clip of ringtone te beluisteren en vervolgens te kopen.

De eerste telefoons met M-BUZZ aan boord zijn de W850 en W950 Walkman telefoons die eerder dit jaar zijn aangekondigd
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb niks tegen digitale muziekwinkels en drm in die context (of je er een faire prijs voor betaalt laat ik in het midden), maar ik zou graag eens een standaard willen zien. We hebben Fairplay (iTunes), het systeem van Windows Media, dat van Sony, Real networks, Napster ... En liefst heb je bij elk systeem je eigen player nodig. Ik heb geen cd's die je enkel in Sony-apparatuur kan afspelen.
ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

meon schreef:Ik heb niks tegen digitale muziekwinkels en drm in die context (of je er een faire prijs voor betaalt laat ik in het midden), maar ik zou graag eens een standaard willen zien. We hebben Fairplay (iTunes), het systeem van Windows Media, dat van Sony, Real networks, Napster ... En liefst heb je bij elk systeem je eigen player nodig. Ik heb geen cd's die je enkel in Sony-apparatuur kan afspelen.
Daarom werd in Frankrijk ook een speciale wet uitgevaardigd. Nu weet ik wel niet of deze wet veel resultaat had.

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=11162
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”