Rare volume teller bij Dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
NeoNecro
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 sep 2005, 12:59

Vandaag werd mijne volume bij Dommel gereset en nu zag ik iets vreemds, mijn traffiec staat op -2.56GB :eek: Hierbij vind je een screenshot van dit vreemde fenomeen.

Nu ga ik hier niet over klagen, want nu kan ik 2.56GB meer downloaden deze maand :twisted:

Heeft er nog iemand die bij Dommel zit hier iets van gemerkt? De laatste 4dagen zat ik op smallband en toen werd mijn upload ook al negatief weergegeven.
Bijlagen
dommel-volume.png
(36.05 KiB) 117 keer gedownload
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Dit heb ik ook gehad. en bij mij was dit dacht ik dat ik hetgene dat je nu meerkrijgt in mediumband gedownload had. het kwam bij mij precies uit. Ik weet niet of het toeval is maarja. Mischien iemand anders dat da weet?
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Freaky :)

Mocht dit waar zijn: massief beginnen leechen op mediumband, krijg je de volgende maand extra :D
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Um, als dat waar is dan zou ik nu al zéééér diep onder nul moeten staan. :lol:

Nee, bij mij is dat ook min 2 à 3 gigabyte aan het begin van de maand. Zeker niet meer. Klein cadeautje van Dommel...
NeoNecro
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 sep 2005, 12:59

Ik kan nergens mijn verbruiks geschiedenis terug vinden, maar het kan wel goed zijn dat dit min of meer overeenkomt met de hoeveelheid dat ik heb gedownload op mediumband. Maar om het zeker te weten moet ik binnen 30 dagen nog eens kijken of het weer zo is.
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

NeoNecro schreef:Ik kan nergens mijn verbruiks geschiedenis terug vinden, maar het kan wel goed zijn dat dit min of meer overeenkomt met de hoeveelheid dat ik heb gedownload op mediumband. Maar om het zeker te weten moet ik binnen 30 dagen nog eens kijken of het weer zo is.


Verbruik jij maar 3 gig op mediumband? Dude, dat is echt niet veel.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Drewvt denk je dat iedereen zomaar download om te downloaden :roll:
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

ketter schreef:Drewvt denk je dat iedereen zomaar download om te downloaden :roll:


Ik bedoel: als ge er al 50 gigabytes kunnen doortrekken hebt (waarschijnlijk door te "downloaden om te downloaden", nietwaar) dan is 3 gig extra niet veel, zelfs als is het aan mediumbandsnelheid.
Laatst gewijzigd door Drewvt 20 sep 2006, 10:02, in totaal 1 gewijzigd.
NeoNecro
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 sep 2005, 12:59

Normaal kom ik niet aan de 50GB, maar om de een of andere reden zijn we er deze keer een beetje over gegaan.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ik heb der iets niet bijgezegd. De hoeveelheid dat je download op de dag dat je eigenlijk op breedband zou moeten staan maar nog op mediumband download. Het word namelijk niet direct gereset op de dag dat het zou moeten gebeuren. dus het kan effe duren. en die gigs die ik toen nog gedownload had stonde bij in de breedband dinges dat ik extra mocht downloaden precies.
NeoNecro
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 sep 2005, 12:59

metal schreef:Ik heb der iets niet bijgezegd. De hoeveelheid dat je download op de dag dat je eigenlijk op breedband zou moeten staan maar nog op mediumband download. Het word namelijk niet direct gereset op de dag dat het zou moeten gebeuren. dus het kan effe duren. en die gigs die ik toen nog gedownload had stonde bij in de breedband dinges dat ik extra mocht downloaden precies.


:eek: Die tekst heb ik 4 keer moeten lezen voor ik hem begrepen hab, maar ik denk dat ik hem nu wel snap. 8) Ik denk niet dat ik 2.56GB heb gedownload+geupload op de dag van de reset in smallband.

De enige manier om snel te weten te komen waarom dit zo is is volgens mij ff naar Dommel mailen om het te vragen, maar dan bestaat er natuurlijk de kans dat ze het gaan fixen. :|
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

NeoNecro schreef:De enige manier om snel te weten te komen waarom dit zo is is volgens mij ff naar Dommel mailen om het te vragen, maar dan bestaat er natuurlijk de kans dat ze het gaan fixen. :|


Denk je nu echt dat de mensen van dommel hier niet meelezen :lol:
NeoNecro
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 09 sep 2005, 12:59

ketter schreef:
NeoNecro schreef:Denk je nu echt dat de mensen van dommel hier niet meelezen :lol:


Daar had ik ook al aan gedacht. Als dat zo is, kunnen ze dan ook een antwoord geven :???:
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

NeoNecro schreef:Daar had ik ook al aan gedacht. Als dat zo is, kunnen ze dan ook een antwoord geven :???:


Waarom zouden ze.

Dit is hier geen helpdesk van dommel zelf he NeoNecro :lol:

Je kan ze altijd bellen , faxen of mailen op

telefoon + fax =
+32 70 224305 (werkdagen 09u - 18u)
+32 903 42 714 (buiten kantooruren 24/7)
mail = [email protected]

:lol: :lol: :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”