Wireless ADSL Router DSL-G624T Problemen met Belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Hello,

Als je deze modem/router van D-Link zou hebben en je hebt hier problemen mee, dan dien je naar de winkel terug te gaan en hen te vragen voor een refund ofwel een ander merk. Er is een gekend probleem met deze modem/router bij D-Link (bron: Het Computerwinkeltje, heb er zelf een gekocht en er twee moeten uitproberen en uiteindelijk LinkSys moeten nemen). De problemen worden veroorzaakt door de ADSL2+ compliancy die de interne modem heeft, hierdoor slaagt de router vast en word volledig onbenaderbaar.

Let wel, alle ISP's die via Belgacom het signaal gebruiken kunnen deze problematiek hebben.

Mvg,
Afbeelding
tjoep
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer

Wat bedoel je met:
hierdoor slaagt de router vast en word volledig onbenaderbaar.
Ik heb her nog geen last van ondervonden maar heb de router dan ook nog maar een paar dagen.
Je kan bij de advanced instellingen toch gewoon de Modulation Type op ADSL (Multi Mode) in plaats van op ADSL2+ (Multi Mode). Of helpt dat dan niet ?
Wanneer doet het probleem zich juist voor?
Bedankt voor de waarschuwing
IT-BE
Starter
Starter

Hallo,

Ik zit met een probleem bij configuratie van zo'n dlink modem. Hoop iemand die vinden die me kan helpen met de instelling van een verbinding via statisch ip adres via scarlet. Weten jullie hier meer over?

Dank alvast
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”