Aangezien ik nooit naar het skynet mailadres stuur (wie leest dat nu) google ik even of ik geen emailadres kon vinden van ene jacques heynen. En wat blijkt? Onze heer heynen is lid van de raad van bestuur van Concentra, executive vice president van de Sales & Customer Service van Belgacom en zelfs lid van de raad van bestuur van het IBBT. Tis toch nogal straf dat zo'n mensen een onbeveiligd draadloos internet hebben, niet?
belgacom
-
NickG
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Ik zat hier net te surfen en mijn wireless netwerk verbindt ineens met een ander onbeveiligd draadloos netwerk in de buurt. Meestal zoek ik dan gewoon even op wat het adres is van die mensen en stuur ze een mailtje. Nu kwam ik de naam "jacques heynen" tegen, en een adres van een gebouw dat ik zie staan vanuit mijn bureau.
Aangezien ik nooit naar het skynet mailadres stuur (wie leest dat nu) google ik even of ik geen emailadres kon vinden van ene jacques heynen. En wat blijkt? Onze heer heynen is lid van de raad van bestuur van Concentra, executive vice president van de Sales & Customer Service van Belgacom en zelfs lid van de raad van bestuur van het IBBT. Tis toch nogal straf dat zo'n mensen een onbeveiligd draadloos internet hebben, niet?
- Styno
- Elite Poster

hehe, de kans bestaat natuurlijk dat hij zijn skynet mail wel leest 
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc

echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
-
crapiecorn
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik veronderstel dat hij bedoelt dat er nog een andere jacques heynen kan zijn ?
ps : Kan je gewoon nie bij die mens gaan aankloppen ?
ps : Kan je gewoon nie bij die mens gaan aankloppen ?
-
NickG
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
tuurlijk, hij is al op de hoogte (als hij mails leest
), k vond het gewoon wat straf. En ja er zullen er wel meer zijn die zo noemen, maar via foto's die ik vond in kranten en google is hij toch degene die ik denk dat hij is 
-
CueBoy
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 7 keer
Juistcrapiecorn schreef:Ik veronderstel dat hij bedoelt dat er nog een andere jacques heynen kan zijn ?
Deze info stond natuurlijk niet in je OPNickG schreef:tuurlijk, hij is al op de hoogte (als hij mails leest), k vond het gewoon wat straf. En ja er zullen er wel meer zijn die zo noemen, maar via foto's die ik vond in kranten en google is hij toch degene die ik denk dat hij is
If you can't beat them, confuse them.