Adsl go aan 29,95 euro

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Voor studenten of voor ouders met studenten in huis.
http://entertainment.skynet.be/index.ht ... ts&a=promo
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

Spijtig genoeg alleen voor NIEUWE activaties van ADSL Go abbo's...Vorige jaren kon iedereen er op overstappen...
Heb ik toen wel gedaan, maar zo zijn er toch velen die uit de boot vallen :evil:
Afbeelding

Greetz,

Elrocco 8)
Laatst gewijzigd door elrocco 14 sep 2006, 21:23, in totaal 5 gewijzigd.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Met gratis Thomson usb adsl modem, ok het is geen ethernet modem maar qua usb modems is het een van de betere.
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Kun je voor die prijs niet beter EDPnet nemen? Ok, er zit geen modem bij, maar de prijs blijft ook na het eerste jaar 29,95 euro en je krijgt een ruimere (20GB) limiet.
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

als je daar vorig jaar op ingetekend hebt kun je da terug verlengen:).
Nu zit ik met volgend prob:
ons abbo vo telefoon en internet stond tot voor kort op m'n pa z'n naam. Ma wegens een niet nader genoemde reden hebben we dat op mijn naam laten zetten en we hebben dus een nieuw klantennummer gekregen. Als'k da dus wil verlengen met m'n huidige klantennummer krijgek ne melding dat nie gaat. Ma als je een nieuwe activatie vraagt zijt ge verplicht van ne installatie van minimum 17€ te pakken...
Hopelijk vindek dus m'n oud klantennummer terug (en werkt het nog). En anders es bellen na belgacom;)
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

area32 schreef:Kun je voor die prijs niet beter EDPnet nemen? Ok, er zit geen modem bij, maar de prijs blijft ook na het eerste jaar 29,95 euro en je krijgt een ruimere (20GB) limiet.


Inderdaad, dat denk ik er ook van.
EDPnet heeft een heel pak voordelen t.o.v. Skynet.
Bovendien rekent EDPnet ook geen euro extra als je niet via domiciliëring betaalt...
Gebruikersavatar
elrocco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 mei 2003, 10:35
Locatie: Dendermonde

EDPnet...ok, maar dan geniet je niet van de extra voordelen van gratis
* spelletjes downloaden (zijn de kids wel blij mee) :-)
* muziek downloaden (is m'n vrouwke wel blij mee) :P
* foto's afprinten (en daar ben ik dan wel mee gediend) :wink:

Dan vind ik €29.50 niet bijzonder veel t.o.v. andere providers...
Maar zoals bij vele van die zaken, hangt het af wat je van je provider verwacht...

Greetz,

Elrocco 8)
Gebruikersavatar
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:47
Locatie: Schoten (Antwerpen)
Bedankt: 2 keer

ik had meer gedacht aan toegang tot het internet bij een provider

als ik muziek wil => ga ik naar de winkel
spelletjes wil => ga ik ook wel naar de winkel
foto's wil afprinten => ga ik naar de fotograaf

blijkbaar probeert belgacom met al die ongewenste "extras" te maskeren hoe mager hun abonnementen wel zijn, velen vallen daarvoor...
tjah :?
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Kemblin schreef:ik had meer gedacht aan toegang tot het internet bij een provider

als ik muziek wil => ga ik naar de winkel
spelletjes wil => ga ik ook wel naar de winkel
foto's wil afprinten => ga ik naar de fotograaf

blijkbaar probeert belgacom met al die ongewenste "extras" te maskeren hoe mager hun abonnementen wel zijn, velen vallen daarvoor...
tjah :?
tis toch mooi meegenomen:). Vooral die free pics, foto's bestellen zonder m'n luie zetel uit te komen 8)
Funfile
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 27 keer

@ Kemblin : wat mij persoonlijk betreft, heb je wel gelijk. Voor mij is bijvoorbeeld 10 GB wat magertjes.

Maar wellicht heeft Elrocco geen boodschap aan meer dan 10 GB / maand omdat hij nauwelijks aan 4-5 GB komt (= puur veronderstelling van mijn kant) ?
En als zijn kinderen en zijn vrouw en hijzelf dan voldoening hebben van die spelletjes / muziek / foto's afprinten dan zou ik zeggen geniet van Belgacom ADSL Go Student aan 29;95 €.

Zelf ben ik reeds 2 jaar abonnee bij EDPnet, zeer tot mijn tevredenheid. Ik ben indertijd omgeschakeld omdat ik het gedoe bij - toen nog - Tiscali beu was : moest extra betalen omdat ik niet via domiciliëring betaalde, moest extra betalen om mijn factuur opgestuurd te krijgen (in principe kon ik ze ook online afdrukken, maar het is mij nooit gelukt om in te loggen hiervoor, dat was toen de druppel om een nieuwe ISP te gaan zoeken).

Iedereen moet zelf bepalen wat hij van zijn internetaansluiting verwacht, en dan de ISP zoeken die het dichtste in de buurt van zijn 'profiel' komt.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
jack the ripper
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 jan 2006, 21:29
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

allez, vandaag belde m'n ma dus naar de helpdesk voor da te verlengen (+ er was ne prob met de factuur). Was nen onvriendelijke gast volges m'n ma, toen ze zei dat die student dinges moest verlengt worden zat em te zagen dat da pas in februari moet. Ookal zei m'n ma 10 keer dat we ne mail gehad hebben dat da voor december moest. reactie van meneer: ik zal da toch wel beter weten zeker, februari is februari punt.
Morgen opnieuw bellen dus, denk dat BGC algauw es ne klachtenmailke zal ontvangen :evil: De gast in de belgacomwinkel die dat zogezegd allemaal ging regelen stond zo zat als een kanon achter de toonbank + stonk een uur in de wind naar alcohol.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Eigenlijk heb je met deze promotie een prachtig voordeel van 0,15€. :eek: :-D

Nu krijg je 3 maand gratis ADSL GO (ook bij betere abbo's): 9 x 39,95 = 359,55€
Bij deze promotie krijg je 10€korting (enkel) op ADSL GO: 12 x 29,95 = 359,40€
MadMax
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 sep 2006, 17:11
Locatie: Kempen

Arm vlaanderen !

Telecom is in België gewoon veel te duur. Ik was vorige week in Parijs en zag daar een advertentie voor ADSL 28 Mbit (jawel !) + Onbeperkt bellen naar 28 landen (jawel !) + 200 kanalen digitale TV (jawel !) voor de all-in prijs van 29,9 euro per maand. (Jawel !). Geloof je me niet : http://adsl.free.fr/
Een maand geleden was ik in Keulen : flat fee van 12 euro per maand voor ADSL 12 Mbit onbeperkte download.
Nederland : 19,90 voor ADSL 20 Mbit flat fee
enz....

De enige manier om dit hier ook te krijgen is zorgen voor meer concurrentie. Dus mijn advies : massaal van provider veranderen zodat de twee groten de druk voelen en hun prijs ook laten zakken. Als het in de ons omringende landen kan kan het hier ook. Geloof me, de techniek is er klaar voor.

Kortom, geloof niet dat de ongelooflijke promoties ongelooflijk zijn.
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

da gaa nie veel uitmaken spijtig genoeg. toegegeven tis hier schandalig duur.

maar je hebt maar enkel belgacom en telenet met een serieuse data backbone. en je hebt nu ook die van kpn .. voor de rest zijn al die isps op de ene of de andere zijn rug aant werken dus die spartelen met extra gigabytes /maand of iets lagere prijzen. zolang telenet of bgc niets desastrieus uitvoeren gaat de rest nie volgen.

telenet en bgc hebben de grootste aandeel in handen, en ik zie ze nog nie zo direct hun winsten wegspelen door zomaar spontaan prijzen te verlagen
RaPMaN
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Als je dat studenttarief verlengt, verleng je dan ook meteen voor een extra jaar bij Belgacom (dus uw contractduur) ? Of kan je nog steeds kosteloos opzeggen wanneer je wil ?
Gebruikersavatar
Yoko
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 16 nov 2003, 21:54

ik ben als leek gaan informeren voor digi televisie in de belgacomwinkel, en ik moest van Scarlet naar Skynet overstappen. Die man in de winkel zei me dat ik ook gebruik kan maken van Adsl Go Student omdat ze niet mogen discrimineren. Ook bestaande Skynet klanten konden volgens hem naar het ADSL Go student aanbod van 29.95 ipv 39.95 overstappen.
Ik ken nogal wat mensen die een gewoon skynet abo hebben, en die mocht ik allemaal langssturen om om te schakelen.
Als nieuwe klant ben ik een jaar vast, na dat jaar moet je het student abo verlengen, maar kan je opzeggen wanneer je wil.
Tinner
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2006, 09:34

Welke boetiek is dat ?
They mostly come at night ... mostly ...
piggybags.net
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 nov 2006, 19:05
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Must say.. dan toch ook mor die EDPNET 6mbit voor 29,95 zenne.. ben der (welliswaar na wat rond dwalen bij telenet, belgacum en A2F) zeer tevreden over.

Hopelijk komt alles ooit op een meer europees prijsniveau eh :)
www.piggybags.net - Bags that fit your oink! Designer notebook bags and sleeves
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Telecom is in België gewoon veel te duur. Ik was vorige week in Parijs en zag daar een advertentie voor ADSL 28 Mbit (jawel !) + Onbeperkt bellen naar 28 landen (jawel !) + 200 kanalen digitale TV (jawel !) voor de all-in prijs van 29,9 euro per maand. (Jawel !). Geloof je me niet : http://adsl.free.fr/


Idem op http://www.tele2.fr... Zelfde prijs.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Als ik het goed begrijp betalen jullie 29.95 euro voor ADSL.
Is jullie voorstelling niet een beetje veel vertekend voorgesteld daar je altijd nog die Belgacom discovery line (zeker bij die resellers) moet bijbetalen. Dat is dus 29.95 + 6.5 = 36.45 Euro

Jullie ADSL via alternatieve provider is dus enkele Euro's goedkoper dan via Belgacom. Zonder dat je nog gigantisch veel moet betalen voor een oproep. Of een duurder abb moet afsluiten om na 17 uur gratis te mogen bellen.

Tja dan ben ik blij met mijn 55 euro voor internet en onbeperkt dag en nacht bellen zulle. Verdomd veel goedkoper dan die ADSL toestanden.
sander19
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2003, 18:44
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 3 keer

of je belt via voip en je belt NOG goedkoper en je hebt een goedkoper abbonement !


dan snap ik die mannen toch niet die daar 55 euro aan willen uitgeven hoor ! :roll:
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Zambo schreef:Als ik het goed begrijp betalen jullie 29.95 euro voor ADSL.
Is jullie voorstelling niet een beetje veel vertekend voorgesteld daar je altijd nog die Belgacom discovery line (zeker bij die resellers) moet bijbetalen. Dat is dus 29.95 + 6.5 = 36.45 Euro

Jullie ADSL via alternatieve provider is dus enkele Euro's goedkoper dan via Belgacom. Zonder dat je nog gigantisch veel moet betalen voor een oproep. Of een duurder abb moet afsluiten om na 17 uur gratis te mogen bellen.

Tja dan ben ik blij met mijn 55 euro voor internet en onbeperkt dag en nacht bellen zulle. Verdomd veel goedkoper dan die ADSL toestanden.


:???:
Bij Belgacom moet ge toch ook een aparte telefoonlijn nemen voor uw ADSL.

Belgacom ADSL + Classic line: €40,95 + €17,15 = €58,10 (onbeperkt bellen na 17u)
EDPnet ADSL + Classic line: €29,95 + €17,15 = €47,10 (onbeperkt bellen na 17u)
Belgacom ADSL + Discovery line: €40,95 + €6,5 = €47,45 (onbeperkt bellen de hele dag via VoIP)
EDPnet ADSL + Discovery line: €29,95 + €6,5 = €36,45 (onbeperkt bellen de hele dag via VoIP)
Een verschil van 11€/maand, 10GB extra en 2Mbps (down) / 394Kbps (up) sneller bij mijn alternatieve provider.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”