Nieuwe serie Flikken exclusief op Belgacom TV
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Ken iemand die sinds maandag BGC TV heeft (3 maanden gratis).
Eerste reactie: WAT BEN IK ALS VLAMING HIERMEE ?
Wat heb ik aan die 3 RAI's ? 5 duitse en 200 miljoen franse zenders ?
Anthony, jij blijft constant beweren dat het niet zo is, doch de man op de straat beweert nog steeds van wel. Al die ned.zenders heeft hij nu ook al, en kost hem niks buiten abo.geld.
"Over 3 maanden vliegt het ding weer buiten" waren zijn exacte woorden.
En nu ook nog betalen voor iets wat over een paar maanden gratis te bekijken valt ? Mazout en eten, dat moeten we betalen, een stomme serie en/of film niet.
Anthony, jij blijft constant beweren dat het niet zo is, doch de man op de straat beweert nog steeds van wel. Al die ned.zenders heeft hij nu ook al, en kost hem niks buiten abo.geld.
En nu ook nog betalen voor iets wat over een paar maanden gratis te bekijken valt ? Mazout en eten, dat moeten we betalen, een stomme serie en/of film niet.
-
- Premium Member
- Twitter: xtrshop
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 47 keer
- Contacteer:
Teebee schreef:Ken iemand die sinds maandag BGC TV heeft (3 maanden gratis).
kom kom, een abonnement nemen (gratis of niet) en dan vaststellen dat het zender pakket u niet bevalt, .... Geef toe dan ben je DOM! Of inhalig, 't is gratis dus ik MOET dat hebben. Of allebei, dat kan ook. Maar het is weer iemand van: ik ken iemand .....zijn broer, nonkel...
En, je moet toch niets betalen aan Telenet of Belgacom? Waar haal je dat toch? Het zou een verschil zijn moest de VRT (of VTM maar dat is commercieel geld) programma's gaan maken die uitsluitend op de betaalnetten te zien zouden zijn, dan is er iets volledig fout, maar nu? Of Belgacom of Telenet of Nike of Citroën die programma's nu sponsort en er iets in ruil voor vraagt, dat is toch normaal! Gaan we ook klagen bij Disney omdat enkel bij Opel iets te verkrijgen valt ivm hun laatste film Cars?
Liever gesponsorde goede series van eigen bodem op TV dan het zoveelste aangekochte spul.
En doe niet zo naïef, nu betaal jij ook om uw film of serie te kunnen zien, of levert jouw kabelmaatschappij hun product gratis bij jou?
- Teebee
- Elite Poster
jan28 schreef:kom kom, een abonnement nemen (gratis of niet) en dan vaststellen dat het zender pakket u niet bevalt, .... Geef toe dan ben je DOM! Of inhalig, 't is gratis dus ik MOET dat hebben. Of allebei, dat kan ook. Maar het is weer iemand van: ik ken iemand .....zijn broer, nonkel...
BGC duwt de reclame in onze strot, en hij, ja hij, heeft eens geprobeerd om te zien of het iets was. En het is dus een dikke tegenvaller geworden. Om nog maar te zwijgen van het slechts beschikbaar zijn op 1 TV. adsl2+ en vdsl niet beschikbaar (2008 ofzo)
jan28 schreef:En, je moet toch niets betalen aan Telenet of Belgacom? Waar haal je dat toch?
Kost een adsl verbinding niks meer tegenwoordig ? Eenmaal die 3 maanden voorbij:
ADSL go =€ 39.95
Belgacom TV + huur decoder = €15,95 en je telefoonlijn= €6,50
TOTAAL maandelijks = €62,40 inc BTW
jan28 schreef:En doe niet zo naïef, nu betaal jij ook om uw film of serie te kunnen zien, of levert jouw kabelmaatschappij hun product gratis bij jou?
In zijn geval dus niet, aangezien hij satelliet heeft. Hij was eens nieuwsgierig naar BGC TV, en dik tegengevallen.
Ik heb Plus abo van skynet, terwijl ik bij dommel veel goedkoper af zou zijn. Maar IK ben tevreden van de kwaliteit/stabiliteit van skynet, dus verander ik voorlopig nog niet.
Ivm met BGC TV, ben aan het wachten op de officiele bevestiging dat de Arion 9300 PVR ondersteund wordt door TVV en dan schakel ik ook over op satelliet, net zoals mijn collega waarover het hierboven gaat.
Teebee schreef:Ken iemand die sinds maandag BGC TV heeft (3 maanden gratis).
Geen enkele aanbieder heeft evenveel Vlaamse/Nederlandstalige zenders (of zenders met Nederlandse ondertiteling) als Belgacom TV in het basispakket. Ik som ze even op: één, Canvas, VTM, KanaalTwee, VT4, VijfTV, VTMzomer, Jim, Vitaya, 11, Kanaal Z, Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, BabyTV, E! Entertainment, MoveOn, MoveX, Cartoon Network, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel & Living, Discovery Civilization, Animal Planet, Eurosport, Zone Reality, National Geographic en één of meerdere regionale zender(s).
Dat zijn in totaal 28 Nederlandstalige zenders in het basispakket. Als jouw vriend zegt dat hij die zenders vroeger ook al had, verneem ik graag waar en wanneer want dan ben ik ook wel geïnteresseerd in dat pakket.
Er zijn inderdaad ook Franse en Italiaanse zenders aanwezig. Logisch toch? Zitten er op de analoge kabel soms geen buitenlandse zenders? Er zijn trouwens best wel mensen die daar naar vragen.
Wat moet Belgacom doen? 800 Vlaamse zenders gaan aanbieden? Waar moeten ze die halen? Ze kunnen moeilijk zelf 750 kanalen gaan oprichten heh.
- Teebee
- Elite Poster
True, maar die heb ik/hij ook bijna allemaal met mijn/zijn iN-Di, die wij als limburgers kunnen nemen, voor €0 meer prijs. en voor +- €10 kan hij ook al die discovery's krijgen.
Dus: wat heeeft hij aan BGC TV, als hij voor 62,5 - 10 = €52 minder iN-Di heeft, en bijna exact dezelfde vlaamse zenders heeft. Het biedt niets extra in ZIJN geval.
BGC TV kan voor sommige geweldig goed zijn, ivm Football pakket, maar in ZIJN geval gaat die vlieger niet op. Hij zou ook graag op meerdere tvs kijken, wat hij nu wel kan met zijn iN-Di en satellietontvanger (twin tuner).
Ik ga akkoord dat ze veel vlaamse zenders hebben, maar iN-Di biedt in ons geval al hetzelfde voor €50/maand minder.
Dus: wat heeeft hij aan BGC TV, als hij voor 62,5 - 10 = €52 minder iN-Di heeft, en bijna exact dezelfde vlaamse zenders heeft. Het biedt niets extra in ZIJN geval.
BGC TV kan voor sommige geweldig goed zijn, ivm Football pakket, maar in ZIJN geval gaat die vlieger niet op. Hij zou ook graag op meerdere tvs kijken, wat hij nu wel kan met zijn iN-Di en satellietontvanger (twin tuner).
Ik ga akkoord dat ze veel vlaamse zenders hebben, maar iN-Di biedt in ons geval al hetzelfde voor €50/maand minder.
Teebee schreef:True, maar die heb ik/hij ook bijna allemaal met mijn/zijn iN-Di, die wij als limburgers kunnen nemen, voor €0 meer prijs. en voor +- €10 kan hij ook al die discovery's krijgen.
In dat opzicht begrijp ik je standpunt goed. De internet- en foonverplichting maakt Belgacom TV voor niet-adsl-abonnees geweldig oninteressant.
Ik praat vanuit een totaal ander standpunt, namelijk dat van een Skynet ADSL-abonnee. Ik had al jaren Skynet en voor mij is Belgacom TV uiteindelijk zelfs goedkoper dan de oude kabel. Maar voor niet-adsl-abonnees is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Anthony schreef:
In dat opzicht begrijp ik je standpunt goed. De internet- en foonverplichting maakt Belgacom TV voor niet-adsl-abonnees geweldig oninteressant.
Ik praat vanuit een totaal ander standpunt, namelijk dat van een Skynet ADSL-abonnee. Ik had al jaren Skynet en voor mij is Belgacom TV uiteindelijk zelfs goedkoper dan de oude kabel. Maar voor niet-adsl-abonnees is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Inderdaad voor iemand die geen ADSL klant is (nu om het even welke provider) is de keuze voor Belgacom TV een dure en onlogische zaak met het gevolg dat het nog niet overal bereikbaar is. Verplicht Belgacom ADSL abb. Met het nadeel dat je surfsnelheid serieus verlaagd wordt bij kijken tv. Dat je heel veel betaald voor telefonie bij Belgacom. Kortom veel te duur.
Zambo schreef:Anthony schreef:
Inderdaad voor iemand die geen ADSL klant is (nu om het even welke provider) is de keuze voor Belgacom TV een dure en onlogische zaak met het gevolg dat het nog niet overal bereikbaar is. Verplicht Belgacom ADSL abb. Met het nadeel dat je surfsnelheid serieus verlaagd wordt bij kijken tv. Dat je heel veel betaald voor telefonie bij Belgacom. Kortom veel te duur.
De surfsnelheid blijft wel optimaal doordat alle Belgacom TV - klanten overgeschakeld worden op ADSL2+ of VDSL. Het surfen is dus niet trager als je tv kijkt. Gelukkig hebben ze die kinderziekte al weggewerkt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
.... euh ...
Vandaag nog met mijn collega die BGC-TV heeft hierover gesproken. Niks van, zegt hij. Surfsnelheid duikt bij hem nog steeds naar beneden als zijn vader naar de voetbal kijkt ....
Met andere woorden, de oplossing hiervoor is duidelijk nog steeds niet algemeen geimplementeerd.
En "goedkoper" blijft een heel betwistbaar punt. In een gemiddeld huishouden met meer als 1 TV en (god betere het !) een soort VCR/DVD recorder ga je _nooit_ goedkoper uitkomen indien je dezelfde flexibiliteit wil met BGC-TV als met een klassieke analoge kabelsignaal mogelijk is. Is trouwens ook geldig voor BGC's directe concurrenten. We hebben al tamelijk wat slecht geinformeerde klanten over de vloer gehad die het "3 maanden pakket" hadden ingedaan, en dan ontzet waren over dit soort "verbeteringen". Bijna allemaal reageerden ze met "als dat zo is, gaat die zooi direct terug de doos in ....".
De BGC-shops doen duidelijk niet erg veel moeite om de klanten van de juiste implicaties van digitale tv in te lichten. En dan kan je inderdaad gaan zeggen "domme klant", maar ik heb het gevoel dat de BGC verkopers inspelen op de slechte geinformeerdheid van de klant, zijn houding/idee dat "bestaande situaties min of meer dezelfde blijven" (multistreams), en als dusdanig misbruik wordt gemaakt van de onwetendheid van de klanten in kwestie.
Vandaag nog met mijn collega die BGC-TV heeft hierover gesproken. Niks van, zegt hij. Surfsnelheid duikt bij hem nog steeds naar beneden als zijn vader naar de voetbal kijkt ....
Met andere woorden, de oplossing hiervoor is duidelijk nog steeds niet algemeen geimplementeerd.
En "goedkoper" blijft een heel betwistbaar punt. In een gemiddeld huishouden met meer als 1 TV en (god betere het !) een soort VCR/DVD recorder ga je _nooit_ goedkoper uitkomen indien je dezelfde flexibiliteit wil met BGC-TV als met een klassieke analoge kabelsignaal mogelijk is. Is trouwens ook geldig voor BGC's directe concurrenten. We hebben al tamelijk wat slecht geinformeerde klanten over de vloer gehad die het "3 maanden pakket" hadden ingedaan, en dan ontzet waren over dit soort "verbeteringen". Bijna allemaal reageerden ze met "als dat zo is, gaat die zooi direct terug de doos in ....".
De BGC-shops doen duidelijk niet erg veel moeite om de klanten van de juiste implicaties van digitale tv in te lichten. En dan kan je inderdaad gaan zeggen "domme klant", maar ik heb het gevoel dat de BGC verkopers inspelen op de slechte geinformeerdheid van de klant, zijn houding/idee dat "bestaande situaties min of meer dezelfde blijven" (multistreams), en als dusdanig misbruik wordt gemaakt van de onwetendheid van de klanten in kwestie.
Anthony schreef:Zambo schreef:Anthony schreef:
De surfsnelheid blijft wel optimaal doordat alle Belgacom TV - klanten overgeschakeld worden op ADSL2+ of VDSL. Het surfen is dus niet trager als je tv kijkt. Gelukkig hebben ze die kinderziekte al weggewerkt.
Voor een groot deel van de bevolking is dat nog niet mogelijk daar ADSL2+ en VDSL gewoonweg niet beschikbaar zijn.
Ik heb ook BelgacomTV en ondervind niks van snelheidsverandering als ik TV kijk
Heb wel een VDSL aansluiting met voor internet een adsl plus profiel
Weet wel dat sommigen met adsl2+ soms problemen hebben met die philipsmodem
Lion schreef:Ik heb ook BelgacomTV en ondervind niks van snelheidsverandering als ik TV kijk
VDSL is niet voor iedereen beschikbaar en ADSL2+ is ook nog niet voor iedereen beschikbaar. Wat nogmaals bevestigd dat het Belgacom tv platform een dure en in de meeste gevallen een onstabiele aangelegenheid is als je voor een goede ontvangst VDSL (nog maar beperkt beschikbaar) nodig hebt. Nota bene een VDSL abbonement is 59.95 € per maand. Voor minder dan dat bedrag kan je bij de concurent 24/24 7/7 gratis bellen en heb je een 10Mbits lijn. Zonder dat dit nog maar enige invloed heeft op de snelheid van de internet verbinding.
Zambo schreef:Lion schreef:Ik heb ook BelgacomTV en ondervind niks van snelheidsverandering als ik TV kijk
VDSL is niet voor iedereen beschikbaar en ADSL2+ is ook nog niet voor iedereen beschikbaar. Wat nogmaals bevestigd dat het Belgacom tv platform een dure en in de meeste gevallen een onstabiele aangelegenheid is als je voor een goede ontvangst VDSL (nog maar beperkt beschikbaar) nodig hebt. Nota bene een VDSL abbonement is 59.95 € per maand. Voor minder dan dat bedrag kan je bij de concurent 24/24 7/7 gratis bellen en heb je een 10Mbits lijn. Zonder dat dit nog maar enige invloed heeft op de snelheid van de internet verbinding.
Belgacom sluit alleen maar digitale televisie aan bij mensen bij wie ADSL2+ of VDSL beschikbaar is. Ondertussen is dat ongeveeer 75% van België.
en vdsl word aangesloten aan mensen die een te slechte lijn hebben voor adsl (en automatisch ook adsl2+) zoals ik. ik woon 6km van de central, dus het moment dat de vdsl rop inde straat in dienst is, ga ik idtv hebben op een VDSL lijn (maar dan wel nog evengoe 4.6mbit)
Anthony schreef:Zambo schreef:Lion schreef:Ik heb ook BelgacomTV en ondervind niks van snelheidsverandering als ik TV kijk
Belgacom sluit alleen maar digitale televisie aan bij mensen bij wie ADSL2+ of VDSL beschikbaar is. Ondertussen is dat ongeveeer 75% van België.
Waar haal je die "Ondertussen is dat ongeveeer 75% van België."
Met jouw bgc connectie zet je een BRON bij deze uitspraak!
Of moet ik je ongeveeer interpreteren als: ik weet het echt niiiiiieeeeet?
Mijn evenzeer bronloze info, wel te lezen hier ergens op userbase, is:
"Tegen einde 2006 hoopt bgc 50% van zijn abo's voor bgcTV klaar te stomen".
It's better to be pissed off than pissed on.
-
- Elite Poster
tegen het einde jaar kan 80% in België Belgacom TV verkrijgen, met technische ondersteuning van adsl2+ of VDSL.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
herkato schreef:Tegen welke prijs?
Is adsl2+ en/of VDSL gratis?
Waarom geen duidelijke uitspraak?
het dient enkel als technische ondersteuning voor belgacom tv.
vdsl abonnementen die zijn er al. kijk maar op de site van belgacom.
van adsl2+ abonnementen is er nog geen sprake
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hollebollegijs schreef:herkato schreef:Tegen welke prijs?
Forget it.
Een schoolvoorbeeld van een duidelijke bgc uitspraak.
Wat VDSL kost weten we ondertussen reeds allemaal.
Ik kijk verder via mijn schoteltje -weliswaar niet alles- maar wel naar wat ikzelf verkies, niet naar wat jullie toelaten wat ik mag zien.
herkato schreef:Anthony schreef:Zambo schreef:Lion schreef:Ik heb ook BelgacomTV en ondervind niks van snelheidsverandering als ik TV kijk
Waar haal je die "Ondertussen is dat ongeveeer 75% van België."
Met jouw bgc connectie zet je een BRON bij deze uitspraak!
Of moet ik je ongeveeer interpreteren als: ik weet het echt niiiiiieeeeet?
Mijn evenzeer bronloze info, wel te lezen hier ergens op userbase, is:
"Tegen einde 2006 hoopt bgc 50% van zijn abo's voor bgcTV klaar te stomen".
Excuseer, ik wil niet dikkenekkerig klinken, maar ik meen toch zelf genoeg van digitale televisie te kennen om dat te weten. Daarvoor heb ik geen Belgacom connecties nodig, want die heb ik ook niet.
Belgacom heeft trouwens genoeg aangegeven dat het momenteel rond de 75% dekking heeft en dat het tegen eind 2006 80% dekking wil. Dat staat in zowat alle kwartaal- en jaarverslagen.
herkato schreef:hollebollegijs schreef:herkato schreef:Tegen welke prijs?
Forget it.
Ik kijk verder via mijn schoteltje -weliswaar niet alles- maar wel naar wat ikzelf verkies, niet naar wat jullie toelaten wat ik mag zien.
De VDSL en ADSL2+ - ondersteuning wordt ondertussen al maanden gratis bijgeleverd bij Belgacom TV. Elke klant die zich op Belgacom TV abonneert, krijgt een ADSL2+ of VDSL-verbinding die er voor zorgt dat het tv-kijken en het internetten elkaar niet beïnvloeden. ZONDER meerkost.
Ik vind "een schoolvoorbeeld van een duidelijke bgc uitspraak" trouwens nogal laag bij de grond. Typisch een reactie van "het is Belgacom, dus moeten we het met de grond gelijk maken."
Anthony schreef:herkato schreef:hollebollegijs schreef:herkato schreef:Tegen welke prijs?
Forget it.
De VDSL en ADSL2+ - ondersteuning wordt ondertussen al maanden gratis bijgeleverd bij Belgacom TV. Elke klant die zich op Belgacom TV abonneert, krijgt een ADSL2+ of VDSL-verbinding die er voor zorgt dat het tv-kijken en het internetten elkaar niet beïnvloeden. ZONDER meerkost.
Ik vind "een schoolvoorbeeld van een duidelijke bgc uitspraak" trouwens nogal laag bij de grond. Typisch een reactie van "het is Belgacom, dus moeten we het met de grond gelijk maken."
Wat ben je ermee dat het gratis wordt aangeboden als het in zoveel gevallen technisch niet mogelijk is?
"Een expert zijn in digitale televisie" heeft bitter weinig te maken met het aantal aangesloten VDSL's en de mogelijkheid (of niet) hiervan.
Dit is niet laag bij de grond, en ik wil bgc niet met de grond gelijk maken, nogal een bombastische uitdrukking trouwens om je evenzeer onvolledige uitspraak wat in de verve te zetten.
Ik stelde enkele vragen aan hollebollegijs met een nietszeggend antwoord als gevolg. Als hollebollegijs met "belgacomstaff" in z'n titel geen beter antwoord wil geven dan: "kijk maar op de site van belgacom" + ongeveer hetzelfde als jouw eerste paragraaf, terwijl hij verduiveld goed weet hoeveel abo's hij niet kan aansluiten wegens "te ver van de centrale" verdient hij niets beter dan wat ik zei.
Als zij geen duidelijke cijfers geven is het uitsluitend omdat ze niet willen.
Ze weten precies hoeveel ADSL verbindingen ze verkocht hebben, ze weten precies hoeveel VDSL connecties ze gemaakt hebben. Een en ander berekenen zou geen probleem mogen zijn en zouden ze reeds lang openbaar gemaakt hebben moest de uitslag flatterend zijn.
Dat ze telkens opnieuw het streefgetal van het aantal bgcTV abo's naar beneden schroefden omdat ze beseften het niet te realiseren kun je toch nog niet vergeten zijn? of is dit ook weer "laag bij de grond?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Anthony schreef:De VDSL en ADSL2+ - ondersteuning wordt ondertussen al maanden gratis bijgeleverd bij Belgacom TV. Elke klant die zich op Belgacom TV abonneert, krijgt een ADSL2+ of VDSL-verbinding die er voor zorgt dat het tv-kijken en het internetten elkaar niet beïnvloeden. ZONDER meerkost.
Tja, ik vind dat ze niet minder kunnen doen!
Ze bieden immers TV aan, dan moeten ze ook zorgen dat de infrastructuur daarvoor aanwezig is en tegelijkertijd ook minstens een 2e kanaal ontvangen kan worden en men tevens op internet kan.
Niets meer ( veel minder) dan de concurent (Telenet) doet.
Enige tijd geleden deed ik een wat laatdunkende posting over de Belgacom TV kijker zonder te beseffen dat voetballiefhebbers door de de koop van rechten door Belgacom eigenlijk overgeleverd zijn aan Belgacom.
Sorry daarvoor.
Anthony schreef:herkato schreef:hollebollegijs schreef:herkato schreef:Tegen welke prijs?
Forget it.
Weet je ik val niet zo gemakkelijk op het woord "gratis" en "zonder meerkost" omdat in de lange lijn het toch de consument is - en zeker als je te maken hebt met Belgacom - de dupe is.
Reden te meer om aan te nemen dat Belgacom haar klanten en de rest gewoon uitmelkt want geen haar over gans mijn lichaam die echt geloofd dat die ADSL2+ of VDSL "gratis" is of ze er verlies op doen. Waar kan ik dus als Belgacom abonnee tegen dezelfde voorwaarden een ADSL2+ of VDSL lijn krijgen... ? Ah juist dat kan niet.
ik denk dat je het verkeerd begrijpt.
je huurt met een adsl GO een 4mbit Xdsl verbinding.
met idtv is dit ADSL2+ , en age te ver van de centrale woont gebruiken ze Vdsl.
maw, ge blijft uw 4mbit internetconnectie behouden. alleen de drager van het sygnaal verandert (wat uiteindelijk transparant is voor de eindgebruiker)
je huurt met een adsl GO een 4mbit Xdsl verbinding.
met idtv is dit ADSL2+ , en age te ver van de centrale woont gebruiken ze Vdsl.
maw, ge blijft uw 4mbit internetconnectie behouden. alleen de drager van het sygnaal verandert (wat uiteindelijk transparant is voor de eindgebruiker)
herkato schreef:Anthony schreef:herkato schreef:hollebollegijs schreef:herkato schreef:Tegen welke prijs?
Forget it.
Wat ben je ermee dat het gratis wordt aangeboden als het in zoveel gevallen technisch niet mogelijk is?
"Een expert zijn in digitale televisie" heeft bitter weinig te maken met het aantal aangesloten VDSL's en de mogelijkheid (of niet) hiervan.
Dit is niet laag bij de grond, en ik wil bgc niet met de grond gelijk maken, nogal een bombastische uitdrukking trouwens om je evenzeer onvolledige uitspraak wat in de verve te zetten.
Ik stelde enkele vragen aan hollebollegijs met een nietszeggend antwoord als gevolg. Als hollebollegijs met "belgacomstaff" in z'n titel geen beter antwoord wil geven dan: "kijk maar op de site van belgacom" + ongeveer hetzelfde als jouw eerste paragraaf, terwijl hij verduiveld goed weet hoeveel abo's hij niet kan aansluiten wegens "te ver van de centrale" verdient hij niets beter dan wat ik zei.
Als zij geen duidelijke cijfers geven is het uitsluitend omdat ze niet willen.
Ze weten precies hoeveel ADSL verbindingen ze verkocht hebben, ze weten precies hoeveel VDSL connecties ze gemaakt hebben. Een en ander berekenen zou geen probleem mogen zijn en zouden ze reeds lang openbaar gemaakt hebben moest de uitslag flatterend zijn.
Dat ze telkens opnieuw het streefgetal van het aantal bgcTV abo's naar beneden schroefden omdat ze beseften het niet te realiseren kun je toch nog niet vergeten zijn? of is dit ook weer "laag bij de grond?
Nogmaals: 75% momenteel, 80% tegen eind 2006 is aansluitbaar op BelgacomTV via ADSL2+ of VDSL. Die cijfers worden duidelijk gecommuniceerd in de Belgacom kwartaal- en jaarverslagen en hebben veelvuldig in de pers gestaan.
Silence schreef:
Reden te meer om aan te nemen dat Belgacom haar klanten en de rest gewoon uitmelkt want geen haar over gans mijn lichaam die echt geloofd dat die ADSL2+ of VDSL "gratis" is of ze er verlies op doen. Waar kan ik dus als Belgacom abonnee tegen dezelfde voorwaarden een ADSL2+ of VDSL lijn krijgen... ? Ah juist dat kan niet.
Excuseer, maar zo kan je elke promotie of gratis aanbieding verklaren.
Elk profit bedrijf heeft immers de bedoeling om op lange termijn winst te maken. Anders ben je bijzonder slecht bezig.