Nachtsurfen??
-
- Plus Member
De laatste tijd eens gekeken naar verbruik tijdens de nacht en aanrekening hiervan. Omdat het nogal kleine waardes waren eens een groot bestand binnengetrokken, en teller staat niet op de helft van wat ik verbruik, tenzij de overhead zodanig groot is. Ik zit op 90% van bestandsgrootte op teller tov grootte op harde schijf. Vreemd. Of iemand heeft hier een duidelijke uitleg ervoor natuurlijk, dan wil ik die wel weten 

- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
mja als dat zo is vind k het toch maar zakkig eigelijk
te hope dat het om een fout gaat die rap opgelost wordt dan want op dat nachtsurfen reken ik toch eigelijk wel, of ze moge hunne limiet verhoge (verdubbelen) voor dezelfde prijs, ma anders geve ze ni wa ze beloven
te hope dat het om een fout gaat die rap opgelost wordt dan want op dat nachtsurfen reken ik toch eigelijk wel, of ze moge hunne limiet verhoge (verdubbelen) voor dezelfde prijs, ma anders geve ze ni wa ze beloven
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 34 keer
Heb ook even gecontroleerd ... 5,14GB gedownload vanacht en de meter zegt iets rond de 2,6-2,7GB .... rekening houdend met overhead is dat correct in mijn ogen.SVDE schreef:de meter blijkt toch te kloppen; geeft 50% aan voor 12u-7u...
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
das toch al weer ff gelede dat er probs ware met de meterdarkie schreef:Ik heb in mijn history 2 dagen staan waarbij ik een negatieve upload heb, weet iemand waaraan dit kan liggen?
Gaat om totaal -2,5gb
bij mij is da idd nog geen maand geleden en da staat dus idd nog in de meter, maar omdat er toch wordt aangerekend per kalendermaand telt da dus niet meer mee
en idd, bij mij klopt het nachttarief ook, ma wel al lang eigelijk
das maar 2 of 3 dagen ergens vorige maand dat dit niet deftig was, maar edpnet heeft da blijkbaar opgelost