Voip / Sms service

Plaats reactie
50cent
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2005, 16:07

Kzou echt nie weten waar ik dit zou moeten zetten dus kdacht van kzet het hier dan maar al neer.

Kben dus op zoek naar een goede maar vooral ook goedkope Voip provider en een goedkope sms service voor internationaal berichtjes te sturen. Het is vooral om te bellen naar Ecuador en de USA.

Alvast bedankt
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Wel, ik maak zelf gebruik van VoipBuster.com je belt naar vaste lijnen in USA gratis, naar ecuador kost het:
ecuador (Landline & Mobile) 11 12.76
12.76 ct / minuut dus, btw incl.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
50cent
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2005, 16:07

klinkt niet slecht. Is de kwaliteit vergelijkbaar met een gewone telefoon?
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Jep, met een degelijke headset bel ik zonder merkbaar verschil naar de vaste lijn.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
50cent
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 sep 2005, 16:07

Welke headset zou je me aanraden en waar kan ik deze kopen ? Dan zit ik meteen goed.
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Ik heb zelf een Logitech Internet Chat headset, het is geen fantastische, maar de micro is goed en dat is het belangrijkste, ook kost deze niet zo veel.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Funfile
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 28 jan 2006, 11:00
Locatie: Kinrooi
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 27 keer

Voipbuster is een hele betrouwbare, met de handige software zo van hun site te halen. Van dezelfde firma is er ook nog Sipdiscount (= iets moeilijker omdat je er een softphone (software) moet bijzoeken, wel gratis te vinden op het net trouwens). Ze werken trouwens nog onder een andere naam, maar die ontglipt me even.

Verder, sinds dit jaar op de markt : Parlino.

Tarieven Parlino :
Ecuador : 0,138 € per minuut (vaste lijn) en 0,161 € per minuut naar GSM's

USA : 0,01725 per minuut (mobiel en vaste lijn)

Plus ze hebben een hele interessante aanbieding op hun site : een Parlino USB-telefoon. Die krijg je bijna gratis als je ongeveer 40 € belkrediet koopt (je betaalt een bijdrage in verzendkosten en BTW op je beltegoed). Juiste bedrag is alleen op te vragen als je ingelogd bent en een bestelling probeert te plaatsen.

Heb hem zelf in huis en vind hem reuzehandig.

Wist je trouwens dat je voor dit toestel ook software kan downloaden om hem met Skype of Voipbuster te laten werken ?

Kijk wat rond of de diverse sites en zoek diegene die je het meeste vertrouwen geeft.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
OS : Windows 10, Linux Mint
Berserk
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 aug 2006, 15:48

www.voipdiscount.com

bestaat ook, dan bel je gratis naar ALLE vaste lijnen.

Ik heb wel nog een vraagje. USB voip telefoons waarop staat "skype certified" kun je die ook met andere voip providers gebruiken eigenlijk?
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”