Ik ben in feite op zoek naar mensen die mij de juiste procedure kunnen uitleggen om Belgacomtv te verkrijgen. Het zit nl. zo:
Eerst een situatieschets: ik heb sinds ruim anderhalf jaar een skynet GO adsl aansluiting op mijn kot in combinatie met een 'discovery line' telefoonlijn die niet gebruikt wordt (dwz. er is geen telefoon op aangesloten).
Nu was er in juli (en nu blijkbaar opnieuw) de actie om volledig gratis, zonder addertjes, belgacom tv uit te proberen. Hoera! Als multimedia-freak zag ik dat uiteraard wel zitten om dat drie maanden gratis te proberen, en bovendien heb ik al een skynet adsl-aansluiting. Op naar de belgacomwinkel dus, ik kon belgacomtv krijgen in mijn straat maar er waren tijdelijk geen decoders meer dus moest ik een paar dagen later terugkomen. Geen probleem, paar dagen later stap ik daar dus met een draadloze router, een doos met kabels en hulpstukken én een decoder naar buiten. De vriendelijke dame in de winkel zei me dat mijn aansluiting al geactiveerd was van 5 augustus, dus ik moest de installatiegids gewoon volgen. Aangezien het vakantie is ben ik nu thuis en staat mijn tv ook thuis dus dat installeren kon wel wachten tot in september. Eind augustus valt er een brief in de bus, de activatie van mijn belgacomtv zou gedaan worden op 12 september in de voormiddag, ik heb die brief hier nu niet bij de hand maar het kwam erop neer dat er een technieker zou langskomen op die dag. Huh? Telefoontje naar de helpdesk dan maar, daar wist men mij te vertellen dat er helemaal geen technieker moest langskomen (want doehetzelf installatie), maar er zou in de centrale in Gent een activatie gedaan worden op die dag, en vanaf dan zou ik dus ook tv kunnen kijken. Op de vraag of ik dan zeker niet aanwezig moet zijn in mijn kot zei de medewerker dat er niemand zou langskomen omdat dat niet nodig is. Nu vandaag krijg ik een smsje van belgacom, om de afspraak van 12 september in de voormiddag te bevestigen. Wat nu weer? Opnieuw telefoontje naar de helpdesk om zeker te zijn. De medewerker zegt dat ik tussen 8u en 12u aanwezig moet zijn in mijn kot omdat er tussen die uren iemand zal langskomen.
nieuws: 11 september, net smsje gekregen: beste klant u kunt de installatie van belgacomtv nu uitvoeren.
het loopt daar precies serieus in het honderd wat betreft communicatie met de klant...
Is hier iemand die mij de juiste gang van zaken kan uitleggen, want ik ben niet van plan om zomaar voor niets naar Gent te rijden.
edit: ik besef nu pas dat dit eigenlijk beter onder 'digitale televisie' kan staan, mijn excuses.
belgacom Tv vraag.
best thuis blijven dan het kan goed zijn dat ze vastgesteld hebben dat uw huidige siuatie niet deugd (of ze denken dat )voor belgacom tv en dat ze uw intro paar gaan veranderen .
Of er is gewoon iets misgelopen met de inleiding van uw aanvraag .
Of er is gewoon iets misgelopen met de inleiding van uw aanvraag .
-
- Elite Poster
geef je mijn nummer en ik kijk het na of er iemand langsgaat of niet?
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.