mail server problemen na opzeg ?

Plaats reactie
wh4t3v3r
Member
Member

heb mijn rdsl account opgezegd, zou afgelopen moette zijn 31ste van september .. wil mijn mail checken, passwd rejected .. ligt het aan mij of zijn er probs met mail .. of zijn ze mij hier een beetje aan het klo**n ?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Dan hebben ze misschien uw account afgesloten ipv de mijne :twisted: . Die moest afgesloten worden eind augustus, maar de mail gaat nog en 'k heb nog een factuur gekregen...
PHO
Pro Member
Pro Member

wh4t3v3r schreef:heb mijn rdsl account opgezegd, zou afgelopen moette zijn 31ste van september ..

't Zal zowiezo op een andere dag moeten gebeuren, september heeft maar 30 dagen.

kl* is misschien een zwaar woord, maar dat ze niet altijd even professioneel handelen blijkt uit vele posts hier. Dat ze dus veel vlugger dan verwacht accounts afsluiten verwondert me dus niet.
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
Praetorian
Premium Member
Premium Member

PHO schreef:
wh4t3v3r schreef:heb mijn rdsl account opgezegd, zou afgelopen moette zijn 31ste van september ..

't Zal zowiezo op een andere dag moeten gebeuren, september heeft maar 30 dagen.

kl* is misschien een zwaar woord, maar dat ze niet altijd even professioneel handelen blijkt uit vele posts hier. Dat ze dus veel vlugger dan verwacht accounts afsluiten verwondert me dus niet.

of veel later, zoals iemand hier ooit had dat ze het signaal van de lijn lieten halen na een aantal weken bij een andere isp:D
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Praetorian schreef:of veel later, zoals iemand hier ooit had dat ze het signaal van de lijn lieten halen na een aantal weken bij een andere isp:D

Dat was na 2 maanden ;)
Daar heb ik toen een serieus trauma aan overgehouden..wat een miserie!
Praetorian
Premium Member
Premium Member

sailormars2k schreef:
Praetorian schreef:of veel later, zoals iemand hier ooit had dat ze het signaal van de lijn lieten halen na een aantal weken bij een andere isp:D

Dat was na 2 maanden ;)
Daar heb ik toen een serieus trauma aan overgehouden..wat een miserie!

dat kan ik best geloven ja. Opeens op een minderwaardige ISP zitten, en dan moest edpnet nog eens een boeten betalen door realdsl...

Ik dahct trouwens dat het khsw was, gelukkig zette ik zijn naam niet :oops:
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Praetorian schreef:Ik dahct trouwens dat het khsw was, gelukkig zette ik zijn naam niet :oops:

Ik hoop van niet :wink: , jammer genoeg gaat hun facturatie nog steeds door...
Praetorian
Premium Member
Premium Member

khsw schreef:
Praetorian schreef:Ik dahct trouwens dat het khsw was, gelukkig zette ik zijn naam niet :oops:

Ik hoop van niet :wink: , jammer genoeg gaat hun facturatie nog steeds door...

Ik ben er gelukkig vanaf van hun facturen... gelukkig. Ik krege nu wel eentje in de bus van telenet operations *schart*met zelfs mijn wan ip op :P en bij navraag gaat het inderdaad iets over realroot. Daar gaan we weer....
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: wdhaeseleer
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Praetorian schreef:Ik hoop van niet :wink: , jammer genoeg gaat hun facturatie nog steeds door...

Ik ben er gelukkig vanaf van hun facturen... gelukkig. Ik krege nu wel eentje in de bus van telenet operations *schart*met zelfs mijn wan ip op :P en bij navraag gaat het inderdaad iets over realroot. Daar gaan we weer....[/quote]

Hier klopt niets niet hoor...

Tis telenet solutions ipv operations, maargoed
Telenet solutions kan onmogelijk weten wie jij bent.
Telenet kan zelfs nog minder weten weten wat jou WAN IP daar de leases van Realroot komen en de Radius ook van Realroot is.
Lijkt me best onmogelijk...

Maargoed
Praetorian
Premium Member
Premium Member

prodata schreef:
Praetorian schreef:Ik hoop van niet :wink: , jammer genoeg gaat hun facturatie nog steeds door...

Ik ben er gelukkig vanaf van hun facturen... gelukkig. Ik krege nu wel eentje in de bus van telenet operations *schart*met zelfs mijn wan ip op :P en bij navraag gaat het inderdaad iets over realroot. Daar gaan we weer....

Hier klopt niets niet hoor...

Tis telenet solutions ipv operations, maargoed
Telenet solutions kan onmogelijk weten wie jij bent.
Telenet kan zelfs nog minder weten weten wat jou WAN IP daar de leases van Realroot komen en de Radius ook van Realroot is.
Lijkt me best onmogelijk...

Maargoed[/quote]
tis idnerdaad telenet solutions, die leverden het oude netwerk aan realroot. Blijkbaar zit ik daarop met een account bij hen. Ik zou je de brief kunnen inscannen als ik een scanner had:/
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”