Een Vraagske (of 2.. 3.. Misschien 4)
Ik heb hier al enkele dagen Tele2.. Werkt allemaal perfekt..
Alleen door dat ik hier in een rare situatie zit.. (4 Lofts boven mekaar.. Ik op het 2de) staat alles beneden in een kabinekast..
Het Wireless Gedeelte Werkt OK .. Maar Niet overal in mijn loft...
Kan ik de Range Van dat Wireless netwerk uitbreiden door een repeater te zetten (op de plaats in de loft waar ik de beste ontvangst heb..??)
Waar vind ik dat aan een redelijke prijs..?? Is dat moeilijk te installeren.. Configureren..??
Volgende Vraag
Wie kent er een goedkoop DECT draadloos telefoontoestel waar de basis los is vd lader.. Siemens heeft er enkele maar zitten boven de 100 Euro..
mvg
Wireless Repeater
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Speedtouches hebben in de 7xx serie een WDS support. In weze heb je dan een WDS repeater nodig, of een AP met repeater mogelijkheden. Ik heb hier verleden week nog mee zitten prullen; met de Speedtouch lukte het me niet om een SMC 2870 repeater aan de praat te krijgen, ging wel met een SMC2904 WBRA (NIET DE WBRA2 ! Dat lukte voor geen meter !).T-BoneZ schreef:Of zou een betere/andere antenne ook helpen..
Kan dat op zo'n Speedtoch 706/Firmware 6172..??
Als iemand anders een repeater aan de praat heeft gekregen op een 706 of een 716 had ik dat graag ook geweten.
Grappig : de Philips SNA6500 van mijn buur werd WEL herkend als een mogelijke WDS-kandidaat.