Best UB,
ik weet niet of dit ooit al is aangehaald, maar zou het niet beter zijn dat de grootte van het font in het onderschrift kleiner wordt gezet dan de message zelf? Dan is er een duidelijker verschil en dit leest misschien makkelijker?
Greetz, Svekke
Hoe kleinere font-size plaatsen in je signature
Dat staat dus al beschreven in de RegelsSvekke schreef:ik weet niet of dit ooit al is aangehaald, maar zou het niet beter zijn dat de grootte van het font in het onderschrift kleiner wordt gezet dan de message zelf? Dan is er een duidelijker verschil en dit leest misschien makkelijker?
Zo herinner ik me dat een Image in een signature van ca. 500 Kb kleiner gemaakt werd door een moderator.Images posten in de signatures is toegelaten, indien de image niet storend -qua grootte-, niet geanimeerd en niet van commerciële aard is.
(500 Kb, wat dus veel te groot was)
Als voorbeeld, wat niet te groot kan genoemd worden voeg ik hier even mijn signature bij.
Het bovenste van de images = 5232 bytes
Het onderste neemt slechts = 6492 bytes in beslag
In de instellingen voor de Signature staat in mijn geval deze uitgeschakelt.
In dit geval heb ik nu een vinkje geplaatst, in het hokje onderschrift gebruiken.
Persoonlijk acht ik het niet nodig in elk bericht een signature te zetten.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 05 sep 2006, 18:46, in totaal 2 gewijzigd.
Ah, 'k zat op de verkeerde golflengte...
Dat kan je idd in kleiner formaat in je signature zetten, had ik vroeger ook al voor ik die images gemaakt heb.
Zoek het passend formaat of letter daar kan je ook 'n return plaatsen indien nodig zodat het niet te lang word, beetje experimenteren.
Heb even mijn signature aangepast.
In de nieuwe lijn zet je gewoon je tekst en zet er dan (size=10) voor en nadien (/size) de tag om te sluiten.
Je kan er ook (b) voorzetten en de tag (/)dan gewoon sluiten.
Je kan de tekst ook een kleur geven, behalve rood. (rood=mods only)
Je moet deze haakjes ( ) gewoon vervangen door deze [ ]
Signature terug gezet, graag gedaan
Greetz
Dat kan je idd in kleiner formaat in je signature zetten, had ik vroeger ook al voor ik die images gemaakt heb.
Zoek het passend formaat of letter daar kan je ook 'n return plaatsen indien nodig zodat het niet te lang word, beetje experimenteren.
Heb even mijn signature aangepast.
In de nieuwe lijn zet je gewoon je tekst en zet er dan (size=10) voor en nadien (/size) de tag om te sluiten.
Je kan er ook (b) voorzetten en de tag (/)dan gewoon sluiten.
Je kan de tekst ook een kleur geven, behalve rood. (rood=mods only)
Je moet deze haakjes ( ) gewoon vervangen door deze [ ]
Signature terug gezet, graag gedaan
Greetz
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 01 sep 2006, 04:07, in totaal 1 gewijzigd.