ADSL splitter belgie / nederland

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
TheGabeMan
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hoi

Ik werk in nederland en kan pas zaterdag naar een belgische winkel, maar wil eigenlijk nu nu nu nu een ADSL splitter hebben. Weet iemand of de nederlandse ADSL splitter ook in belgie werkt?

Ik herinner mij vaag iets dat gewone PSTN in belgie twee andere draden gebruikt dan de PSTN in nederland??????

TheGabeMan
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Wel ... koop 'm in België. Om de een of andere reden is een splitter (eigenlijk: filter) in Nederland een ingewikkeld ding voor RJ-11 dat je apart aan de muur moet boren met extra kabeltjes, een extra knop ... terwijl alle modellen die in België ben tegen gekomen gewoon een "opzetstuk" zijn voor de 5-pins-stekker. In Nederland is het trouwens slechts een 4-pins-stekker.
TheGabeMan
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Nou ik wilde eigenlijk niet tot zaterdag wachten :-) Maar ben dus bang dat dit wel moet.

Bovendien, ik heb al zo'n ADSL splitter met 5 pootjes, maar ik heb alleen maar RJ11 aansluitingen in huis en een constructie met die 5 potige splitter en daar dan eerst weer een stekker onder om de lijn tot daar te krijgen, dan splitter erboven op en daar weer bovenop een stekker om naar de telefoon te gaan, vind ik niet bepaald mooi uitzien.

Ik was dus aan het kijken naar zo'n klein doosje met RJ11 in en 2x RJ11 uit.

TheGabeMan
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Misschien vind je hier wel iets?
Bij 'n PC handelaar of elektricien in je buurt.
xedion
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=Hardware

De ADSL splitter full rate PSTN = RJ11 in RJ11 out 8)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”