Nog iemand een idee wat dit kan zijn?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Ik heb al een tijdje een ticket lopen voor trage verbinding. Het gaat met perioden, soms beter dan weer trager, maar de maximumsnelheid (dwz boven de 600 kBytes/s) krijg ik nooit. Er is al vanalles voorgesteld en uitgeprobeerd, maar niks helpt: router ertussenuit, andere modem, andere computer, andere instellingen, enz.

Er is ook regelmatig een probleem met het beginnen laden van sites. Dus als ik een URL intik duurt het vaak vrij lang vooraleer de site begint te laden. Men zei hier op het forum dat dat te maken had met DNS, maar volgens EDPnet is dit niet het geval.

Ze hebben mijn lijn ook al uitgebreid getest, maar er is niks onregelmatigs te vinden zeiden ze en ook de VP capaciteit (wat dat ook mogen zijn) was in orde.

Iemand nog een idee wat ik eraan kan doen? Hier zijn mijn lijnwaarden die EDPnet gemeten heeft:

DownstreamBitRate 6144 Kbps
UpstreamBitRate 640 Kbps
DownstreamNoiseMargin 19 dB
UpstreamNoiseMargin 18 dB
DownstreamAttenuation 21 dB
UpstreamAttenuation 13 dB

4TEL measurement result for circuit 100016954927

DiagnosticMessage TESTED_OK
CableLength 1270 m
AE_Insulation 10 MOHMS
BE_Insulation 10 MOHMS
AB_Insulation 10 MOHMS
BA_Insulation 10 MOHMS
AC_Insulation 10 MOHMS
BC_Insulation 10 MOHMS
AE_Capacitance 103 nF
BE_Capacitance 103 nF
AB_Capacitance 298 nF
BA_Capacitance 299 nF
CableCapacitance 57 nF
MutualCapacitance 784 nF
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Waarden zien er goed uit.

Kan je de speedtest van userbase hier eens zetten?

Hoe verloopt het, is het constant traag of met momenten?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Spink schreef:Ik heb al een tijdje een ticket lopen voor trage verbinding. Het gaat met perioden, soms beter dan weer trager, maar de maximumsnelheid (dwz boven de 600 kBytes/s) krijg ik nooit.

Wie zegt er dat je 600 kBytes moet halen ??? :roll:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Heb je al eens geprobeerd te downloaden van nieuwsgroepen en ernaast een Download Manager en dan zien aan hoeveel uw lijn maxt.
Zo haal ik met gemak 600KB/s maar apart lukt dat niet goed.
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Het is sterk wisselend. Daarstraks bv. maar 373 kbytes/s via userbase en nu 550 kbytes/s. (Uploadsnelheid is wel altijd in orde) Ik heb dikwijls niet echt het gevoel dat het vlot gaat. Het beginnen laden van sites duurt veel te lang.

Tja, wie zegt er dat je 600 kbytes/s moet kunnen halen... dat is toch wat ze aanbieden als je lijn in orde is. Iedereen hier met een goeie lijn zit boven de 600.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Spink schreef:Tja, wie zegt er dat je 600 kbytes/s moet kunnen halen... dat is toch wat ze aanbieden als je lijn in orde is.
En als je niet te ver van de centrale bent :lol:

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Zijn waarden zien er goed uit dus moet hij dat kunnen halen meer dan 600 kbytes/s, heb je al eens geprobeerd met een andere computer ?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

AnD schreef:Zijn waarden zien er goed uit dus moet hij dat kunnen halen meer dan 600 kbytes/s, heb je al eens geprobeerd met een andere computer ?

Ja maar nen kilometer telefoonkabel zeker?
CableLength 1270 m

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ken schreef:
AnD schreef:Zijn waarden zien er goed uit dus moet hij dat kunnen halen meer dan 600 kbytes/s, heb je al eens geprobeerd met een andere computer ?

Ja maar nen kilometer telefoonkabel zeker?
CableLength 1270 m

Dat moet je niet aan mij vragen. Je zou beter helpen i.p.v. zo kinderachtig te doen. Als je niets kan posten om te helpen dan kan je beter zwijgen of je plaatst dat in duiventil.
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Ken schreef:
AnD schreef:Zijn waarden zien er goed uit dus moet hij dat kunnen halen meer dan 600 kbytes/s, heb je al eens geprobeerd met een andere computer ?

Ja maar nen kilometer telefoonkabel zeker?
CableLength 1270 m


LOL. Nagel op de kop.

Zuiver uw PC eens van de nodige spyware en andere verwante rommel die er niet op thuishoort. Wie weet wat gebeurd er allemaal op de achtergrond als je een URL intoetst. Reset ook eens je modem of gebruik eens een andere. Het is niet de eerste keer dat hier met de vinger richting ISP wordt gewezen en blijkt een slabakkende datapomp te zijn. Kijk ook eens of je data verbruikt als je niet download. Je waarden zien er idd goed uit dus daar kan het niet aan liggen.

Nu heeft niemand het nog over IP-ranges gehad. Misschien zouden de snelheidsproblemen wel IP gebonden kunnen zijn. Wild guess maar je weetmaar nooit.
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Het beginnen laden van sites duurt veel te lang.


Just a guess, test eens met andere DNS.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

AnD schreef:
Ken schreef:
AnD schreef:Zijn waarden zien er goed uit dus moet hij dat kunnen halen meer dan 600 kbytes/s, heb je al eens geprobeerd met een andere computer ?

Ja maar nen kilometer telefoonkabel zeker?
CableLength 1270 m

Dat moet je niet aan mij vragen. Je zou beter helpen i.p.v. zo kinderachtig te doen. Als je niets kan posten om te helpen dan kan je beter zwijgen of je plaatst dat in duiventil.
Wel ik help toch. Als er intern zoveel telefoonkabel is dus, gewone RJ11 dan vervang je die toch best met UTP kabels. Daarvoor kan je een Belgacom technieker of elektricien doen komen als het zelf niet lukt.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Andere computer heb ik reeds geprobeerd: geen verschil
Andere modem: geen verschil
Met of zonder router: geen verschil
Spyware: is er niet

@Andy-dsl: wat is dat precies met die "IP-ranges"?

@The_Borg: welke DNS kan ik nog gebruiken buiten de standaard DNS van EDPnet?

@Ken: 1270m van de centrale lijkt me niet onoverkomelijk. Er zijn mensen genoeg die met die afstand veel betere waarden bekomen.
Alles vervangen door UTP kabels is trouwens geen optie, want ik woon op een appartement en dat gaat gewoon niet. Het moet zonder trouwens even goed lukken volgens mij.

Downloadsnelheid op dit moment volgens userbase is 474 kbytes/s. Er is een duidelijk vertraging op dit moment vooraleer de sites beginnen te laden.
Vooral dat laatste stoort me enorm. Dat had ik vroeger nooit bij mijn vorige provider.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Spink schreef:@Ken: 1270m van de centrale lijkt me niet onoverkomelijk. Er zijn mensen genoeg die met die afstand veel betere waarden bekomen.
Alles vervangen door UTP kabels is trouwens geen optie, want ik woon op een appartement en dat gaat gewoon niet. Het moet zonder trouwens even goed lukken volgens mij.
1270m interne bekabeling zal het wel zijn, voor een appartementsgebouw is dat niet onwaarschijnlijk denk ik.
Misschien ben ik hier mis. Check het nog eens na met de ADSL-Max-configurator aub voor de externe afstand.

Ik heb hier minstens 300m kabel tot in de garage waar de lijn binnen komt. Allemaal UTP kabel. Zelf op 3,8km van de centrale en ik haal 605kb/s

Spink schreef:Downloadsnelheid op dit moment volgens userbase is 474 kbytes/s. Er is een duidelijk vertraging op dit moment vooraleer de sites beginnen te laden. Vooral dat laatste stoort me enorm. Dat had ik vroeger nooit bij mijn vorige provider.
Die vertraging is door de brakke DNS servers van EDPnet. Dit is al genoeg aan het licht gekomen maar wat ze er aan doen weet ik niet... Ik heb hetzelfde effect. Een korte vertraging heb ik ook al jaaaaren sinds ik bij EDPnet ben. Maar ik ben er blijkbaar zo aan gewent dat ik het niet eens merk.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Itek
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2006, 00:15

Ken schreef:
Spink schreef:*knip*
Die vertraging is door de brakke DNS servers van EDPnet. Dit is al genoeg aan het licht gekomen maar wat ze er aan doen weet ik niet... Ik heb hetzelfde effect. Een korte vertraging heb ik ook al jaaaaren sinds ik bij EDPnet ben. Maar ik ben er blijkbaar zo aan gewent dat ik het niet eens merk.

Heb dit probleem ook en je kan daar zelf niets aan doen (tenzij lokaal server opzetten) dus inderdaad gewoon eraan wennen en hopen dat het eens opgelost raakt ?
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Spink schreef:@Andy-dsl: wat is dat precies met die "IP-ranges"?

Wel soms doen snelheidsproblemen zich voor op een bepaalde IP-range. Misschien moeten we maar eens beginnen nagaan in welke IP-range we allemaal zitten (zij die snelheidsproblemen hebben natuurlijk). Zou me verbazen dat hier het probleem zit aangezien het niet aan het EDPnet netwerk zou liggen maar het is het testen waard niet?

Wat DNS betreft, die staat bij mij altijd op automatisch.
Zijn die snelheidsproblemen overdag of 's nachts?
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Guys,

Voor de zoveelste keer, snelheids problemen zijn NIET gerelateerd aan de IP range. Als je de opbouw van het netwerk kent, zou je dit weten.

Daarnaast zijn de sync waarden zeer goed. Ik denk niet dat je hier nog veel op kan winnen. En vermits je modem zonder probleem synct aan 6Mbit, zou je dit dus ook moeten kunnen halen.
Als je alles lokaal getest hebt, lijkt het me eerder een "probleem" op de VP. Nuja, "probleem", als je 500kb/s haalt bij een snelheidstest, kunnen we echt niet spreken over een probleem. Snelheid is nog steeds niet gegarandeerd.

Wat betreft het inladen van sites, kan je best, zoals reeds gezegd eens andere DNS servers gebruiken.
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Mr.T schreef:Guys,

Voor de zoveelste keer, snelheids problemen zijn NIET gerelateerd aan de IP range. Als je de opbouw van het netwerk kent, zou je dit weten.


Dan quote ik ook ff mezelf
andy-dsl schreef:Zou me verbazen dat hier het probleem zit aangezien het niet aan het EDPnet netwerk zou liggen maar het is het testen waard niet?

Dus ik beweer niet dat het aan het IP-range ligt. Wil gewoon ff een statement brengen ;)
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Spink schreef:Het is sterk wisselend. Daarstraks bv. maar 373 kbytes/s via userbase en nu 550 kbytes/s. (Uploadsnelheid is wel altijd in orde) Ik heb dikwijls niet echt het gevoel dat het vlot gaat. Het beginnen laden van sites duurt veel te lang.

Tja, wie zegt er dat je 600 kbytes/s moet kunnen halen... dat is toch wat ze aanbieden als je lijn in orde is. Iedereen hier met een goeie lijn zit boven de 600.


Is natuurlijk geen "gegarandeerde" snelheid hé, dat noemen ze de max snelheid of de pieksnelheid. Je zal nergens constant aan je pieksnelheid zitten tenzij je ervoor serieus betaald.

Mvg,
Afbeelding
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Mr.T schreef:Guys,
Wat betreft het inladen van sites, kan je best, zoals reeds gezegd eens andere DNS servers gebruiken.


En hoe je dat dan (+ de welke zijn dat dan?), want bij mij staan die ook gewoon op automatisch.

Voor mij hoeft het ook niet constant 600 Kbytes/s te zijn, maar ik wil gewoon vlot surfen. De problemen doen zich overdag op willekeurige momenten voor. Soms gaat het vlot en op andere momenten is het tergend traag. En dan bedoel ik niet alleen de dowloadsnelheid, maar ook gewoon de "responsiviteit" (of hoe je het ook wil noemen :wink: ). Dus klikken en dan wachten, wachten, wachten en dan laadt hij de site vlot. Of anders wordt het begin van de site snel geladen, maar erna moeten nog wat prentjes geladen worden en dan doet hij even niks en komen de prentjes pas een tijd later.

Zou het helpen als ik naar een lager profiel zou downgraden of niet? Voor mij is maximale snelheid niet zo belangrijk, ik wil alleen vlot surfen. Dus klik en open. En graag ook een constante downloadsnelheid bv. constant 400 kbytes/sec en niet van 500 naar 200, terug naar 400 en dan weer 200. Dat gaat niet erg vooruit zo.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Spink schreef:Zou het helpen als ik naar een lager profiel zou downgraden of niet?
Je zou het best eens aanvragen en proberen. Misschien dat het daadwerkelijk een verbetering op zich brengt.
Spink schreef:En graag ook een constante downloadsnelheid bv. constant 400 kbytes/sec en niet van 500 naar 200, terug naar 400 en dan weer 200. Dat gaat niet erg vooruit zo.
Constante downloadsnelheden zijn nooit te garanderen. Daarvoor moet de server van waar je download al serieuze bandbreedte voor hebben en weinig gebruikers hebben die op hetzelfde tijdstip dowloaden dan jij doet. (En nog een paar redenen...), Dit heb je bij Telenet, en alle andere providers over heel de wereld.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

je hebt goede waardes en snelheid is vrij oke, geen crappy speeds
kan het geen packet loss zijn?
ping eens naar een nationale site en check eens de PL
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 725
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

Hier zie je de onzin van altijd een snellere lijn te willen.
In dit geval zal de bottlenek niet in de adsl-lijn zitten maar op de verbinding naar de sites die je wil bezoeken.
Bij telenet halen ze meestal zo'n hoge snelheden omdat ze een zeer grote proxy-server-capaciteit hebben, misschien heeft edpnet er ook een en kan je die eens instellen, maar dan heb je meer kans dat je een verouderde pagina bekijkt.
Bij de eigen newsservers ligt dat anders, die staan normaal bij de provider zelf al kunnen die natuurlijk ook overbelast geraken.
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

Wat heeft een proxy server hier weer mee te zien? Juist ... niks.

Trouwens, bij telenet is een proxy server al lang niet meer verplicht hoor.
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Bij mijn vorige provider had ik uiteraard een lagere snelheid, maar als ik daar een download deed had ik bijna altijd de maximale snelheid die ik toen kon bereiken en die snelheid was dan ook constant gedurende de ganse download.
Als ik nu een zelfde download doe, dan "hapert" het downloaden constant. Eerst gaat het even goed, dan stopt hij heel even met laden, gaat dan weer wat verder, hapert even later weer even, enz. Het uiteindelijke resultaat is dat het vroeger volgens mij sneller ging dan nu.
Dat is ook wat ik tijdens het surfen merk: soms gaat het vlot en na bv. 10 klikken reageert hij ineens niet meer vlot. Even later gaat het dan weer terug goed enz.

Ik heb wat pings gedaan en meestal is er 0% packet loss. Sommige sites (bv. kinepolis.be, een.be) krijg ik niet gepingt en geeft hij na een tijdje 100% PL. Scheelt daar iets aan?

Als ik een lager profiel aanvraag, worden daar dan kosten voor aangerekend? En kan ik later eventueel nog terug naar mijn huidige profiel als er geen verschil zou zijn?
Avenger
Plus Member
Plus Member
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 aug 2006, 22:27

Ken schreef:
AnD schreef:
Ken schreef:
AnD schreef:Zijn waarden zien er goed uit dus moet hij dat kunnen halen meer dan 600 kbytes/s, heb je al eens geprobeerd met een andere computer ?

Ja maar nen kilometer telefoonkabel zeker?
CableLength 1270 m

Dat moet je niet aan mij vragen. Je zou beter helpen i.p.v. zo kinderachtig te doen. Als je niets kan posten om te helpen dan kan je beter zwijgen of je plaatst dat in duiventil.
Wel ik help toch. Als er intern zoveel telefoonkabel is dus, gewone RJ11 dan vervang je die toch best met UTP kabels. Daarvoor kan je een Belgacom technieker of elektricien doen komen als het zelf niet lukt.

vandaar dat ge met noisemargin ni veel zjt ge moet relative capaciteit meten wanneer de lijn in volle gebruik is
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Spink schreef:Ik heb wat pings gedaan en meestal is er 0% packet loss. Sommige sites (bv. kinepolis.be, een.be) krijg ik niet gepingt en geeft hij na een tijdje 100% PL. Scheelt daar iets aan?

Die blocken wss gewoon pingaanvragen.
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Als ik een lager profiel aanvraag, worden daar dan kosten voor aangerekend?
En kan ik later eventueel nog terug naar mijn huidige profiel als er geen verschil zou zijn?
Wat zijn de waarden van het eerste lagere profiel?
andy-dsl
Pro Member
Pro Member
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 apr 2004, 08:57
Locatie: Machelen (Deinze)

Spink schreef:Als ik een lager profiel aanvraag, worden daar dan kosten voor aangerekend?
En kan ik later eventueel nog terug naar mijn huidige profiel als er geen verschil zou zijn?
Wat zijn de waarden van het eerste lagere profiel?


Downgrade is kosteloos. Upgraden doet men echter bijna nooit. Meestal is hier opnieuw reggen de boodschap. Je kan beter gewoon eerst het maximum uit je lijn halen en bij problemen je laten downgraden. Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan. :)
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Spink schreef:Als ik een lager profiel aanvraag, worden daar dan kosten voor aangerekend?
En kan ik later eventueel nog terug naar mijn huidige profiel als er geen verschil zou zijn?
Wat zijn de waarden van het eerste lagere profiel?

Bij dommel kan je downgraden en upgraden zonder ook maar 1 cent te betalen, maar ik weet niet of dat bij edpnet zo is.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

AnD schreef:Bij dommel kan je downgraden en upgraden zonder ook maar 1 cent te betalen, maar ik weet niet of dat bij edpnet zo is.


Dat zal ook niet eindeloos blijven duren; want dommel (net zoals edpnet) moet die kost WEL betalen; dus als jij een paar keer gaat vrage voor een down en upgrade, dan gaan ze uiteindelijk wel weigeren :)
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

waarom zou je een downgrade vragen als je sync waarden goed zijn?
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Misschien betere stabiliteit? Ik weet het ook niet... ik zou alleen graag een oplossing vinden.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

FlashBlue schreef:
AnD schreef:Bij dommel kan je downgraden en upgraden zonder ook maar 1 cent te betalen, maar ik weet niet of dat bij edpnet zo is.


Dat zal ook niet eindeloos blijven duren; want dommel (net zoals edpnet) moet die kost WEL betalen; dus als jij een paar keer gaat vrage voor een down en upgrade, dan gaan ze uiteindelijk wel weigeren :)

Bij mij is het toch al 4 keer gebeurd zonder iets te betalen.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

AnD schreef:
FlashBlue schreef:
AnD schreef:Bij dommel kan je downgraden en upgraden zonder ook maar 1 cent te betalen, maar ik weet niet of dat bij edpnet zo is.


Dat zal ook niet eindeloos blijven duren; want dommel (net zoals edpnet) moet die kost WEL betalen; dus als jij een paar keer gaat vrage voor een down en upgrade, dan gaan ze uiteindelijk wel weigeren :)

Bij mij is het toch al 4 keer gebeurd zonder iets te betalen.


Ja, maar dat kost hun wel €12 ofzoiets iedere keer dat gij wilt veranderen.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

DaNi0 schreef:
AnD schreef:
FlashBlue schreef:
AnD schreef:Bij dommel kan je downgraden en upgraden zonder ook maar 1 cent te betalen, maar ik weet niet of dat bij edpnet zo is.


Dat zal ook niet eindeloos blijven duren; want dommel (net zoals edpnet) moet die kost WEL betalen; dus als jij een paar keer gaat vrage voor een down en upgrade, dan gaan ze uiteindelijk wel weigeren :)

Bij mij is het toch al 4 keer gebeurd zonder iets te betalen.


Ja, maar dat kost hun wel €12 ofzoiets iedere keer dat gij wilt veranderen.

Dat maakt mij toch niks uit, zolang ik niet moet betalen doet dat toch niets. :lol:
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”