Code: Selecteer alles
Ping statistics for 83.217.75.130:
Packets: Sent = 44, Received = 10, Lost = 34 (77% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 9ms, Maximum = 13ms, Average = 10ms
Code: Selecteer alles
Ping statistics for 217.22.50.3:
Packets: Sent = 41, Received = 10, Lost = 31 (75% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 8ms, Maximum = 11ms, Average = 9ms
Hun eige dns servers nota bene!

Surfen of eender wat je wil doen over realdsl netwerk.. het is gewoon onmogelijk. En ik die dacht nog eens eens realdsl in te steken.. al maar gauw weer naar telenet gegaan anders kon'k dit forum niet eens geladen krijgen om dit neer te pennen.

Anyway, nog maar eens proberen contact te leggen met iemand van bij rdsl om nog maar eens en hoop excuses te zullen mogen aanhoren zonder resultaten..
TicketinformatieReferentie ticket: PJU-761533
Afdeling: RealDSL
Volledige naam: Koen
Email: [email protected]
Prioriteit: Critical
Internet onbeschikbaar
Beste,
Indien ik probeer gebruik te maken van mijn realdsl internet account loop ik tegen packetlosses van zo'n 75% aan! U begrijpt dat zelfs iets simpels als surfen met dergelijk packetloss niet meer mogelijk is. Dit dan richting eender welk adres inclusief bv. jullie eigen dsn servers.
U kan mij steeds bereiken op het nummer 0444 12 34 56 voor verdere informatie of op mijn email adres: [email protected]. Mijn realdsl login is: rdsl0123456@...
Kan u me de onvangst van dit bericht per email bevestigen en me zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen van de maatregelen die jullie nemen om deze problemen te verhelpen alsmede in welke tijdspanne ik dit mag verwachten?
groeten,
Koen