Ik moet dus telenet opzeggen via een aangetekend schrijven lees ik in hun privacy policy. Maar naar welk adres moet ik dat sturen?
Wat zet ik best in zo'n brief in?
Moet ik er bij zetten vanaf welke datum ik wil gedisconnect worden?
Wordt die opzeggingstermijn van 1 maand gerespecteerd? Maw, zit ik nog een volle maand vast aan telenet?
Moet ik er bij zetten dat ik m'n modemwaarborg terug wil?
Telenet opzeggen, welk adres?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
- 1 maand op voorhand ( best aangetekend )
- Telenet NV - Liersesteenweg 4 - 2800 MECHELEN
- 9/10 krijg je een telefoontje wanneer ze je opzeg brief ontvangen hebben, zoniet informeer best eens een week voor het einde van die maand bij de dienst facturatie ( 015/666666 ) -> bij mij duurde het 2 weken voor ik bevestiging van de opzeg kreeg
- modemwaarborg krijg je terug bij de eindafrekening, zoniet facturatie bellen
- Telenet NV - Liersesteenweg 4 - 2800 MECHELEN
- 9/10 krijg je een telefoontje wanneer ze je opzeg brief ontvangen hebben, zoniet informeer best eens een week voor het einde van die maand bij de dienst facturatie ( 015/666666 ) -> bij mij duurde het 2 weken voor ik bevestiging van de opzeg kreeg
- modemwaarborg krijg je terug bij de eindafrekening, zoniet facturatie bellen
Oké, bedankt voor de antwoorden.
Ik heb ondertussen eens naar de dienst facturatie gebeld en ze gingen me een document opsturen dat ik aangetekend moest terugsturen. Dus dan zou alles gerelgeld moeten zijn veronderstel ik.
Opzegtermijn bedraagt 30 dagen, dat zou dus eind september zijn. Dan zal ik best midden september mijn aanvraag indienen bij dommel, of duurt dat langer/korter dan 14 dagen? Rekening houdende dat ze nog adsl op mijn telefoonlijn moeten activeren.
Ik heb ondertussen eens naar de dienst facturatie gebeld en ze gingen me een document opsturen dat ik aangetekend moest terugsturen. Dus dan zou alles gerelgeld moeten zijn veronderstel ik.
Opzegtermijn bedraagt 30 dagen, dat zou dus eind september zijn. Dan zal ik best midden september mijn aanvraag indienen bij dommel, of duurt dat langer/korter dan 14 dagen? Rekening houdende dat ze nog adsl op mijn telefoonlijn moeten activeren.
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Als ik jou was zou ik eerst eens met de helpdesk van Dommel informeren wat de oplevertijd is op dit momentNifty schreef:Oké, bedankt voor de antwoorden.
Ik heb ondertussen eens naar de dienst facturatie gebeld en ze gingen me een document opsturen dat ik aangetekend moest terugsturen. Dus dan zou alles gerelgeld moeten zijn veronderstel ik.
Opzegtermijn bedraagt 30 dagen, dat zou dus eind september zijn. Dan zal ik best midden september mijn aanvraag indienen bij dommel, of duurt dat langer/korter dan 14 dagen? Rekening houdende dat ze nog adsl op mijn telefoonlijn moeten activeren.
Naar Belgacom heb ik inderdaad al gebeld, ook zij gaan me deze week een papier opsturen dat ik moet terugsturen om terug belgacom telefonie te verkrijgen. Het is wel goed dat ik weet dat ik eerst 24h bij belgacom telefonie moet zijn vooraleer ik bestel bij dommel. Thanks!
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Vermoedelijk ga je nu wel de Telenet 'behoud-de-klant'-dienst aan de lijn krijgen. Bij mij waren die vriendelijk, ik heb hun rechttoe rechtaan gezegd dat ze hun limieten wat moesten optrekken. Antwoord: "Ja meneer, dat hebben we nogal gehoord".
Nu nog eens iets aan doen he...
Jan
Nu nog eens iets aan doen he...
Jan
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Premium Member
- Berichten: 645
- Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37
ik kreeg maandag een enquete in de bus van tn (ik ben daar dus nog klant ook) en kreeg de vraag wat het belangrijkste punt voor verbetering was. Heb lang zitten twijfelen over prijs en optrekken van limieten... Je mag eenmaal raden wat ik aangekruist heb..devilkin schreef:Vermoedelijk ga je nu wel de Telenet 'behoud-de-klant'-dienst aan de lijn krijgen. Bij mij waren die vriendelijk, ik heb hun rechttoe rechtaan gezegd dat ze hun limieten wat moesten optrekken. Antwoord: "Ja meneer, dat hebben we nogal gehoord".
Nu nog eens iets aan doen he...
Jan
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik ben er ook weggegaan voor de prijs/volume, alhoewel met hun packs dat ze nu aanbieden inet/tel voor 65€ (60g /tel vast na 17u gratis en +5€ volledig gratuit) ze qua prijs toch verbetert zijn, maar tzijn die $gigs hé …
Ik ben bij Telenet zeer tevreden over de kwaliteit en stabiliteit van het netwerk. In die vier en half jaar dat ik Telenet heb heb ik denk ik geen enkele keer zonder internet gezeten.
De hoofdreden dat ik overstap is de prijs. Een tweede belangrijke reden is de hogere datalimiet en de toegang tot "interessante" nieuwsgroepen bij Dommel.
De hoofdreden dat ik overstap is de prijs. Een tweede belangrijke reden is de hogere datalimiet en de toegang tot "interessante" nieuwsgroepen bij Dommel.