hallo,met de rapte een vraagske
Ik upload een pps naar mijn website,maar als ik dan het download ,ter controle bijv. dan komt het ik ppt binnen... Denk ook dat het in het uploadprogramma(cuteftp) al in ppt gezet is ipv.pps,wat natuurlijk niet goed is,moet een showke blijven.
Iemand een idee?? Ergens een beveiliging te zwaar?? Tis bij mijn gebuur zijn pc en heeft norton,daarom?? of in de internet opties ergens?? bedankt!
uploaden
- under Control
- Member
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik vermoed: Da's eerder een functie van de webserver: daar zijn ze zo slim geweest de MIME-type van pps te registreren. Bij het downloaden zegt uw browser "hey, da's application/powerpoint-pps" en stuurt het bestand naar powerpoint die het gewoon opent in editing-modus.
- under Control
- Member
ja das goed geredeneerd,maar wat is er tegen te doen?? Op senniorennet bijv. gaat het bij iedereen(??) wel goed(pps komt binnen ),dus ligt niet aan de browser??
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
under Control schreef:ja das goed geredeneerd,maar wat is er tegen te doen?? Op senniorennet bijv. gaat het bij iedereen(??) wel goed(pps komt binnen ),dus ligt niet aan de browser??
de pps extentie met het juiste mime-type instellen in de configuratie van de webserver, voor zover je er toegang tot hebt.