Belgacom - to dommel . .. paar vragen !

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
wardkennes
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 aug 2006, 17:51

Leuke comments te lezen hier over dommel ik ben het ook kotsmoe om de volumepacks te kopen van belgacom, wat bezielt die mensen nu toch? De games worden zwaarder, en de demo's dus grooter,. . . Hierdoor downloaden wij veel meer, ik heb mijn laptop deze maand 3x geformateerd en dan heb ik hier nog een andere pc staan ook, (Steam updates + windows updates, ... en er komt maar bij zei maar zeker). Ik denk ook over te stappen naar dommel maar mijn pa mist nen defigen uitleg terwijl ik hem nu zeg dat hij bij belgaKom int zak wordt gezet eigenlijk. (hij kent zo goed als niets van pc's). Hoe maakte die mens dat wijs dat het wel een goed idee is dat te doen ? THANKS !

+ Ik neem dommel oké, (hoelang moet ik wachtne voor ik terug internet heb ?
(momenteel adsl skynet GO abonnement.)

+ Is de snelheid aanvaardbaar als je over de limiet zit?

+Heb je toegang tot vele nieuwsgroepen ?

+ over een jaartje Oh ! wij willne digitale tv van telenet is dit nog atlijd mogelijk? (onze kabel gaat nog via de telenet lijn).


+ Ik heb nog een belangrijke vraag, als volgende week nog mijn abonnement opezgt, kost mij dat dan iets om het op te zeggen bij belgacom ? Ik ben al langer dan een jaar belgacom moest dat iets uit maken.
mvg, Ward
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

wardkennes schreef:
+ Ik neem dommel oké, (hoelang moet ik wachtne voor ik terug internet heb ?
(momenteel adsl skynet GO abonnement.)


Er is geen onderbreking. Aanvraag Dommel >> contract tekenen + terugsturen >> login krijgen >> inloggen bij Dommel die ook je opzeg bij Skynet regelen....

wardkennes schreef:+ Is de snelheid aanvaardbaar als je over de limiet zit?


Kweenie... nog niet over de 50GB geweest

wardkennes schreef:+Heb je toegang tot vele nieuwsgroepen ?


Yep.. 100.000+ groepen

wardkennes schreef:+ over een jaartje Oh ! wij willne digitale tv van telenet is dit nog atlijd mogelijk? (onze kabel gaat nog via de telenet lijn).


Geen probleem TNTV is geen telefoonlijn... BC TV kan je echter vergeten. Voorlopig MOET je Skynet hebben om BCTV te kunnen hebben.

wardkennes schreef:+ Ik heb nog een belangrijke vraag, als volgende week nog mijn abonnement opezgt, kost mij dat dan iets om het op te zeggen bij belgacom ? Ik ben al langer dan een jaar belgacom moest dat iets uit maken.


Hangt van je contract af, een vernieuwing met voordelen nemen wil meestal zeggen dat je een jaar vasthangt. Contract lezen dus...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
wardkennes
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 aug 2006, 17:51

on4bam schreef:
wardkennes schreef:+ Ik heb nog een belangrijke vraag, als volgende week nog mijn abonnement opezgt, kost mij dat dan iets om het op te zeggen bij belgacom ? Ik ben al langer dan een jaar belgacom moest dat iets uit maken.


Hangt van je contract af, een vernieuwing met voordelen nemen wil meestal zeggen dat je een jaar vasthangt. Contract lezen dus...


Pfff, ik zou het begot niet weten welk ik heb strax is vragen aan mijn pa, ik heb gewoon een adsl skynet go abonnement en ben langer dan een jaar lid dus zou dat eem probleem geven ?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

wardkennes schreef:Pfff, ik zou het begot niet weten welk ik heb strax is vragen aan mijn pa, ik heb gewoon een adsl skynet go abonnement en ben langer dan een jaar lid dus zou dat eem probleem geven ?


Als je op een 'aanbod' bent ingegaan om bv. een maand gratis te krijgen dan moet je een jaar blijven, heb je geen 'voordelen' genoten het laatste jaar dan kan je normaal gezien gewoon weg. Let wel op dat je Skynet niet zelf opzegt. Dommel doet dat voor jou zodat je niet zonder ADSL komt te zitten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Snelheid na overschrijden van limiet:
Je krijgt de keuze, of je koopt volumepacks of je wordt op 1,1Mbps gezet. Aanvaardbaar om gewoon te surfen.

Nieuwsgroepen: zeer goed; ze geven lijnen naar Giganews die wel beperkt zijn in snelheid. 4 lijnen goed voor zo'n 125kbps
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Kokki schreef:Nieuwsgroepen: zeer goed; ze geven lijnen naar Giganews die wel beperkt zijn in snelheid. 4 lijnen goed voor zo'n 125kbps


Deze info is reeds achterhaald. Het aantal connecties is nu dynamisch volgens de drukte... Soms dus maar 2 op andere ogenblikken tot 12. 256kbit/sec... meer info op de news en updates pagina.

BTW, eens op mediumband kan je niet meer op de newsserver.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
wardkennes
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 aug 2006, 17:51

Is er iets waarom ik géén dommel zou nemen, nadelen ?
Thunderstriker
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 aug 2006, 14:47

ik zit nu bij dommel een 9 maad en heb in heel die tijd nog maar 1 keer geen internet gehad voor de rest nooit snelheids problemen of zo zelfs over mediumband gaat het nog redelijk vlot ik zie geen enkele reden waarom je niet zou overstappen
RaPMaN
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 22 apr 2005, 22:49
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer

Is er geen gevaar dat Dommel dezelfde toer op gaat als Realdsl ?
Want tegenwoordig stappen er toch wel massaal veel mensen over naar Dommel.

Ik stel me gewoon de vraag of hun netwerk het gaat blijven trekken :???:

Voor de rest ziet hun aanbod er natuurlijk uitstekend uit :-D
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Ze hebben juist nen upgrade gedaan omdat er meer mensen bij gekomen waren. Ik zie niet in waarom dat ze dat niet blijven doen. Uiteindelijk zal het volk maar blijven toestromen als ze hun netwerk stabiel houden. En meer volk betekent ook meer inkomsten, dus meer geld voor meer bandbreedte te huren.
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

ik zit nu 2 maand bij dommel en kan niet zeggen dat ik iets merk van een toestroom van klanten, snelheid blijft uiterst stabiel, ook op mediumband een stabiele 110kb/s slechts 1 keer down geweest door de hitte. Ook problemen worden zeer vlug opgelost, dommel blijft dus een aanrader, hopelijk blijft het zo.
wardkennes
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 26 aug 2006, 17:51

Ai ! Gisteren zei mijn vader dat hij op de radio hoorde dat er toch veel klachten zijn van mensen die overstappen van isp, . . . nu wordt de kans zeer moeilijik om hem te overhalen :roll: Maar, ik moet zeker zijn dat dommel de zelfde configuratie blijft behouden voor X aantal jaar ! Hoe kan ik dat te weten komen ?


Mvg
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

wardkennes schreef:Ai ! Gisteren zei mijn vader dat hij op de radio hoorde dat er toch veel klachten zijn van mensen die overstappen van isp, .

Lap, weeral een journalist die een persbericht als waarheid heeft aangenomen.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
ReV
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2006, 19:16

Op Radio 1 was er gisteren een reportage over problemen bij het overstappen naar een andere GSM operator. Misschien bedoelt hij dit?
bram
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 jul 2006, 11:10

on4bam schreef:
wardkennes schreef:+ over een jaartje Oh ! wij willne digitale tv van telenet is dit nog atlijd mogelijk? (onze kabel gaat nog via de telenet lijn).


Geen probleem TNTV is geen telefoonlijn... BC TV kan je echter vergeten. Voorlopig MOET je Skynet hebben om BCTV te kunnen hebben.


Ben je zeker dat BTV in de toekomst ook via andere providers gaat gaan?
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

overstappen van BGC naar dommel is in praktijk nie meer als username en passwoorden op de authentificatie server aanpassen voor de klant.vermits dommel op het zelfde netwerk zit als belgacom.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”