Heb volgend idee, in verband met het uitsparen aan plaats op de server door het plaatsen van tekening of foto.
Voorbeeldje:Ik heb in een topic een tekening gezet sinds de mogelijkheid bestaat op de SUB deze fotos te plaatsen.
Tekening over aansluitpunt BGC dozen en splitters, deze tekening heb ik in 2 antwoorden gezet, dus wordt er 2 maal plaats in beslag genomen voor die tekening.
Indien men voor zo'n tekening een link kon maken, waar enkel deze tekening in staat, zou men in een antwoord op een vraag naar die link kunnen verwijzen, waarschijnlijk zou men op deze wijze plaats winnen op de server.
Ik weet als gewoon lid niet in hoeverre capaciteit voorzien is, rekening houdend met de toegestane grootte van een bestand kan dit wel snel oplopen.(voor alle leden gerekend)
We kennen in verband met het plaatsen van afbeeldingen nu momenteel wel enorme luxe, wat natuurlijk niet wil zeggen dat men er roekeloos moet mee omspringen.
Ik plaats hier deze link als voorbeeld: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ght=#12385
Zoals men ziet heeft men de hele link waar men alle vragen en antwoorden ziet.(bij deze zijn er nu niet zoveel antwoorden)
Mijn voorstel zou dan als doel hebben dat men uit de rubriek Links enkel en alleen die tekening kan downloaden en dan in een antwoord via het leggen van de link de tekening kan meegeven.
Of zou het aanleggen van mijn voorstel misschien nog meer ruimte in beslag nemen?
Indien te licht bevonden? Naar de shredder ermee

Anderzijds is het wel zo, indien een lid of bezoeker de search functie gebruikt zou hij vanzelf op het onderwerp en de tekening komen.
Het idee plaats te sparen ivm tekeningen of fotos is ontstaan na een privé bericht ontvangen te hebben van Erik, hij had het idee plaats te sparen op de server en vakkundig advies neem ik graag aan.