![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
Wie meer details wil kan dit hier zien.
Let wel, dit is telkens de actuele stand.
Daarvoor zou meon in de database moeten duiken denk ik?khsw schreef:En wie heeft de eer van het 110.000e bericht geplaatst te hebben?
Net in de db gekeken; <a href="http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?p=113791">Post-ID 113791</a> is onze 110.000e post!Blue-Sky schreef:Daarvoor zou meon in de database moeten duiken denk ik?khsw schreef:En wie heeft de eer van het 110.000e bericht geplaatst te hebben?
In een andere thread schreef iemand over een pot met choko, wou je die 100.000 ste een beloning geven.![]()
(merk noem ik niet, zou belangenvermenging kunnen zijn en de nieuwsbrenger wil neutraal blijven)
Dat was ik, in de ijdele hoop de 110.000e post binnen te halenBlue-Sky schreef:Daarvoor zou meon in de database moeten duiken denk ik?khsw schreef:En wie heeft de eer van het 110.000e bericht geplaatst te hebben?
In een andere thread schreef iemand over een pot met choko, wou je die 100.000 ste een beloning geven.![]()
(merk noem ik niet, zou belangenvermenging kunnen zijn en de nieuwsbrenger wil neutraal blijven)