Versatel Always More

Plaats reactie
kamisama
Starter
Starter

Hallo mensen,

Ik ben sinds een 2 jaar nu al klant van versatel, met een Always More abonnement.

Sinds januari 2006 is de naam op de factuur tele2 en rekenen ze ook 34.90€ aan. Tevens staat op de factuur ook dat dit voor een TELE2 ADSL 4Meg lijn is.

Nu zit ik nog steeds op 1mbit, maar wel nog steeds zonder datalimiet.

Zou het verstandig zijn hierover beginnen moeilijk te doen en 4mbit te eisen?
Ik zou nl niet graag hebben dat ik dan op 10gb/maand terugval.

Zijn er toevallig mensen die in al dezelfde situatie hebben meegemaakt?

mvg

Kamisama
320i
Elite Poster
Elite Poster

hier kan ik het volgende op antwoorden:

Always more is in Juni (dus niet januari) aangepast naar ADSL 4Mega. En ook op dat ogenblik is pas de facturatie gewijzigd. Dus niet eerder.
kamisama
Starter
Starter

320i schreef:Always more is in Juni (dus niet januari) aangepast naar ADSL 4Mega. En ook op dat ogenblik is pas de facturatie gewijzigd. Dus niet eerder.

Inderdaad, mijn excuses hiervoor, het is sinds januari dat de naam van het afkomstige email adres veranderd is van versatel.be naar tele2.be, vandaar mijn vergissing.

Hoewel er staat dus sinds juni 4mbit op de factuur, zouden ze die dan ook niet moeten leveren? Of kan dit alsnog gebeuren?

Mijn gedacht was hiervoor te telefoneren, maar als dit inhoud dat ik ook een datalimiet krijg, blijf ik liever op 1mbit.
320i
Elite Poster
Elite Poster

kamisama schreef:
320i schreef:Always more is in Juni (dus niet januari) aangepast naar ADSL 4Mega. En ook op dat ogenblik is pas de facturatie gewijzigd. Dus niet eerder.

Inderdaad, mijn excuses hiervoor, het is sinds januari dat de naam van het afkomstige email adres veranderd is van versatel.be naar tele2.be, vandaar mijn vergissing.

Hoewel er staat dus sinds juni 4mbit op de factuur, zouden ze die dan ook niet moeten leveren? Of kan dit alsnog gebeuren?

Mijn gedacht was hiervoor te telefoneren, maar als dit inhoud dat ik ook een datalimiet krijg, blijf ik liever op 1mbit.

Dacht al :P

oplevering kan nog gebeuren, kan altijd iets blijven haperen zijn
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Kijk, als je binnen dit en een maand nog geen 4 Mbit hebt, neem dan contact op met de helpdesk aub, dan dient dit nagekeken te worden, maar het kan soms wel eventjes duren (veel klanten te migreren versta je)

Greetzzz
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”