Mijn Tele2 site is blijkbaar vebeterd!
De verbruiksmeter is weer volledig en, naar mijn gevoelen, ook juist. Die durfde vroeger wel eens hiaten vertonen.
Ook staan nu alle facturen op de site. Vroeger stonden er enkel de laatste 3 op (althans bij mij toch).
Mijn Tele2 verbeterd
- D3bian
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Trevorken schreef:De verbruiksmeter loopt toch nog steeds 3 dagen achter bij mij.
Met die 'unlimited' is dit geen probleem, maar anders is dit toch wel een probleem vind ik.
Mogen we u dan aanraden dit even aan de helpdesk te melden zodat dit kan rechtgezet worden.
Mvg,
Bij mij ook al sinds 21/08 geen beweging meer in verbruiksmeter.
Tof dat er nu mensen zitten op userbase die iets meer kunnen doen voor de tele2 gebruikers.
Wat mij betreft al bedankt voor de moeite en de informatie.
Tof dat er nu mensen zitten op userbase die iets meer kunnen doen voor de tele2 gebruikers.
- D3bian
- Elite Poster
mws schreef:Bij mij ook al sinds 21/08 geen beweging meer in verbruiksmeter.
No problem, you are very welcome
Dit een beetje uit het oog verloren eigenlijk. Daarnet nog eens gekeken, en nu staat de verbruiksmeter ingevuld tot en met 28/08, dus momenteel maar 1 dag vertraging meer. Nog een beetje en dan geraken we er
En ik ben van de eerste lading, dus mijn factuur gaat gelukkig niet omhoog
- D3bian
- Elite Poster
Trevorken schreef:Dit een beetje uit het oog verloren eigenlijk. Daarnet nog eens gekeken, en nu staat de verbruiksmeter ingevuld tot en met 28/08, dus momenteel maar 1 dag vertraging meer. Nog een beetje en dan geraken we er
Word nog aan gewerkt aan die ene dag.
Wat betreft de eerste lading, ge moet maar vragen en we zetten u bij de rest zulle
Just kidding
Helaas nog steeds geen verbetering in verbruiksmeter bij mij.
Hangt alweer vast vanaf 07/09/06.(zoals al eerder vermeld is dit zo iedere maand rond de 7 de of 8 ste v/d maand)
Dit is zeer vervelend omdat mijn factuur telkens loopt van de 16 de tot de 17 de van de volgende maand en telkens op het einde niet meer kan zien hoeveel limiet ik nog heb !!
Hangt alweer vast vanaf 07/09/06.(zoals al eerder vermeld is dit zo iedere maand rond de 7 de of 8 ste v/d maand)
Dit is zeer vervelend omdat mijn factuur telkens loopt van de 16 de tot de 17 de van de volgende maand en telkens op het einde niet meer kan zien hoeveel limiet ik nog heb !!