pppoe voor oude Versatel accounts
-
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
Geen idee of iemand het al uitgetest heeft? Is pppoe ondertussen ondersteund voor de "oude" Versatel accounts (van voor de overname)? Ik ben op zoek naar een nieuwe modem voor een familielid, en ik vroeg mij af of pppoa nog steeds een vereiste is? Ik kan het zelf niet uittesten omdat het een eindje rijden is...
- D3bian
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 26 keer
Hallo,Siglo schreef:Geen idee of iemand het al uitgetest heeft? Is pppoe ondertussen ondersteund voor de "oude" Versatel accounts (van voor de overname)? Ik ben op zoek naar een nieuwe modem voor een familielid, en ik vroeg mij af of pppoa nog steeds een vereiste is? Ik kan het zelf niet uittesten omdat het een eindje rijden is...
Het zal altijd PPPoA blijven voor zover ik weet.
Mvg,

Hier ben je niet helemaal juist in The_one. Tele2/Versatel is nu eenmaal aanpassingen aan het doen. Er zijn al veel klanten die intussen op het PPPoE gedeelte zitten (VP/VC 0/32 ipv 8/35). Om te weten of je nog op pppoa of pppoe zit ben je best dat je even belt naar de helpdesk.
- D3bian
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 26 keer
Ah zo waarde collega, tja, ben dan ook van de Corporate, en daar is en blijft het PPPoA320i schreef:Hier ben je niet helemaal juist in The_one. Tele2/Versatel is nu eenmaal aanpassingen aan het doen. Er zijn al veel klanten die intussen op het PPPoE gedeelte zitten (VP/VC 0/32 ipv 8/35). Om te weten of je nog op pppoa of pppoe zit ben je best dat je even belt naar de helpdesk.

verschil is er wel degelijk
PPPoE geeft de technische diensten meer mogelijkheden. minder nood aan tussenkomsten belgacom bvb. Lijn werkt naar mijn inziens stabieler, maar voordeel is vooral het eigen management dat kan gebeuren, dus ook sneller oplossingen voor de klanten etc
PPPoE geeft de technische diensten meer mogelijkheden. minder nood aan tussenkomsten belgacom bvb. Lijn werkt naar mijn inziens stabieler, maar voordeel is vooral het eigen management dat kan gebeuren, dus ook sneller oplossingen voor de klanten etc