Hoi,
Ik zou een faxen moeten versturen, maar aangezien ik geen fax toestel heb, zou dit via internet moeten.
Ik heb telenet en ben dus op zoek naar sofware waarmee ik een gratis fax kan versturen. Let wel dat ik een gescande afbeelding zou moet kunnen meesturen.
Kan iemand mij helpen?
very thx
fax versturen via software
-
- Starter
Uit een oude thread:Faxen kan je normaal langs je gewone inbel fax modem. zie screenshot -
In mijn PC Medion P4 was die fax- software ingegrepen.
Hier zie je rechts onder zo'n all in one faxtoestel.
Maar zo kun je niet printen,... als je de mogelijkheid vind om deze aan te sluiten via een parallelle poort om je drukker en scanner te laten werken.
Volgorde aansluitingen volgen zoals te zien in het het laatste screenshot.
Daar kan je lezen: (Aansluiting met fax, antwoordapparaat, en tweede telefoonaansluiting in de aangegeven volgorde)
http://selfcare.belgacom.net/static/pc/support/solution/pdfs/adslquickguides/Bolivie-guidePSTN-tetra-NL-packsansmodem.pdf
Ik vrees dat een foto's meesturen via inbel modem te duur zou worden en te veel tijd vraagt?
Zelf maak ik geen gebruik meer van die inbel modem sinds ik ADSL heb.
Betere voorstel is dus van Dave, via ADSL en snel dus.
Greetz
In mijn PC Medion P4 was die fax- software ingegrepen.
Hier zie je rechts onder zo'n all in one faxtoestel.
Maar zo kun je niet printen,... als je de mogelijkheid vind om deze aan te sluiten via een parallelle poort om je drukker en scanner te laten werken.
Volgorde aansluitingen volgen zoals te zien in het het laatste screenshot.
Daar kan je lezen: (Aansluiting met fax, antwoordapparaat, en tweede telefoonaansluiting in de aangegeven volgorde)
http://selfcare.belgacom.net/static/pc/support/solution/pdfs/adslquickguides/Bolivie-guidePSTN-tetra-NL-packsansmodem.pdf
Ik vrees dat een foto's meesturen via inbel modem te duur zou worden en te veel tijd vraagt?
Zelf maak ik geen gebruik meer van die inbel modem sinds ik ADSL heb.
Betere voorstel is dus van Dave, via ADSL en snel dus.
Greetz
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 23 aug 2006, 15:47, in totaal 1 gewijzigd.