Adsl2fit Ervaringen.
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
tis ook te zien hoe ze die dinges berekenen he, ze kunnen bijvoorbeeld ook naar de telefoonrekening kijken, en zo kunnen ze zeker zijn dat een bepaalde lijn ook effectief inbelt met een modem.
ADSL-accounts die een backup via dialup kunnen hebben, rekenen ze er niet bij zunne oddity, dat ge nu toevallig ook kunt inbellen via modem is niet zo bedoelt volgens mij, het is eerder een toevallig bestaand extraatje. Zij maar gerust: ADSL hoort bij breedband, en niet bij modemdialup
ADSL-accounts die een backup via dialup kunnen hebben, rekenen ze er niet bij zunne oddity, dat ge nu toevallig ook kunt inbellen via modem is niet zo bedoelt volgens mij, het is eerder een toevallig bestaand extraatje. Zij maar gerust: ADSL hoort bij breedband, en niet bij modemdialup
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Contacteer:
PiR²,
Ik heb nooit gezegd dat adsl geen breedband is eh! Met dit ganse bedoel ik dat er véél 56K dial-ups geregistreerd staan bij de isp's, maar wat is de activiteit daarvan? heel mininiem.
Ik heb nooit gezegd dat adsl geen breedband is eh! Met dit ganse bedoel ik dat er véél 56K dial-ups geregistreerd staan bij de isp's, maar wat is de activiteit daarvan? heel mininiem.
I love it when a plan comes together!
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Oddity, ik zeg ook nie da ge da gezegd hebt he Ik zeg alleen dat ze ADSL niet dubbel zullen tellen en dat ze via de telefoonrekeningen nogal zeker over het aantal gebruikte gewone dialupverbindingen kunnen zijn.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Volgens mij kunnen die gegevens niet komen van Belgacom, is om dat te weten te komen namelijk geen inbreuk op de privacy nodig?
De enige manier om dat te weten te komen, is via enquetes...
De enige manier om dat te weten te komen, is via enquetes...
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
er staat thans nog dat da isap een vereniging van providers is, en dat de gegevens allemaal van de providers zelf komen. Trouwens, tellen hoeveel mensen iets gebruiken is niet echt een schending he, ge moogt alleen nie zeggen wie en waar die woont enzo.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Mja, dan nog de laatste maatregel Skynet/BGC ivm het deleten van "inactive" accounts wijst er toch op dat er immens véél inactive free 56K connecties zijn....
Allez ja, volgens mij is daar een vertekening doordat ze ten eerste gratis zijn. Velen nemen dat als backup ofzo eh.. en dan hebt ge dubbeltelling
Allez ja, volgens mij is daar een vertekening doordat ze ten eerste gratis zijn. Velen nemen dat als backup ofzo eh.. en dan hebt ge dubbeltelling
ik was ook van plan om over te stappen naar adsl, maar de organisatie is zeer amateuristisch, om je aan te sluiten kan je nergens naartoe of nergens bellen, je moet een formulier invullen en opsturen.
En iedereen praat hier maar over de snelheden ervan, maar er is nog een groot voordeel bij, je hebt namelijk geen limit! En de 8mbit verbinding is niet voor iedereen beschikbaar, het is te zien waar je woont.
En iedereen praat hier maar over de snelheden ervan, maar er is nog een groot voordeel bij, je hebt namelijk geen limit! En de 8mbit verbinding is niet voor iedereen beschikbaar, het is te zien waar je woont.
Heb zelf idd nu adsl2fit. Tot nu toe geen downtime gehad, dus dat is al ok . Wel heb ik nog niet mijn volle downloadsnelheid (plusminus 200 Kb/sec down) , wel heb ik meer dan mijn beloofde uploadsnelheid op dit moment. (heb al 55 kb/sec up gehad)
Ik heb juist vandaag mijneigen netwerkje nagekeken, en dat zou ok moeten zijn.
Verder zit ik volgens BGC op zo een 3.5 km van hun centrale.
Momenteel is men aan het nakijken waar het probleem zou liggen, persoonlijk denk ik dat het hier in de straat zelf is: er zijn momenteel werken aan de gang van telefonie en stroom.
Iig kan ik straks goed raporteren ofver wat het probleem was bij me en hoe het opgelost raakte...
Ik heb juist vandaag mijneigen netwerkje nagekeken, en dat zou ok moeten zijn.
Verder zit ik volgens BGC op zo een 3.5 km van hun centrale.
Momenteel is men aan het nakijken waar het probleem zou liggen, persoonlijk denk ik dat het hier in de straat zelf is: er zijn momenteel werken aan de gang van telefonie en stroom.
Iig kan ik straks goed raporteren ofver wat het probleem was bij me en hoe het opgelost raakte...
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Ok thanks
Mbv uw ip heb ik mijn speed test DB eens kunnen nakijken op adsl2fit results. Ik heb Adsl2fit nu ook tussen de provider charts gezet
De gemiddelde snelheid is niet veel blijkbaar (116kbyte/s), maar zoals de readme zegt mag je de tests noch als enige goede bron beschouwen, noch alles laten afhangen van de snelheid (er is veel meer dan dat dat even belangrijk is!), trouwens er werden nog maar 12 tests gedaan (nog geen echte basis dus).
Sandman zou je aub eens willen testen of de speedtest op deze site je provider nu automatisch goed herkent? Normaal zou hij nu moeten zeggen dat hij Adsl2Fit heeft gedetecteerd bij het eerste schermpje van de speed test...
Trouwens, ik heb liever 116kbyte/s limietloos dan 8Mbit/s met een 15GB limiet!
Mbv uw ip heb ik mijn speed test DB eens kunnen nakijken op adsl2fit results. Ik heb Adsl2fit nu ook tussen de provider charts gezet
De gemiddelde snelheid is niet veel blijkbaar (116kbyte/s), maar zoals de readme zegt mag je de tests noch als enige goede bron beschouwen, noch alles laten afhangen van de snelheid (er is veel meer dan dat dat even belangrijk is!), trouwens er werden nog maar 12 tests gedaan (nog geen echte basis dus).
Sandman zou je aub eens willen testen of de speedtest op deze site je provider nu automatisch goed herkent? Normaal zou hij nu moeten zeggen dat hij Adsl2Fit heeft gedetecteerd bij het eerste schermpje van de speed test...
Trouwens, ik heb liever 116kbyte/s limietloos dan 8Mbit/s met een 15GB limiet!
NuKeM
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
Nob heeft ondertussen ook al Adsl2Fit en zal werk maken van een uitgebreide review over zijn adsl2fit produkt!
We zijn allemaal erg benieuwd Als adsl2fit erg goed uit de review komt kan dat wel eens een kettingreactie veroorzaken die Skynet liever niet ziet
We zijn allemaal erg benieuwd Als adsl2fit erg goed uit de review komt kan dat wel eens een kettingreactie veroorzaken die Skynet liever niet ziet
NuKeM
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
Hehe iemand heeft blijkbaar de speedtest zitten flooden voor adsl2fit ... erg spijtig, bleek dat mijn anti-flooding code nog op mijne pc stond en niet op de server waar hij had moeten staan
Nu is alles in orde... er zal niets meer bij kunnen (de persoon die dit gedaan heeft zal dit ook wel lezen denk ik).
Ik ben aan het twijfelen, of ik kan alles van zijn tests 'wegvegen' of ik kan ze laten staan...
Ik denk dat ik 70% van zijn tests ga wegvegen omdat het anders een te vertekenend beeld gaat worden van één gebruiker, anderzijds, een test is een test hé
Trouwens diegene die dit gedaan heeft, heeft er wel zijn tijd in gestopt, om 12.22 is hij begonnen en is doorgegaan tot 13.24 , moet pijn doen in de pols al dat klikken, tenzij hij er een robotje heeft opgezet
Wil de persoon die heeft zitten flooden anders eens contact met mij opnemen (PM) en zeggen wat ik best moet doen
En don't worry, ik ben genen boze (ik heb uw ip al, maar ik ga der niks mee doen ze)
Add: Ik ben goed geweest en heb zo'n 20 tests laten staan De bedoeling is dat je de test eens in de week, eens per dag, of zelfs enkele keren per dag doet als je wil, maar geen 73 keer in één uur
Nu is alles in orde... er zal niets meer bij kunnen (de persoon die dit gedaan heeft zal dit ook wel lezen denk ik).
Ik ben aan het twijfelen, of ik kan alles van zijn tests 'wegvegen' of ik kan ze laten staan...
Ik denk dat ik 70% van zijn tests ga wegvegen omdat het anders een te vertekenend beeld gaat worden van één gebruiker, anderzijds, een test is een test hé
Trouwens diegene die dit gedaan heeft, heeft er wel zijn tijd in gestopt, om 12.22 is hij begonnen en is doorgegaan tot 13.24 , moet pijn doen in de pols al dat klikken, tenzij hij er een robotje heeft opgezet
Wil de persoon die heeft zitten flooden anders eens contact met mij opnemen (PM) en zeggen wat ik best moet doen
En don't worry, ik ben genen boze (ik heb uw ip al, maar ik ga der niks mee doen ze)
Add: Ik ben goed geweest en heb zo'n 20 tests laten staan De bedoeling is dat je de test eens in de week, eens per dag, of zelfs enkele keren per dag doet als je wil, maar geen 73 keer in één uur
NuKeM
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
Ik heb even dit van de newsgroups gehaald:
Linkje naar groups.google
Hallo allemaal !
Een tijd terug heb ik naar info gezocht over ADSL2Fit
(www.adsl2fit.be), ook in deze NG. Niemand kon me eigenlijk een goed
antwoord geven om mijn vragen en na wat zoeken en uitpluizen heb ik
besloten om het toch maar eens te proberen. Omdat er zo weinig info is
dacht ik van mijn mening te posten.
Ik heb gekozen voor het small pakket en gebruik het nu iets langer dan
een week zonder problemen. Het kost 35,36 ?.
Download is maximaal 358 Kilobyte per seconde. Niet erg hoog voor een
4Mbit connectie, maar ik vermoed ook dat ik eigenlijk maar 3Mbit heb
... volgens mij kunnen ze in mijn gemeente iets hogers niet aanbieden
.. daarom dat ik ook geen medium abbo kon nemen. Maar is dat erg ? Hmm
ik zou al blij zijn met 200 KBps zo lang er geen limiet op stond, maar
dat zijn dan mijn behoeften ... vraag het u zelf af of snelheid een
keer boven een bepaalde niveau nog zo belangrijk is op dit moment en
voor wat u het internet gebruikt ? Ik wil maar zeggen dat er ook nog
andere redenen zijn dan snelheid om een bepaalde ISP te nemen.
Upload is 37 Kilobyte per seconde. Wow !!! dit is verdomd snel !! bij
Skynet haalde ik maximaal iets van tegen de 15 kilobyte per seconde.
Ik heb geen vast IP. Zoals je gewoon was bij Skynet en waarschijnlijk
alle ADSL ISP's doen, van dat je om de 36 uur wordt gedisconnect en
dus een nieuw IP krijgt .... vergeet dat maar ... ik ben net
gedisconnect geweest na 270 uur !!!
De mailserver werkt goed. Maar ik gebruik die alleen voor uitgaand
verkeer sinds ik geen email adres heb bij ADSL2fit. Je krijgt er
namelijk geen bij een internet abbo. Net als dat je geen Webspace
krijgt. Is een min punt, maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg.
Heb genoeg email adressen en er zijn genoeg pop3 email accounts te
krijgen ... gratis.
De newserver werkt, maar binaries s**** ... er wordt gewoon niets
doorgelaten. In groepen als alt.binaries.multimedia haalde ik maar
iets van een 200 headers binnen. Heb dan maar een abbo genomen bij
buzzard news om de grote brokken aan binaries binnen te halen en heb
een klein abbo bij Giganews om de missende stukken binnen te halen die
er bij buzzard niet af te halen zijn.
Ik heb nog geen problemen gehad dus weet ook niet hoe de technical
support is. (eigenlijk is dat de beste technical support, niet ? )
De mensen die ik wel aan de lijn had waren heel vriendelijk en hebben
mijn soms wel irritante vragen om meer info over hun te krijgen goed
en vooral duidelijk beantwoord.
De andere voordelen van ADSL2Fit zoals ook te lezen is op hun website
zijn servers draaien mag, je mag ook zoveel PC op de lijn hangen als
je wilt. En de reden waarom ik ben overgestapt naar ADSL2Fit is dat ze
gaan datalimiet hanteren. Ik mag dus downloaden zoveel ik wil. Geen
extra kosten van volume packs dus en ook geen zorgen van wanneer ik er
weer een moet gaan kopen.
Om mij op hun netwerk te krijgen is er niemand moeten langs komen.
Belgacom moest mijn lijn omzetten van hun Turboline netwerk naar het
ADSL2fit netwerk. En dan moest ik hun gebruikersnaam en wachtwoord
gebruiken om in te loggen en ik was online.
Nu even over hoe ik dit allemaal heb gestest:
De snelheden heb ik getest met meerdere FTPs tegelijk te gebruiken en
ook met www.speedtest.nl
Ik gebruik een Alcatel Speedtouch Home ADSL modem samen met een SMC
Barricade router (SMC7008BR) en gebruik 100 Mbit netwerk kaarten.
Mocht er iemand nog vragen hebben laat maar iets weten ... ik hou deze
newsgroep een aantal dagen in de gaten. sorry geen mail adres.
Groeten,
Stormshifter
PS: Let niet op de spelling, heb ik ook niet gedaan
Linkje naar groups.google
NuKeM
persoonlijk zie ik niet zo heel veel positiefs in die review en vind ik die dus barslecht, zo veel rond de pot gedraai heb ik al lang niet meer gelezen.
@ Nukem, ik heb persoonlijk wel ne keer of 3 -4 getest, (wegens mijn problemen dus he) maar zou het misschien toch mijn ip kunnen zijn? want dan zijn er raar dingen aan de hand , en kunnen ze misschien eerder worden opgelost ...
Nah, precies NIET mijn ip-adres geweest, die snelheid heb ik momenteel niet , mijn testjes trekken het gemiddelde dus momenteel vies naar omlaag
Ik heb ook eventjes speedtest.nl geprobeerd, en mijn ulpoad is dus ook 37 KB/seconde, wat wel erg leuk is, mijn download kent dus momenteel problemen... erg bizar
Nah, precies NIET mijn ip-adres geweest, die snelheid heb ik momenteel niet , mijn testjes trekken het gemiddelde dus momenteel vies naar omlaag
Ik heb ook eventjes speedtest.nl geprobeerd, en mijn ulpoad is dus ook 37 KB/seconde, wat wel erg leuk is, mijn download kent dus momenteel problemen... erg bizar
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Eigenlijk lees ik daar niet meer dan wat er ook al op de website staat ... een 'ervaring' vind ik het niet.
Maar het is pas als de problemen komen dat de échte ervaringen zullen komen denk ik, en daar is het misschien nog te vroeg voor ...
Maar het is pas als de problemen komen dat de échte ervaringen zullen komen denk ik, en daar is het misschien nog te vroeg voor ...
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
meon schreef:Eigenlijk lees ik daar niet meer dan wat er ook al op de website staat ... een 'ervaring' vind ik het niet.
Neen meon, gij ziet in '(echte) ervaringen' een sysnoniem voor 'slechte ervaringen', en die moeten er niet altijd zijn hé
Tot nu toen enkel nog maar positieve ervaringen kan je dus zeggen... maar de kans is erg klein dat het zo zal blijven aangezien niets perfect is ...
NuKeM
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Mja, ik wil maar zeggen: ge hebt meer kans om mensen te horen klagen dan dat ge mensen gaat tegenkomen die juist iets aanbevelen. (da's een feit, kijk maar naar het skynet-forum )
Maar na 1 week gebruik zal je bvb nog geen gefundeerde mening kunnen geven over bvb support, gewoonweg omdat je er nog geen ervaring mee hebt kunnen opbouwen, en eer het zover is, zullen we heel wat verder zijn...
Ik ben er zeker van dat deze 'nieuwe' type abonnementen een her-oriëntatie zullen betekenen voor de bestaande adsl-abo's, maar zoals zo vaak zal de effectieve uitvoering hiervan wel even op zich laten wachten.
Vooral ook omdat het 'probleem' (de heavy users) niet de grootste groep gebruikers vertegenwoordigen en de meesten (waaronder ikzelf) eigenlijk geen nood heb aan 'meer'. Ik zit bvb deze maand nog maar aan een 4-tal GB, en daar zal niet veel meer bijkomen.
De grote reden voor mij voor adsl te kiezen was omwille van z'n flat-fee-karakter: constant verbonden zijn zonder meerprijs en toch nog kunnen telefoneren. De snelheid en de downloadlimiet zijn voor mij (en velen anderen) maar bijkomstig.
Maar na 1 week gebruik zal je bvb nog geen gefundeerde mening kunnen geven over bvb support, gewoonweg omdat je er nog geen ervaring mee hebt kunnen opbouwen, en eer het zover is, zullen we heel wat verder zijn...
Ik ben er zeker van dat deze 'nieuwe' type abonnementen een her-oriëntatie zullen betekenen voor de bestaande adsl-abo's, maar zoals zo vaak zal de effectieve uitvoering hiervan wel even op zich laten wachten.
Vooral ook omdat het 'probleem' (de heavy users) niet de grootste groep gebruikers vertegenwoordigen en de meesten (waaronder ikzelf) eigenlijk geen nood heb aan 'meer'. Ik zit bvb deze maand nog maar aan een 4-tal GB, en daar zal niet veel meer bijkomen.
De grote reden voor mij voor adsl te kiezen was omwille van z'n flat-fee-karakter: constant verbonden zijn zonder meerprijs en toch nog kunnen telefoneren. De snelheid en de downloadlimiet zijn voor mij (en velen anderen) maar bijkomstig.
Nu, ik heb wel mijn probleempjes hoor... ik heb wel een goede snelle verbinding heb ik nu gemerkt, ook down, echter als ik 1 unieke server pak is mijn downloadsnelheid redelijk traag. Doe ik dingen tegelijk op meerdere servers, dan haal ik wel opgeteld zo een 320 KB/sec.
Dit it vind ikzelf wat raar , iemand enige ideeën? . Voor de rest heb ik tot nu toe geen slechte ervaringen met de helpdesk. Ze doen wat ze zeggen dat ze zullen doen...
Dit it vind ikzelf wat raar , iemand enige ideeën? . Voor de rest heb ik tot nu toe geen slechte ervaringen met de helpdesk. Ze doen wat ze zeggen dat ze zullen doen...
- NuKeM
- Content Editor
- Contacteer:
Sandman schreef:Nu, ik heb wel mijn probleempjes hoor... ik heb wel een goede snelle verbinding heb ik nu gemerkt, ook down, echter als ik 1 unieke server pak is mijn downloadsnelheid redelijk traag. Doe ik dingen tegelijk op meerdere servers, dan haal ik wel opgeteld zo een 320 KB/sec.
Volgens mij kunnen die unieke servers je gewoon niet de volle snelheid geven. Misschien moet je eens ftp.belnet.be (of een andere van een .be provider bvb) proberen en daar een grote file van downloaden...
@meon: Idd, echt 'ervaringen' kan je ze eigenlijk nog niet noemen, het zijn eerder eerste indrukken die de mensen hebben. Binnen een half jaar of meer zullen we denk ik pas echt van ervaring kunnen speken
NuKeM
hey, mercie voor alle info enzo want ik wil mss ook wel overstappen naar adsl2fit... Maar hoe lang hebben jullie zonder internet gezeten toen jullie skynet werd gedeactiveerd? (maw hoe lang heeft het 'overstappen' geduurd)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
The Mighty Mzungu,
Het duurt een tiental dagen om je lijn om te zetten. Effectieve downtimetime == no synch 2à3dagen. Of dit normaal is weten we niet. Dit is hetgeen we weten van iemand die de overstap gedaan heeft.
Ik zou zeggen bezoek de site regelmatig want binnekort komt er een review van een van onze moderators online.
Het duurt een tiental dagen om je lijn om te zetten. Effectieve downtimetime == no synch 2à3dagen. Of dit normaal is weten we niet. Dit is hetgeen we weten van iemand die de overstap gedaan heeft.
Ik zou zeggen bezoek de site regelmatig want binnekort komt er een review van een van onze moderators online.
Als dealer kan ik zeggen als je van adsl nr adsl omstapt dat je effectief een paar uur zonder internetverbinding zit. Het is hierbij wel aan te raden je opzeg pas te laten starten bij de provider die je verlaat op het moment dat je van je 'nieuwe' provider de precieze datumbevestiging krijgt van oplevering.
Dit zou de normale procedure moeten zijn.
In mijn persoonlijk geval zou ik vanaf maandag een adsl-signaal op de telefoonlijn krijgen, met de abonnementactivatie op woensdag, maar toen ik mijjn modem etc op dinsdagavond configureerde, kon ik direct al surfen.
Dit zou de normale procedure moeten zijn.
In mijn persoonlijk geval zou ik vanaf maandag een adsl-signaal op de telefoonlijn krijgen, met de abonnementactivatie op woensdag, maar toen ik mijjn modem etc op dinsdagavond configureerde, kon ik direct al surfen.
- Erik
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
hallo,
Sandman bij sommige providers hebt ge niet te kiezen wanneer ge uw abbo opzegt.Bij skynet is het alzo at wanneer u uw abonnement wil opzeggen u dat per aangetekend schrijven 1 maand voor de vervaldatum moet doen.Anders is het noppes en skynet/BGC doet moeilijk hierover
waarom weet ik dit allemaal ? well ik ben reeds jaren aangesloten bij skynet.Het is de eerste isp waar ik een abbo nam.Na de zoveelste downtime en in die tijd waren der nogal eens wat downtimes was ik serieus kwaad en ik dreigde ermee op te stappen naar een andere provider wat ik uiteindelijk ook gedaan heb.Ik heb nu twee adsl abonnementen skynet en wanadoo (nu tiscali ) probleem is dat de opzegdatum om mijn abbo op te zeggen bij skynet reeds voorbij was en nee ze zijn niet "meewerkend" in dergelijke gevallen u moet een maand voor de vervaldatum een aangetekend schrijven sturen dat u uw abbo wenst op te zeggen .
Sandman bij sommige providers hebt ge niet te kiezen wanneer ge uw abbo opzegt.Bij skynet is het alzo at wanneer u uw abonnement wil opzeggen u dat per aangetekend schrijven 1 maand voor de vervaldatum moet doen.Anders is het noppes en skynet/BGC doet moeilijk hierover
waarom weet ik dit allemaal ? well ik ben reeds jaren aangesloten bij skynet.Het is de eerste isp waar ik een abbo nam.Na de zoveelste downtime en in die tijd waren der nogal eens wat downtimes was ik serieus kwaad en ik dreigde ermee op te stappen naar een andere provider wat ik uiteindelijk ook gedaan heb.Ik heb nu twee adsl abonnementen skynet en wanadoo (nu tiscali ) probleem is dat de opzegdatum om mijn abbo op te zeggen bij skynet reeds voorbij was en nee ze zijn niet "meewerkend" in dergelijke gevallen u moet een maand voor de vervaldatum een aangetekend schrijven sturen dat u uw abbo wenst op te zeggen .
Registered Linux user #286313
- Erik
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 18 keer
hallo,
uw abonnement wordt per "stilzijgend akkoord" verlengt as dit verlopen is
met andere woorden indien u niks laat weten wordt het automatisch verleng.De precieze procedure voor opzegging staat in uw contract met skynet dat u moet ondertekenen
dat u het mag opzeggen na een jaar abonnee te zijn daar weet ik niks van
uw abonnement wordt per "stilzijgend akkoord" verlengt as dit verlopen is
met andere woorden indien u niks laat weten wordt het automatisch verleng.De precieze procedure voor opzegging staat in uw contract met skynet dat u moet ondertekenen
dat u het mag opzeggen na een jaar abonnee te zijn daar weet ik niks van
Registered Linux user #286313
- Mahimahi
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ik heb nooit een echt contract van Skynet met de algemene voorwaarden ontvangen.
Ik heb ook meer dan een half uur op de skynet site naar deze algemene voorwaarden aan het zoeken geweest,.... but in vain
Weet er iemand hoe het nu juist in elkaar zit met die opzeg na één jaar klant te zijn geweest ?
Ik heb ook meer dan een half uur op de skynet site naar deze algemene voorwaarden aan het zoeken geweest,.... but in vain
Weet er iemand hoe het nu juist in elkaar zit met die opzeg na één jaar klant te zijn geweest ?
-
- Erelid
- Contacteer:
Dit vond ik na lang zoeken op deze link
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... et&a=hot13
Misschien is dit duidelijk maar een link naar de "Algemene voorwaarden" moet ik je schuldig blijven.
Greetz
Weetgraag
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... et&a=hot13
Misschien is dit duidelijk maar een link naar de "Algemene voorwaarden" moet ik je schuldig blijven.
Greetz
Weetgraag
Skynet ADSL Go & Plus - Bijzondere voorwaarden
Duur
Het Contract begint te lopen vanaf de dag dat de aanvraag wordt goedgekeurd door Belgacom
Skynet. Het Contract wordt aanvankelijk aangegaan voor de duur van een (1) jaar. Het contract
wordt vervolgens stilzwijgend verlengd voor opeenvolgende periodes van een (1) jaar, tenzij de
Klant het Contract ten minste zeven (7) dagen voor het verstrijken ervan, schriftelijk opzegt via
aangetekende post. Als de Klant het Contract, om eender welke reden, wenst op te zeggen voor
het einde van het eerste jaar, heeft Belgacom Skynet recht op een vergoeding wegens de
vroegtijdige verbreking van het Contract. Deze verbrekingsvergoeding wordt vastgelegd op vijftig
procent (50%) van het verschuldigde maandelijkse bedrag tot de normale vervaldatum van het
Contract. Er zal geen vergoeding betaald moeten worden indien het Contract wordt opgezegd
tijdens de eerste abonnementsmaand. Na het eerste jaar kan de Klant het Contract op eender
welk moment opzeggen, door zijn opzegging vijftien (15) dagen op voorhand schriftelijk via
aangetekende post mee te delen.
"Carpe Diem"
- Mahimahi
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
.Na het eerste jaar kan de Klant het Contract op eender
welk moment opzeggen, door zijn opzegging vijftien (15) dagen op voorhand schriftelijk via
aangetekende post mee te delen
Yep, Dank je Weetgraag
Klaar als een klontje
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Mahi, normaal gezien heeft iedereen de algemene verkoopsvoorwarden ontvangen. Dat staat normaal gezien op de achterzijde van de brief die ge naar Skynet moest faxen.. tegenwoordig staat dat op de sign-up formulieren hun achterkant als ik mij niet vergis.. heb die slechst vluchtig gezien