Ontvangstproblemen Mobistar

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

De miserie is een drietal maanden geleden begonnen.
Zeer slecht ontvangst, bijna onmogelijk om nog te bellen.
Niet alleen bij mij, maar ook familie en vrienden die bij Mobistar aangesloten zijn, hadden er last van.
Ik heb dit een maandje laten aanslepen en toen een mail gestuurd naar Mobistar met de vraag of ze op de hoogte zijn en wat ze eraan gingen doen.
Een klein weekje later kreeg ik reactie.
De problemen waren bekend, nl de mast was kapot.
Er zou op een andere lokatie een nieuwe mast gezet worden, maar dat kon even duren, want er moest natuurlijk toestemming gevraagd worden aan de eigenaar van de grond en er moest een vergunning aangevraagd worden bij de gemeente.
Ik kreeg verontschuldigingen voor de problemen en kreeg ook een aantal gratis belminuten.
Daar kon ik mee leven.

Begin deze maand, we waren ondertussen 2 maanden verder, nog steeds ontvangstproblemen. Dat sleepte ondertussen al 3 maanden aan.
Ik heb zelf op een helpdesk gewerkt en ik begrijp maar al te goed dat zo'n dingen tijd vragen, maar als bij ons de problemen na 3 maanden nog niet opgelost waren, was het kot te klein.
Ik dus opnieuw een mail gestuurd naar Mobistar voor een update.
De repy kwam een week later en was een stuk minder vriendelijk dan de eerste mail:
Zoals reeds vermeld, zou er een nieuwe mast geplaatst worden. Ze wachten nu nog op toestemming van de gemeente.
Daar liet ik het natuurlijk niet bij en ik heb onmiddellijk een mail naar de gemeente gestuurd.
Daarop kreeg ik te horen dat Mobistar pas deze week een aanvraag voor een vergunning ingediend heeft.

Dit vind ik dus echt niet normaal, klanten zo voorliegen en aan het lijntje houden.
Het liefst zou ik onmiddellijk mijn abonnement willen beeindigen en overstappen naar een andere operator, maar ik ben al vanaf het begin bij Mobistar en heb eigenlijk nooit problemen gehad.

Is er een andere manier om dingen te bespoedigen, of mss een klacht in te dienen bij een of andere instantie?
Wat denken jullie hierover?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

"Lukse"De problemen waren bekend, nl de mast was kapot.
... Daarop kreeg ik te horen dat Mobistar pas deze week een aanvraag voor een vergunning ingediend heeft.
Een antenne (straler) of coax defect? Die hebben dus geen zin om een herstelling te doen?
En je weet hoe het gaat als men een toelating moet krijgen, eventueel tegen bezwaren van de buren waar die mast staat.

Voorlopige andere GSM operator nemen, indien dit kan. (korte termijn)

BIPT teksten opzoeken?
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”