![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hoeveel denken jullie dat dit voor 1 maand kost?
Even gegoogled. (10 mbit/s internetlink: 2890 euro per maand en eenmalig 995 euro)meon schreef:Hoeveel denken jullie dat dit voor 1 maand kost?
Seal schreef:Een wilde gok?
4780 €
meon schreef:Het bedrag dat op de factuur ligt, is hoger dan dat van Seal ... Komaan, nog een paar gokjes.
Jullie willen trouwens niet het hele IP-VPN/Internet-VPN-factuurbedrag weten ...
meon schreef:Styno zit in de buurt:
Het is € 6450.
Ik denk dat een Telenet Expressnet plus abo in verhouding dus eigenlijk enorm goedkoop is
De hele factuur voor het volledige wan is trouwens vele maanden hoger, ik duizel nog als ik dat bedrag zie ...
meon schreef:Ik denk dat een Telenet Expressnet plus abo in verhouding dus eigenlijk enorm goedkoop is
Dit is wat ik al een tijdje probeer aan te tonen op dit forum: sommigen willen een abonnement voor pakweg 40 EUR/maand met geen limieten, fixed IP, iets als 6 Mbit up en down en als er iets mis is binnen de paar uur een technieker aan huis.meon schreef:Styno zit in de buurt:
Het is € 6450.
Ik denk dat een Telenet Expressnet plus abo in verhouding dus eigenlijk enorm goedkoop is
De hele factuur voor het volledige wan is trouwens vele maanden hoger, ik duizel nog als ik dat bedrag zie ...
Ik bevestig dat. De mensen die je dan aan tafel krijgt zijn geen 'verkopers' an sich. Ze weten waarover ze spreken full stop. Ze weten ook wat ze kunnen aanbieden tegen welke prijs en welke voorwaarden, in contrast met de publieke abo's waar een duidelijke 'one-size-fits-all' aanpak is. It's a whole different world an a higher league to say the least.Astralon schreef:We hebben indertijd met verschillende partners onderhandeld (Belgacom, Britisch Telecom, IBM, Worldcom, enz...) en Belgacom had met voorsprong het beste contract. Je merkt ook in alle gesprekken(contractonderhandelingen, technische discussies, enz...) die je voert hier met een totaal andere Belgacom spreekt dan de Belgacom die de meeste mensen kennen.