DVD speler met divx, xvid en .srt ondersteuning

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
MrZipper
Plus Member
Plus Member

hi,

zijn er ondertussen al standalone dvd spelers op de markt die de nieuwste divx & xvid formaten met ondertitels (.srt) afspelen?

loopt dit dan vloeiend en zonder haperingen? wat als de film een nieuwere xvid of divx codec heeft dan deze die je dvd speler ondersteunt? wordt de film dan niet afgespeeld? kan je de dvd speler dan upgraden?

ben het beu om mijn laptop iedere keer weer aan de tv aan te sluiten om avi files af te spelen :-(
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

1) Ja, die zijn al te koop ( srt ondersteuning )
2) Hangt van uw film, het toestel, etc. af
3) De meeste fabrikanten van dvd-spelers, die oa. divx/xvid afspeelmogelijkheden hebben, geven idd 'regelmatig' nieuwe firmwares uit, om de meeste codecs te blijven ondersteunen

'k heb zelf een Medion MD 42068, die ik in de mediamarkt heb gevonden 8)
& die werkt nog altijd eve goe, 'k heb hem zelfs nog ni moeten updaten om iets te kunnen afspelen

Recentelijk was er een soortgelijke te koop op iBood.be
Of ge kunt gewoon is naar de mediamarkt gaan, en is rondkijken :-)
Als ge wa geld over hebt kunde u ne ietwat duurdere Yamaha kopen, maar ge kunt er dan wel zeker van zijn dat'm wel zal doen wage vraagt.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
verdickt
Premium Member
Premium Member

Zoek eens op google naar kiss dvd spelers. Deze kan je via firmware upgraden.

En ik vermoed dat de nieuwste toestellen alles kunnen afspelen maar dit vind je op de site wel terug.

Het zijn echter prijzige toestellen. Zelf was ik dit ook van plan maar heb dan maar een mce toestel in elkaar gestoken.

Is niet goedkoop ( stil toestel ) maar je bent zeker dat je steeds alles kan afspelen.
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

ik heb 2 maanden geleden bij carrefour een dvd speler gekocht voor 39 euro en die speelt alles en geeft srt weer. dus uitproberen is de boodschap.
verdickt
Premium Member
Premium Member

Svekke schreef:ik heb 2 maanden geleden bij carrefour een dvd speler gekocht voor 39 euro en die speelt alles en geeft srt weer. dus uitproberen is de boodschap.

En speelt deze ook mp4 ( nero recode ) bestanden af ??
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

verdickt schreef:Zoek eens op google naar kiss dvd spelers. Deze kan je via firmware upgraden.
En ik vermoed dat de nieuwste toestellen alles kunnen afspelen maar dit vind je op de site wel terug.
Het zijn echter prijzige toestellen. Zelf was ik dit ook van plan maar heb dan maar een mce toestel in elkaar gestoken.
Is niet goedkoop ( stil toestel ) maar je bent zeker dat je steeds alles kan afspelen.

Die Kiss spelers vindt ge hier.
Maar ik weet ni of die aanraadbaar zijn, ne vriend van mij heeft er zich ook zo ééne gekocht, en hij is er ni bepaald content van.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

nuja ik vind kiss best degelijke spelers heeft maar veel te duur.

Voor de prijs die je voor een kiss betaald steek je zelf een barebone in elkaar waar veel meer mee kan.
Greetz cyberbug

Afbeelding
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Mijn LG DV9700 speelt xvid en divx (zelfs 3.11) af. en srt af. 50 euro

srt moet wel dezelfde naam hebben als de film.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
MrZipper
Plus Member
Plus Member

Svekke schreef:ik heb 2 maanden geleden bij carrefour een dvd speler gekocht voor 39 euro en die speelt alles en geeft srt weer. dus uitproberen is de boodschap.

welk merk & type heeft deze dvd speler?
svenska
Elite Poster
Elite Poster

Goh nu vraag je me wat... ik heb die DVD gekocht voor iemands verjaardag, en ik kan niet meer zeggen welk merk het is... Je gaat die trouwens nu niet meer vinden, bij Carrefour is het komen en gaan met die goedkope dvd spelers.
MrZipper
Plus Member
Plus Member

Svekke schreef:Goh nu vraag je me wat... ik heb die DVD gekocht voor iemands verjaardag, en ik kan niet meer zeggen welk merk het is... Je gaat die trouwens nu niet meer vinden, bij Carrefour is het komen en gaan met die goedkope dvd spelers.

kheb net gebeld nr de Carrefour in Genk, daar hebben ze een DVD speler (merk= Jewel Divx 48 of zoiets) voor 39 euro ik denk dat ik ze straks ga halen :wink:
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Ik heb onlangs een Aristona ADV 434 gekocht voor €45 ofzoiets. Kon al mijn Divx en XviD bestanden afspelen die ik had. Het overgrote deel van Divx Test CD kwam er ook vlekkeloos door. SRT, SSA, enzovoort worden ondersteund. Prima toestel. Deze worden blijkbaar in dezelfde fabriek gemaakt als Philips-toestellen.

Ik heb er vooralsnog geen problemen mee gehad. Ik had 'm gekocht in een Selexion winkel.
Bossie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb een Packard Bell Easy HDD DVD recorder. Gekocht in een exell winkel. Deze bezit een harde schijf van 250 GB. Prijs toen 399 euro.

In mijn geval moest het gaan om een recorder. Zeer content van, speelt alles af met bijhorende ondertitels.

Pluspunt : regelmatige update van de firmware
Minpunt : luidruchtige ventilator. Schijnt dat deze wel makkelijk te verwijderen is.
Greetz Bossie
flakey
Plus Member
Plus Member

Nog een optie voor de cheapo's onder ons: een gemodde xbox met xbmc erop geïnstalleerd. Vergt misschien wel wat (opzoek)werk maar is wel een zeer complete en goedkope oplossing voor al uw multimedia noden!
DaNi0
Premium Member
Premium Member

flakey schreef:Nog een optie voor de cheapo's onder ons: een gemodde xbox met xbmc erop geïnstalleerd. Vergt misschien wel wat (opzoek)werk maar is wel een zeer complete en goedkope oplossing voor al uw multimedia noden!

Inderdaad. Maar dat kost al wat meer dan €50 hé. :wink:
svenska
Elite Poster
Elite Poster

DaNi0 schreef:
flakey schreef:Nog een optie voor de cheapo's onder ons: een gemodde xbox met xbmc erop geïnstalleerd. Vergt misschien wel wat (opzoek)werk maar is wel een zeer complete en goedkope oplossing voor al uw multimedia noden!

Niet bepaald; koop uzelf een 2dehands xbox :-)
DaNi0
Premium Member
Premium Member

Svekke schreef:
DaNi0 schreef:

Als gij mij een xbox kunt aanwijzen waarmee ik genoeg geld overhoud voor een softmod, weet het me te zeggen. :-)
svenska
Elite Poster
Elite Poster

Daarnet naar de Carrefour geweest: Nu voor 33€ (!) een Divx speler!
Merk Ergoline :-)

Speelt alles af, vriendin van me heeft deze paar maanden geleden gekocht voor 45€...
DaNi0
Premium Member
Premium Member

Svekke schreef:Daarnet naar de Carrefour geweest: Nu voor 33€ (!) een Divx speler!
Merk Ergoline :-)

Speelt alles af, vriendin van me heeft deze paar maanden geleden gekocht voor 45€...

Niet alles hé. De meeste Divx en xvid bedoel je, zeker? :wink:

Want als dat ding mijn OGM, MKV en RMVB bestanden kan afspelen, haal ik er wel eentje. :-)
svenska
Elite Poster
Elite Poster

Nee, ik heb het over Divx en Xvid uiteraard :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

DaNi0 schreef:
Svekke schreef:
DaNi0 schreef:

Als gij mij een xbox kunt aanwijzen waarmee ik genoeg geld overhoud voor een softmod, weet het me te zeggen. :-)

Vandaag bij Dikon eens langsgelopen... 133 euro ofzo voor een nieuwe/oude xbox :)
Afbeelding
DaNi0
Premium Member
Premium Member

Sub Zero schreef:
DaNi0 schreef:
Svekke schreef:
DaNi0 schreef:

Vandaag bij Dikon eens langsgelopen... 133 euro ofzo voor een nieuwe/oude xbox :)

Sorry dat ik (misschien?) overkom als een zaag, maar da's nog altijd meer als het dubbele hé. Hoewel ik niet beweer dat het z'n investering niet waard is. :-)
Avenger
Plus Member
Plus Member

Kiss dp 500 heeft er geen problemen mee btw de beeld kwaliteit is zwaar top bij diee speler
DaNi0
Premium Member
Premium Member

Kiss is imo wel wat prijzig. Dan zou ik eerder voor de xbox oplossing gaan, daar kun je nog meer mee afspelen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”