snelste overstap van belgacom?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
anakintjc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 aug 2006, 15:26

Hey,

Op 30/08/2006 vervalt m'n belgacom abbo en ik wil overstappen naar Dommel (of EDPnet).

Wat is nu de beste oplossing: het laten opzeggen via belgacom helpdesk zodat het in september stopt of online via dommel regelen?

Ik wil niet zonder internet vallen en ook geen extra maand betalen!

Wat hebben jullie gedaan?
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

gewoon dommel aanvragen en zij doen al de rest, dus NIET zelf opzeggen anders zit je effe zonder internet
anakintjc
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 aug 2006, 15:26

1. Mag ik dan nu al online een aanvraag bij dommel doen?

2. Aangezien het natuurlijk nog geen 30ste is, ik moet dan toch geen maand opzegtermijn betalen?

(Ikzelf denk van niet aangezien ze bij de helpdesk het al wilden stopzetten op 30, ze zeiden iets van 4 dagen opzegtermijn.)

3. Als ik nu de aanvraag doe, dan heb ik de eerste van volgende maand toch al verbinding, of niet? Zo nee, moet je dan weer een maand extra bijbetalen aan belgacom?

4. Weet iemand hoelang de activatie duurt als je geen isp meer hebt?

Alvast bedankt!
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

anakintjc schreef:1. Mag ik dan nu al online een aanvraag bij dommel doen?

2. Aangezien het natuurlijk nog geen 30ste is, ik moet dan toch geen maand opzegtermijn betalen?

(Ikzelf denk van niet aangezien ze bij de helpdesk het al wilden stopzetten op 30, ze zeiden iets van 4 dagen opzegtermijn.)

3. Als ik nu de aanvraag doe, dan heb ik de eerste van volgende maand toch al verbinding, of niet? Zo nee, moet je dan weer een maand extra bijbetalen aan belgacom?

4. Weet iemand hoelang de activatie duurt als je geen isp meer hebt?

Alvast bedankt!


Ik zou het gewoon nu al aanvragen, je kan eventueel bij vermelden dat je het ten vroegste den 30 ste wilt. Maar zelfs als ze het vroeger aansluiten kan ik me moeilijk inbeelden dat skynet nog lastig gaat doen voor die enkele dagen.
Siglo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 579
Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
Locatie: /var/www
Bedankt: 1 keer

Normaal gezien kan je in september ook uitstappen aangezien ze de algemene voorwaarden gaan aanpassen:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=11348
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”