Omdat mijn contract in december 2006 afloopt ben ik benieuwd of de voorwaarden zijn gewijzigd. Momenteel betaal ik max. 5 euro boven de 10 GB verbruik. Aangezien ik zeer tevreden ben over de snelheid tussen de 300-350 kb, vrijwel geen disconects, goede telefoonverbinding. Wil ik graag dit abbonement blijven behouden.
Weet iemand wat er gaat gebeuren na 1 jaar Tele 2 all inn ????
Dezelfde voorwaarden ????
jvd1971 schreef:Omdat mijn contract in december 2006 afloopt ben ik benieuwd of de voorwaarden zijn gewijzigd. Momenteel betaal ik max. 5 euro boven de 10 GB verbruik. Aangezien ik zeer tevreden ben over de snelheid tussen de 300-350 kb, vrijwel geen disconects, goede telefoonverbinding. Wil ik graag dit abbonement blijven behouden.
Weet iemand wat er gaat gebeuren na 1 jaar Tele 2 all inn ????
Net zoals jij hoop ik dat de voorwaarden blijven
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Als in de algemene voorwaarden staat dat het contract stilzwijgend verlengd wordt, dan zou dat toch onder dezelfde voorwaarden moeten zijn, denk ik.
EDIT :: zie correcte info van digitalservice hieronder
EDIT :: zie correcte info van digitalservice hieronder
Laatst gewijzigd door cptKangaroo 11 aug 2006, 18:10, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Member
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 25 dec 2005, 15:25
Ik heb reeds navraag gedaan, en wanneer je contract wordt verlengd gaan automatisch de nieuwe voorwaarden van kracht.
Jij hebt een contract voor 1 jaar getekend, en daar konden ze niks aan veranderen, maar nu bieden ze gewoon nieuw contract aan met voorwaarden dat stilzwijgend verlengd wordt.
Maar nu heb je wel de mogelijkheid om na het 1ste contractjaar, met een opzeg van 2 maanden je contract te verbreken.
Jij hebt een contract voor 1 jaar getekend, en daar konden ze niks aan veranderen, maar nu bieden ze gewoon nieuw contract aan met voorwaarden dat stilzwijgend verlengd wordt.
Maar nu heb je wel de mogelijkheid om na het 1ste contractjaar, met een opzeg van 2 maanden je contract te verbreken.
Bij mij loopt het contract ook af eind december 2006.
Moet de klant niet schriftelijk worden geinformeerd van deze wijziging, voor het beïndigen van het eerste jaar.
Zou het ook jammer vinden , ben wel tevreden van deze formule.
Moet de klant niet schriftelijk worden geinformeerd van deze wijziging, voor het beïndigen van het eerste jaar.
Zou het ook jammer vinden , ben wel tevreden van deze formule.
Bij mij loopt het contract ook af eind december 2006.
Moet de klant niet schriftelijk worden geinformeerd van deze wijziging, voor het beïndigen van het eerste jaar.
Zou het ook jammer vinden , ben wel tevreden van deze formule.
Moet de klant niet schriftelijk worden geinformeerd van deze wijziging, voor het beïndigen van het eerste jaar.
Zou het ook jammer vinden , ben wel tevreden van deze formule.
Rudolfke schreef:Bij mij loopt het contract ook af eind december 2006.
Moet de klant niet schriftelijk worden geinformeerd van deze wijziging, voor het beïndigen van het eerste jaar.
Zou het ook jammer vinden , ben wel tevreden van deze formule.
Idem dito hier. De klant zou in ieder geval op de hoogte gebracht moeten worden, zij het niet dat ze een of andere bepaling hebben ingebouwd die het hun toelaat het gewoon op hun webstek te publiceren, denk ik.
Kan iemand bevestigen dat de nieuwe voorwaarden wel degelijk gelden voor de oudere abonnees bij een verlenging.
Anders kan de zoektocht naar alternatieven vast beginnen....
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik heb die vraag reeds gesteld via mail aan Tele2, maw dat de voorwaarden behouden blijven na 1 jaar, hier het antwoord van onze Jos :
Geachte heer
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Als u voor 31 december bent ingeschreven blijft u deze voorwaarden behouden.
Hebt u nog een vraag? Aarzel dan niet om contact te nemen.
TELE2 dankt u voor uw vertrouwen,en wenst u een prettige vakantie.
Jos
Klantendienst
TELE2 België
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
- Locatie: Oud-Turnhout
- Bedankt: 1 keer
Ik ga toch maar even voor de zekerheid een aangetekend briefje sturen
of de voorwaarden na een jaar worden veranderd. Met name de 5 euro maixmaal boven de 10 GB.
Ik laat jullie wel weten wat de uitkomst is.
of de voorwaarden na een jaar worden veranderd. Met name de 5 euro maixmaal boven de 10 GB.
Ik laat jullie wel weten wat de uitkomst is.
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
jvd1971 schreef:Ik ga toch maar even voor de zekerheid een aangetekend briefje sturen
of de voorwaarden na een jaar worden veranderd. Met name de 5 euro maixmaal boven de 10 GB.
Ik laat jullie wel weten wat de uitkomst is.
No response, I can guarantee you!
Met de bevestiging via mail kan ik in't slechtste geval kosteloos opzeggen moesten ze beslissen hun voorwaarden te wijzigen. 't Zou wel een spijtige zaak zijn want zoals de snelheid nu is (en bijhorend volume ... of moet ik eerder zeggen, het ontbreken van volume ) is deze situatie echt wel zàlig te noemen.
jvd1971 schreef:Ik ga toch maar even voor de zekerheid een aangetekend briefje sturen
of de voorwaarden na een jaar worden veranderd. Met name de 5 euro maixmaal boven de 10 GB.
Ik laat jullie wel weten wat de uitkomst is.
Al een antwoord gekregen
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
spacekiek schreef:Ik heb die vraag reeds gesteld via mail aan Tele2, maw dat de voorwaarden behouden blijven na 1 jaar, hier het antwoord van onze Jos :Geachte heer
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Als u voor 31 december bent ingeschreven blijft u deze voorwaarden behouden.
Hebt u nog een vraag? Aarzel dan niet om contact te nemen.
TELE2 dankt u voor uw vertrouwen,en wenst u een prettige vakantie.
Jos
Klantendienst
TELE2 België
Ik weet ook best wel dat het verleden niet echt spreekt voor de betrouwbaarheid van dit soort uitspraken van Tele2-medewerkers (wat trouwens niet hun fout is : die mensen zeggen ook maar wat hun is opgedragen), maar ook ik heb tot 3 maal toe een soortgelijk antwoord gekregen van Tele2. (2x per mail, 1x per telefoon).
Indien de provider bij een automatische verlenging van contract de voorwaarden verandert, MOET hij de klant hiervan op de hoogte brengen., anders kan de klant zich beroepen op kontraktbreuk van de zijde van de ISP.
In het verleden zijn zelfs shady ISP's zoals RealDSL, ASL2Fit, en onlangs (naam ontsnapt me, klantenbestand werd verkocht aan BGC) nog eentje in hetzelfde bootje gestapt : de klant werd iedere keer op de hoogte gebracht van de kontraktsverandering. Telenet trouwens ook, maar da's al een paar jaartjes geleden. En dan krijg je zo'n mail waar eigenlijk heel hetvolgende staat verwoord : "zo is't nu, als't u nie aanstaat, hoepel dan maar op".
We zullen wel zien, ik lig er niet echt wakker van. Sinds Dommel en EDP zijn er voor mijn gebruikersprofiel best wel alternatieven op de markt. We zullen het snel genoeg weten : 8e maand, nog 3 maanden te gaan.
Maar in alle eerlijkheid : zoals zovelen heb ik, na een moeilijke start, absoluut niet meer te klagen over de betrouwbaarheid en snelheid van mijn huidige Tele2 systeem, zowel data als telefoon.