Donderdagnamiddag plots Internet weg. Helpdesk gebeld en oorzaak zou een geplande maintenance zijn voor de migratie van ex-Tiscali naar Scarlet.
Vrijdag nog steeds geen Internet, en helpdesk niet in staat om enig idee over mogelijke duur te geven (interne communicatie ?)
Maandagmorgen weer gebeld. Helpdesk heel verbaasd dat er nog geen ticket open is. Blijkbaar niet op de hoogte dat gangbare praktijk op helpdesks is om geen tickets aan te maken bij maintenance outage (eender welke provider). Ticket open, en 7 uren later nog geen idee.
Vragen aan het forum:
1) is dit de normale service van Scarlet? Tiscali was al niet vet, maar dit slaat alles.
2) zijn er nog ex-Tiscali's met dezelfde problemen?
5 dagen out (en counting) door maintenance voor ex-Tiscali
-
- Elite Poster
- Berichten: 806
- Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 20 keer
snelheidsprobs gehad gisteren en eergisteren.. die evenwel wegwaren als ik mn modem herstartte ...weird
Nu alles terug in orde
Nu alles terug in orde

VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder