Philips SNA 6500

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Een SNA 6500 geeft de melding physical up bij inloggen. Is er iets mis met de interface(s) (WAN) van dat ding of ligt het aan skynet?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

area32 schreef:Een SNA 6500 geeft de melding physical up bij inloggen. Is er iets mis met de interface(s) (WAN) van dat ding of ligt het aan skynet?

neenee dat is altijd zo, betekent dat uw internet actief is.
bij het disconnecten of een reboot komt er dan physical down op
Laatst gewijzigd door Patje 10 aug 2006, 09:34, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Ik dacht het al, maar m'n broer was overtuigt dat het een foutmelding was (hij geraakt niet meer online). Hij zit op kot, ik thuis, daarmee kan ik het niet controleren.

Even horen wat een reboot doet...

Bedankt
Raan03
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 aug 2003, 12:25

area32 schreef:Ik dacht het al, maar m'n broer was overtuigt dat het een foutmelding was (hij geraakt niet meer online). Hij zit op kot, ik thuis, daarmee kan ik het niet controleren.

Even horen wat een reboot doet...

Bedankt


Dat is daadwerkelijk een foutmelding hoor :) Toch als die tekst blijft en niet vervangen wordt door 'CONNECTED'

Dit betekent dat hij wel kon synchroniseren, maar niet kon inloggen.
Het probleem ligt dus bij hem [verkeerde paswoord / username of inbeltype ]

Maar hij krijgt dan ook geen IP adressen (etc etc) door... Staat ook af te lezen in de status pagina :)
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Was idd te wijten aan zijn login instellingen. Hij had zijn password later veranderen en niet goed aangepast :s
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”