Philips SNA 6500
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
area32 schreef:Een SNA 6500 geeft de melding physical up bij inloggen. Is er iets mis met de interface(s) (WAN) van dat ding of ligt het aan skynet?
neenee dat is altijd zo, betekent dat uw internet actief is.
bij het disconnecten of een reboot komt er dan physical down op
Laatst gewijzigd door Patje 10 aug 2006, 09:34, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Plus Member
- Berichten: 149
- Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
- Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Contacteer:
Ik dacht het al, maar m'n broer was overtuigt dat het een foutmelding was (hij geraakt niet meer online). Hij zit op kot, ik thuis, daarmee kan ik het niet controleren.
Even horen wat een reboot doet...
Bedankt
Even horen wat een reboot doet...
Bedankt
area32 schreef:Ik dacht het al, maar m'n broer was overtuigt dat het een foutmelding was (hij geraakt niet meer online). Hij zit op kot, ik thuis, daarmee kan ik het niet controleren.
Even horen wat een reboot doet...
Bedankt
Dat is daadwerkelijk een foutmelding hoor Toch als die tekst blijft en niet vervangen wordt door 'CONNECTED'
Dit betekent dat hij wel kon synchroniseren, maar niet kon inloggen.
Het probleem ligt dus bij hem [verkeerde paswoord / username of inbeltype ]
Maar hij krijgt dan ook geen IP adressen (etc etc) door... Staat ook af te lezen in de status pagina