Ik heb hier al enkele topics zien circuleren omtrent het opzeggen van skynet adsl abbo maar toch krijg ik niet volledig een antwoord op mijn vraag. Ook bij (Belgacom) Skynet wordt ik naar Belgacom gestuurd en vice versa. De ene zegt je kan telefonisch opzeggen, de andere wil dan weer per fax een opzegging. Enfin jullie begrijpen dan ook dat mijn wil om eindelijk over te stappen naar een andere provider met de dag groeit.
Volgens wat zij me zeggen, dien ik dus 2 zaken op te zeggen nl: mijn deel bij belgacom, en mijn deel bij skynet ?! Nu is het toch zo dat ik bij skynet enkel en alleen adsl go access heb en bij belgacom de telefoonlijn (classic) EN de telefoonlijn wil ik gewoon behouden zoals ik ze al 100 keer aan de telefoon heb uitgelegd...
Zit ik er nu zo naast dat het volgens mij gewoon een fax te sturen naar Skynet met daarin de vermelding dat ik mijn adsl go access wil opzeggen en klaar is kees ? Klein detail: mijn contract is "zogezegd" hernieuwd met die actie van 2 maanden i'net eind vorig jaar maar volgens Skynet is er geen vuiltje aan de lucht om kostenloos op te zeggen. Ik ben hen toch nog 50% van de resterende maande schuldig moest ik nu opzeggen ?
* (aparte) factuur skynet: "ADSL Go Internet" 3-maandelijks = €22,93 (excl btw) // €27,75 (incl btw)
* factuur belgacom: "ADSL Go Access"= €26,1983
* prijslijst lijnen:
belgacom adsl go abbo = €25,3719 (excl btw) // €30,70 (incl btw)
beglacom adsl go abbo (internet abbo incl) = €33,0165 (excl btw) // €39,95 (incl btw)
*edit*
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)