Teller plat?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Sven.VdS schreef:'Service Unavailable' geeft hij hier aan ... de engineers zullen eraan bezig zijn ...

Ik zit momenteel toch midden in m'n verschoven maand dus heb niet direct nood om te kijken hoeveel ik nog kan downloaden... maar altijd wel leuk meegenomen als er voor gisteren en vandaag weer een keertje geen trafiek geteld is 8)


En net nu ik mijn bestelling wou plaatsen... Nog eventjes geduld hebben dus :wink:
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Alles is er hier mooi bijgekomen...
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

hier niet denk ik, ma ik ben ni zeker
ma er staat voor bv vandaag nog niks ook al heb ik na middernacht zeker gedld (nu ja ik klaag niet dus :P)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Gisteren wou ik nog vlug even mijn 20GB vol trekken en rond 5 voor 12 gestopt, maar alle data staat helaas op vandaag, dus ben ik al 600Mb van deze maand kwijt :(. Had het meer geweest, had ik misschien wel eens bij hen geklaagd.
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 mar 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Raar fenomeen ... ik heb vannacht -32MB gedownload en 97,12MB geupload.

Is er nog iemand die een rare waarde heeft voor deze nacht? :)
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

04/08/2006 -- Download: 2536,05 MB -- Upload -954,58 MB

Ik denk dat enkele GB upload juister waren. Download kan wel kloppen, heb gisteren heel wat game patches binnengehaald (WTF 300MB voor 1!!!! patch !).
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Die minwaarden... Is er dan uiteindelijk volume afgetrokken van het totaal ipv bijgeteld?
Itek
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2006, 00:15

Heb ik overlaatst ook voorgehad, niets van aantrekken. Er stond bij mij -7gig en dat werd enkele dagen later gecorrigeerd naar +2gig (wat ook correct was) dus :)
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 mar 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Het is ondertussen idd aangepast ... maar nu is het veel te veel :(

Er staat voor 05/08 iets meer dan 12GB wat onmogelijk is :!: :!:

Mijn newsleecher staat ingesteld dat hij enkel tussen 00:00 en 07:00 mag downloaden, en zelfs als ik dan 7 uur lang 600KB/s haal kan ik nog maar amper aan 8GB raken (download/2)

Dees zuigt :evil: .... maandag maar eens een mailtje naar de helpdesk sturen.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Bij mij werkt de teller al meer als een week niet meer (sinds 01/08). Er is al dik een week niets bijgekomen...
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Sven.VdS schreef:Het is ondertussen idd aangepast ... maar nu is het veel te veel :(

Er staat voor 05/08 iets meer dan 12GB wat onmogelijk is :!: :!:

Mijn newsleecher staat ingesteld dat hij enkel tussen 00:00 en 07:00 mag downloaden, en zelfs als ik dan 7 uur lang 600KB/s haal kan ik nog maar amper aan 8GB raken (download/2)

Dees zuigt :evil: .... maandag maar eens een mailtje naar de helpdesk sturen.


Blijkbaar hebben ze traffic van 5/8 bij 6/8 geteld. Maar dan nog is het in totaal ongeveer 2 gieg te veel hier. Ik denk dat ze een foutje gemaakt hebben en het deel van 5/8 toen de teller wel nog werkte, ook bij 6/8 geteld hebben. Dan komt het ongeveer wel uit.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Avenger 2.0 schreef:
Sven.VdS schreef:Het is ondertussen idd aangepast ... maar nu is het veel te veel :(

Er staat voor 05/08 iets meer dan 12GB wat onmogelijk is :!: :!:

Mijn newsleecher staat ingesteld dat hij enkel tussen 00:00 en 07:00 mag downloaden, en zelfs als ik dan 7 uur lang 600KB/s haal kan ik nog maar amper aan 8GB raken (download/2)

Dees zuigt :evil: .... maandag maar eens een mailtje naar de helpdesk sturen.


Blijkbaar hebben ze traffic van 5/8 bij 6/8 geteld. Maar dan nog is het in totaal ongeveer 2 gieg te veel hier. Ik denk dat ze een foutje gemaakt hebben en het deel van 5/8 toen de teller wel nog werkte, ook bij 6/8 geteld hebben. Dan komt het ongeveer wel uit.


Bij mij staan er negatieve waardes op mijn teller ... hoe meer ik download, hoe negatiever ;-)
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ja bij mij stond gisteren eerst -50Mb, terwijl ik tussen 00:00 en 06:00 ongeveer een 4Gb verwerkt had (tijdens het nachtsurfen, dus zou ik 2Gb dataverkeer moeten aangerekend krijgen).
Sinds deze morgen is de stand echter niet meer negatief, ook niet wat het zou moeten zijn, nl. +/- 2Gb, maar wel het foutieve dubbele (dus zonder rekening te houden met het nachtsurfen), nl. een goei 4Gb ...

Dus pas er maar mee op, denk vooral niet dat omdat er momenteel een negatieve waarde staat, ge iets "gratis" aan het krijgen zijt, nadien wordt het wel aangepast ...
Itek
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2006, 00:15

Dave schreef:Ja bij mij stond gisteren eerst -50Mb, terwijl ik tussen 00:00 en 06:00 ongeveer een 4Gb verwerkt had (tijdens het nachtsurfen, dus zou ik 2Gb dataverkeer moeten aangerekend krijgen).
Sinds deze morgen is de stand echter niet meer negatief, ook niet wat het zou moeten zijn, nl. +/- 2Gb, maar wel het foutieve dubbele (dus zonder rekening te houden met het nachtsurfen), nl. een goei 4Gb ...

Dus pas er maar mee op, denk vooral niet dat omdat er momenteel een negatieve waarde staat, ge iets "gratis" aan het krijgen zijt, nadien wordt het wel aangepast ...

ik heb hetzelfde voor
bij mij is er ook zo'n 2 à 3GB teveel bijgeteld
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Vreemd... Eerst stond er 700MB DL voor vandaag en nu staat er plots -3GB... :?
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Dave schreef:Ja bij mij stond gisteren eerst -50Mb, terwijl ik tussen 00:00 en 06:00 ongeveer een 4Gb verwerkt had (tijdens het nachtsurfen, dus zou ik 2Gb dataverkeer moeten aangerekend krijgen).
Sinds deze morgen is de stand echter niet meer negatief, ook niet wat het zou moeten zijn, nl. +/- 2Gb, maar wel het foutieve dubbele (dus zonder rekening te houden met het nachtsurfen), nl. een goei 4Gb ...

Dus pas er maar mee op, denk vooral niet dat omdat er momenteel een negatieve waarde staat, ge iets "gratis" aan het krijgen zijt, nadien wordt het wel aangepast ...


Toch maar een ticket aangemaakt, 't is maar 2Gb en ik doe niet snel moeilijk, maar juist is juist ... ik had speciaal het nachtsurfen gebruikt, voor die keer dat ik er eens op let ...
IceQbe
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 04 aug 2006, 17:42

Eventjes off topic: gebruikt EDPnet een glijdende meter of werken ze met een maandelijkse reset?
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Vroeger was het glijdend, da's afgeschaft. Nu is er een maandelijkse reset op de datum waarop je contract is gestart. Voor de news-server is de maandelijkse reset altijd op den 1e vd maand.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Dave schreef:Vroeger was het glijdend, da's afgeschaft. Nu is er een maandelijkse reset op de datum waarop je contract is gestart. Voor de news-server is de maandelijkse reset altijd op den 1e vd maand.


ff correctie:
voor smaalband -> reset op datum waarop je contract is gestart (dus vanaf de dag dat je contract gestart is tot een maand verder moogt ge 60 gig gebruiken, anders zit ge op smallband)

voor aanrekening limiet -> maandelijkse reset op 1e van de maand (dus van de 1e van de maand tot de laatste van de maand moogt ge 20 gig gebruiken, als ge daar over zit moet ge betalen)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Vandaag is hier ineens 5 gieg uit nowhere op de teller gekomen :eek:
thiobas
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 apr 2006, 11:07
Locatie: Antwerpen

Bij mij ook, maar dat is van zondag dat bij maandag is bijgeteld
Thiobas
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

mij verbaast zo'n dinge al totaal nimeer omda da bij scarlet constant was :P
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Mette schreef:mij verbaast zo'n dinge al totaal nimeer omda da bij scarlet constant was :P


Een 'officiële' mededeling van EDPnet betreffende de problemen met de verbruiksmeter zou mooi zijn. Ik heb maandag een ticket aangemaakt, maar staat nog steeds op 'to do'
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Een 'officiële' mededeling van EDPnet betreffende de problemen met de verbruiksmeter zou mooi zijn. Ik heb maandag een ticket aangemaakt, maar staat nog steeds op 'to do'


vrijdag 4 augustus 2006
De verbruiksmeter waarmee u uw adsl-trafiek in het oog kunt houden is
momenteel in onderhoud. Hierdoor kunt u soms eigenaardige waarden zien
opduiken in het overzicht van uw verbruik.

We verzekeren u dat dit slechts een kwestie is van de weergave zelf. De
daadwerkelijk gedown- en geüploade megabytes worden intussen wel degelijk
nog steeds nauwgezet bijgehouden. Dit euvel wordt eerstdaags hersteld.

Onze excuses voor het ongemak.


Zie ook: http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=Helpcentre_%20Networkstatus_Issues
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik had trouwens ook zo'n ticket aangemaakt en dit is het antwoord ...

8/08/2006 17:06:19
Beste klant

De berekening van uw trafiek is correct verlopen.

Mogen we u vragen hoe u zelf uw trafiekgegevens berekent? De enige betrouwbare methode (rekening houdend met overhead, nachtsurfen, en alle andere factoren) is namelijk die van onze server zelf.


Kan allemaal best zijn. Maar mijn vaststelling is:
1. het volume aangegeven klopt indien er geen nachtsurfen zou bestaan
2. die 4 Gb is wel degelijk tijdens het nachtsurfen binnengehaald (ik heb het zelf gestart tegen 00:00 en 's morgens was het gedaan) ... hoe ik dat meet, met mijn eigen ogen uiteraard ...
=> zou er slechts 50% van mogen worden aangerekend ...

Ik ben normaal geen moeilijke mens, 't is ocharme 2Gb waar het hier over gaat, maar voor ne keer dat ik eens speciaal rekening heb gehouden met dat nachtsurfen (doe ik anders zelden of nooit), zou het toch wel correct mogen zijn hé ...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Dave schreef: hoe ik dat meet, met mijn eigen ogen uiteraard ...


Erg zinvol antwoord ... ze bedoelen waarschijnlijk welk programma je gebruikt om het verkeer te meten ? Zoals daar bv. zijn du meter, ea ... een referentie van: der is 4 gig minder vrij op mijn hd is geen goeie methode ;)
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:Erg zinvol antwoord ... ze bedoelen waarschijnlijk welk programma je gebruikt om het verkeer te meten ? Zoals daar bv. zijn du meter, ea ... een referentie van: der is 4 gig minder vrij op mijn hd is geen goeie methode ;)

Sorry hoor, beroepsmatig heb ik ook contact met klanten ivm klachten (andere business weliswaar, maar als ik al meteen de vaststellingen van een klant in twijfel trek, zit die ook direct op z'n paard ...
En wanneer GrabIt weergeeft dat er 4Gb is binnengekomen, zijn dat er geen 8, voor de rest was er quasi geen dataverkeer (op een paar bytes kijken we niet). Qua grootte-orde kan dat zeker niet veel schelen, als dat geen voldoende nauwkeurige methode is, sorry hoor, waarom klopt dat dan anders wel altijd?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Dave schreef:Sorry hoor, beroepsmatig heb ik ook contact met klanten ivm klachten (andere business weliswaar, maar als ik al meteen de vaststellingen van een klant in twijfel trek, zit die ook direct op z'n paard ...
En wanneer GrabIt weergeeft dat er 4Gb is binnengekomen, zijn dat er geen 8, voor de rest was er quasi geen dataverkeer (op een paar bytes kijken we niet). Qua grootte-orde kan dat zeker niet veel schelen, als dat geen voldoende nauwkeurige methode is, sorry hoor, waarom klopt dat dan anders wel altijd?


Wel waarom zeg je dat dan zo niet ... ipv " met men eigen ogen " ?
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

ditCh schreef:Wel waarom zeg je dat dan zo niet ... ipv " met men eigen ogen " ?


Omdat "mag ik vragen hoe u dit berekent ... de enige betrouwbare bron is onze server" het in twijfel trekken van mijn woord is. Ik heb geen "officiële log-file", alleen heb ik met mijn eigen ogen deze info op mijn scherm in GrabIt gezien. Ik heb er geen screenshot ofzo van hé ...

Ondertussen is dit trouwens ook allemaal aan mijn ticket toegevoegd, ik vermoed dat de helpdesk meeleest, dus in dat geval zou ik zeggen:
Beste mensen, mijn excuses als ik verkeerd overkom, da's niet de bedoeling, ik ga hier ook niet blijven reply'en, voor mij is het geen drama, ik meld alleen wat ik vaststel, indien jullie gegevens dit tegenspreken, klopt er volgens mij iets niet, misschien kunnen jullie dit even nakijken om te voorkomen dat iets dergelijks zich zou herhalen.
Dank u vriendelijk!
PS: Noteer ook dat ik voortdurend EDPnet aan anderen aanbeveel omwille van hun goeie service (zie ook op Userbase oa), ik hoop dan ook dat dit zo in de toekomst kan blijven.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

@Dave:

Misschien is bij jou hetzelfde gebeurd als bij mij. Al mijn data werd pas die ik verbruikt had op 31 juli is er pas 1 augustus bijgekomen, en misschien werdt er doordat het er later bijgekomen is geen rekening gehouden met nachtsurfen.
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Het is er inderdaad pas nadien bijgekomen, dat klopt (het was eerst een negatief getal).

En volgens mij wordt er inderdaad geen rekening gehouden met het nachtsurfen ...

Huidige status: Mijn ticket is "On Hold" gezet bij EDPnet (nadat ze links naar dit topic eraan hebben toegevoegd), ik weet niet wat hun boodschap daarmee is :???:
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Dave schreef:Het is er inderdaad pas nadien bijgekomen, dat klopt (het was eerst een negatief getal).

En volgens mij wordt er inderdaad geen rekening gehouden met het nachtsurfen ...

Huidige status: Mijn ticket is "On Hold" gezet bij EDPnet (nadat ze links naar dit topic eraan hebben toegevoegd), ik weet niet wat hun boodschap daarmee is :???:


Mijn ticket hieromtrend staat momenteel in progress met ticket type 'open for marketing' ... afdeling marketing .... gaan ze een 'commerciële geste' doen misschien ;-)
vanidian
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 23 jul 2006, 23:22

Geen meting op 9, 10 en ten dele op 11 augustus. Emailtje gestuurd. Nog geen bericht teruggekregen... :cry:
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Sinds vandaag werkt de meter precies terug tegoei.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

bij mij sinds gistere ergens in het midden van de dag, maar idd, de 9de en de 10de heb ik ook geen trafic staan (had ik da gewete :P)
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Dave schreef:Het is er inderdaad pas nadien bijgekomen, dat klopt (het was eerst een negatief getal).

En volgens mij wordt er inderdaad geen rekening gehouden met het nachtsurfen ...

Huidige status: Mijn ticket is "On Hold" gezet bij EDPnet (nadat ze links naar dit topic eraan hebben toegevoegd), ik weet niet wat hun boodschap daarmee is :???:


Willen of niet, hun data moet correct zijn. Als ze nachtsurf data aan de volle pot gaan aanrekenen, kan het fun worden...

Als je snacht download verbruik je maar 50%, m.a.w, je moet ook maar 50% betalen van wat datzelfde overdag is/zou moeten zijn.

Mijn meter is nu ook al een week niet meer geupdate, en als mijn nachtsurfdata daar ineens bijkomt als dag data, dat gaat niet lachen worden sinds 90% van wat ik download is snachts.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Op gisteren staat hier een negatieve downloadwaarde, vandaag is er ineens een paar gieg uit het niets op de meter gekomen. Werkt toch allemaal maar :roll:
baldie
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2006, 09:44
Locatie: Oostende

Mijn teller gaat nog steeds niet.
Ligt hier al plat van 08/08/2006.
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Hier ligt hij al plat van voor 01/08.. en nog steeds niet in orde.
sChutt
Member
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 29 mei 2006, 13:49
Locatie: There's no place like 127.0.0.1

Arqentus schreef:Willen of niet, hun data moet correct zijn. Als ze nachtsurf data aan de volle pot gaan aanrekenen, kan het fun worden...

Als je snacht download verbruik je maar 50%, m.a.w, je moet ook maar 50% betalen van wat datzelfde overdag is/zou moeten zijn.

Mijn meter is nu ook al een week niet meer geupdate, en als mijn nachtsurfdata daar ineens bijkomt als dag data, dat gaat niet lachen worden sinds 90% van wat ik download is snachts.


Mijn teller is ook niet meer geüpdate sinds 08/08. En insgelijk, als al mijn nachtsurfen aangerekend word als dagsurfen..

- sChutt
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”